MøllersTran Skrevet 31. august 2023 #2581 Del Skrevet 31. august 2023 Eea Elvira skrev (19 minutter siden): Når man kjøper et produkt så må man jo vaske det for så å bruke det før man kan si noe om kvaliteten/passform, generelt hvordan produktet er. Å gå inn i butikk for å se på produktet for deretter å legge igjen en anmeldelse av plagget er jo ikke reelt. Sier meg ikke uenig med deg i dette. Unntaksvis om produktet allerede på henger/ved prøving i butikk ikke samsvarer med beskrivelsen ByLien har gitt i forkant av lansering. Dette kunne dog anmelder ha spesifisert. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 31. august 2023 #2582 Del Skrevet 31. august 2023 Jeg forstår ikke helt hvordan hun kan kalle det for en strikkakjole når det ikke er en prosent ullstoff i kjolen, Det vil jeg kalle villedende markedsføring Og hvor mye varme er det i en høst/vinterkjole laget av ren plast? Sånn ca null. Jeg har selv flere strikkakjoler som er gode og varme om vinteren, det kan jeg aldri tenke meg denne er En annen ting er at svettelukt setter seg utrolig fort i syntetiske plagg kontra klær i naturfiber. Særlig ull har den egenskapen at det puster, og blir det lukt i et ullplagg så kan du henge det ut over natta til lufting og minimere vask. Klær av plast er også skadelig for miljøet da tusenvis av microplast-artikler skylles ut i vannet og i havet. Men når håndklærne hun solgte bare kunne vaskes på 40g og ikke tromles så sier der alt om kvalitetsnivået… Jeg fatter ikke at så mange går fem på og ikke er mere kritiske, og shopper i vei samtidig som de ser hvor pengene hennes flyr med nytt hus, oppsving og innredning, Kjøpe, kjøpe, kjøpe 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 31. august 2023 #2583 Del Skrevet 31. august 2023 Eea Elvira skrev (8 timer siden): Tilbakemeldingen ble vel gitt før produktet hadde blitt solgt/akkurat lansert? Dermed falsk eller er det feil? Eea Elvira skrev (1 time siden): Når man kjøper et produkt så må man jo vaske det for så å bruke det før man kan si noe om kvaliteten/passform, generelt hvordan produktet er. Å gå inn i butikk for å se på produktet for deretter å legge igjen en anmeldelse av plagget er jo ikke reelt. Det er ikke vanskelig å se med det blotte øyet hvor kjip kvalitet det er på mange av kjolene til både ByLien og Careless. Jeg har sett de i butikken og det var ikke imponerende. At det slettes negative kommentarer er ikke noe nytt fra Reme gjengen. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magdaolga Skrevet 31. august 2023 #2584 Del Skrevet 31. august 2023 skruf skrev (52 minutter siden): Jeg forstår ikke helt hvordan hun kan kalle det for en strikkakjole når det ikke er en prosent ullstoff i kjolen, Det vil jeg kalle villedende markedsføring Og hvor mye varme er det i en høst/vinterkjole laget av ren plast? Sånn ca null. Jeg har selv flere strikkakjoler som er gode og varme om vinteren, det kan jeg aldri tenke meg denne er En annen ting er at svettelukt setter seg utrolig fort i syntetiske plagg kontra klær i naturfiber. Særlig ull har den egenskapen at det puster, og blir det lukt i et ullplagg så kan du henge det ut over natta til lufting og minimere vask. Klær av plast er også skadelig for miljøet da tusenvis av microplast-artikler skylles ut i vannet og i havet. Men når håndklærne hun solgte bare kunne vaskes på 40g og ikke tromles så sier der alt om kvalitetsnivået… Jeg fatter ikke at så mange går fem på og ikke er mere kritiske, og shopper i vei samtidig som de ser hvor pengene hennes flyr med nytt hus, oppsving og innredning, Kjøpe, kjøpe, kjøpe Dersom kjolen er strikket kan den kalles en strikkakjole. Man kan jo strikke med alt slags materiale. Hvor deilig, varm og miljøvennlig den er er en annen sak. Plast varmer ikke🫣 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bun9 Skrevet 31. august 2023 #2585 Del Skrevet 31. august 2023 Jeg er en gammel dinosaur og vet ikke hvordan jeg sender spørsmålet mitt direkte til TL på snap. Vet noen hvor denne taklampen er fra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 31. august 2023 #2586 Del Skrevet 31. august 2023 bun9 skrev (1 minutt siden): Jeg er en gammel dinosaur og vet ikke hvordan jeg sender spørsmålet mitt direkte til TL på snap. Vet noen hvor denne taklampen er fra? Google lens sier lampemagasinet https://images.app.goo.gl/5m8RkF2c6GQMxcbE8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bun9 Skrevet 31. august 2023 #2587 Del Skrevet 31. august 2023 J.. skrev (14 minutter siden): Google lens sier lampemagasinet https://images.app.goo.gl/5m8RkF2c6GQMxcbE8 Nice! Takk for hjelpen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 31. august 2023 #2588 Del Skrevet 31. august 2023 7 hours ago, skruf said: Jeg forstår ikke helt hvordan hun kan kalle det for en strikkakjole når det ikke er en prosent ullstoff i kjolen, Det vil jeg kalle villedende markedsføring Og hvor mye varme er det i en høst/vinterkjole laget av ren plast? Sånn ca null. Jeg har selv flere strikkakjoler som er gode og varme om vinteren, det kan jeg aldri tenke meg denne er En annen ting er at svettelukt setter seg utrolig fort i syntetiske plagg kontra klær i naturfiber. Særlig ull har den egenskapen at det puster, og blir det lukt i et ullplagg så kan du henge det ut over natta til lufting og minimere vask. Klær av plast er også skadelig for miljøet da tusenvis av microplast-artikler skylles ut i vannet og i havet. Men når håndklærne hun solgte bare kunne vaskes på 40g og ikke tromles så sier der alt om kvalitetsnivået… Jeg fatter ikke at så mange går fem på og ikke er mere kritiske, og shopper i vei samtidig som de ser hvor pengene hennes flyr med nytt hus, oppsving og innredning, Kjøpe, kjøpe, kjøpe Det er vel ingen krav til at strikk skal være ull? Jeg har masse strikk i bomull f.eks 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrshopalot Skrevet 31. august 2023 #2589 Del Skrevet 31. august 2023 Skjønner ikke greia! Er huset i Kristiansand Therese sitt, eller hun design-logg sitt? Trodde hun bare hjalp Therese med innredning, men idag har hun lagt ut flere til ala «når folk sier jeg må slutte å endre ting i huset mitt» osv. Hvis det er Therese sitt hus, hvorfor innbiller hun følgerne sine til å tro det er hennes? 🤷🏻♀️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 31. august 2023 #2590 Del Skrevet 31. august 2023 (endret) Feil tråd Endret 31. august 2023 av elskersommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eea Elvira Skrevet 31. august 2023 #2591 Del Skrevet 31. august 2023 caremore skrev (8 timer siden): Det er ikke vanskelig å se med det blotte øyet hvor kjip kvalitet det er på mange av kjolene til både ByLien og Careless. Jeg har sett de i butikken og det var ikke imponerende. At det slettes negative kommentarer er ikke noe nytt fra Reme gjengen. Men man kan jo ikke legge igjen en anmeldelse utifra det, man må jo vaske og benytte produktet. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 31. august 2023 #2592 Del Skrevet 31. august 2023 Eea Elvira skrev (6 minutter siden): Men man kan jo ikke legge igjen en anmeldelse utifra det, man må jo vaske og benytte produktet. Nei man må ikke det. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zurazurafina Skrevet 31. august 2023 #2593 Del Skrevet 31. august 2023 Nå har jeg vært på Sørlandssenteret 3 ganger etter at butikken til Therese åpnet. De eneste jeg har sett der er de ansatte og fruen sjøl med venn en lørdag for to uker siden… er en veldig stor butikk med veldig lite varer! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unodostrez Skrevet 31. august 2023 #2594 Del Skrevet 31. august 2023 Svinse rundt i ny kjole fra Careless mens hun reklamerer for støvsuger. Syns jeg hører hvordan Reme gjengen bevisst planlegger sånne stunt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 31. august 2023 #2595 Del Skrevet 31. august 2023 Unodostrez skrev (1 time siden): Svinse rundt i ny kjole fra Careless mens hun reklamerer for støvsuger. Syns jeg hører hvordan Reme gjengen bevisst planlegger sånne stunt For å ikke glemme at Lien og Nyhus viser kropp i Dagbladet, og Tandberg i Nettavisen 🙄🙄 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babushka Skrevet 1. september 2023 #2596 Del Skrevet 1. september 2023 Magdaolga skrev (23 timer siden): Dersom kjolen er strikket kan den kalles en strikkakjole. Man kan jo strikke med alt slags materiale. Hvor deilig, varm og miljøvennlig den er er en annen sak. Plast varmer ikke🫣 Det varmer nok, men puster dårlig og blir derfor lett klamt. Og i akryl setter det seg fort dårlig lukt, for ikke snakke om at nupper og slipper ut mikroplast når man vasker det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babushka Skrevet 1. september 2023 #2597 Del Skrevet 1. september 2023 Ser igjen at det er de store størrelsene som selges ut først er det pga færre i denne størrelsen? Eller er det for at det er vanskeligere å finne klær i disse størrelsene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magdaolga Skrevet 1. september 2023 #2598 Del Skrevet 1. september 2023 Babushka skrev (3 timer siden): Det varmer nok, men puster dårlig og blir derfor lett klamt. Og i akryl setter det seg fort dårlig lukt, for ikke snakke om at nupper og slipper ut mikroplast når man vasker det. Jeg mente ikke at det var et godt produkt selv om det var et strikka plagg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinnHenrikke Skrevet 1. september 2023 #2599 Del Skrevet 1. september 2023 Det er ingen verken her inne eller på Discord som har oppfordret folk til å legge inn falske anmeldelser så her sitter hun regelrett og lyver. Det er jo selvfølgelig mulig at hun forventer dårlig reviews fordi hun innerst inne vet at kvaliteten på kjolene = plast, og derfor skal komme folk i forkjøpet angående tilbakemeldinger eller «falske» tilbakemeldinger 🫠 14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babushka Skrevet 1. september 2023 #2600 Del Skrevet 1. september 2023 Magdaolga skrev (17 minutter siden): Jeg mente ikke at det var et godt produkt selv om det var et strikka plagg. Strikket er det, men jeg svarte deg på at «plast varmer ikke». Alle vet at akryl = billig og dårlig kvalitet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå