Gå til innhold

Therese Lien

supermamz

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Unodostrez

Syns det er over middels rart at ikke kundene til Lien stiller seg spørsmål omkring kvalitet versus pris. Du kan få en lignende strikkekjole (dog kort) til lavere pris, og da med annen kvalitet. Det er som om det er en «bevegelse», som tror at de er med på å forandre noe, ved å følge desse influenserne og støtte bedriftene deres. Verden blir ikke bedre av å kjøpe produkt som skal minne oss på å puste. Det er rett og slett en sykt kynisk bransje, der mennesker uten kompetanse på valgt område (klær, coaching, skribent) får dure på. Money talks! Og hvem kan relatere seg til denne kjøpefesten? Nervøs for lansering —> handlefest på Plantasjen. 
Kjøpe hus i Kristiansand -> bytte ut alt i løpet av et par uker. Bærekraft? Miljø? Fornuft? Nada! 

Syns Lien også bør bli konfrontert med mangel på info om fabrikker og produkt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unodostrez skrev (7 minutter siden):

Syns Lien også bør bli konfrontert med mangel på info om fabrikker og produkt. 

IMG_0416.thumb.jpeg.217fea063c2d756d837946062c1934e2.jpeg

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loffen skrev (6 timer siden):

Og fargene er limited edition! :hoho: 

Grønt har eksistert lenge da, måtte nesten forsvinne en dag🥹😂

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, denne kjøpefesten er helt uforståelig og noe hun virkelig burde blitt konfrontert med.

Ser at den Ichi kjolen som kjolen hennes er kopi av er på tilbud nå til 599,- - ingen tvil om at hun tar seg godt betalt! 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru G skrev (8 timer siden):

Rene ord for penga…pris, 999,-

IMG_2517.jpeg

Å så blir en slik tilbakemelding registrert med 5 stjerner.... Dumt de som gir tilbakemelding ikke ser at de automatisk gir 5 stjerner. Litt lureri der også! 

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggidada
snute skrev (På 26.8.2023 den 21.17):

Ja, hun virker å ha mistet det fullstendig! Forbruket hennes er virkelig helt ekstremt. Skjønner ikke at hun tørr. Det ser jo ikke ut som salget av alt «rælet» hennes går så veldig bra og den boka…tror ikke den blir noe suksess. Hun må nok finne seg en annen karriere om ikke så lenge tror jeg. 

Litt rart å samme teppe på gulvet både hjemme, i campingvogn og i Kr.sand. Samme sofa også… Skjønner meg ikke på henne 😅 Men orker ikke å følge så mye med heller, bare av og til. 

Idag forteller hun om alt hun kjøpte på salg igår til huset i kr.sand… Gjett om hun leser her da 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og i dag er anmeldelsen fjernet…Akkurat det jeg opplevde da jeg skrev anmeldelse på den joggegenseren hennes. Er det lovlig? 

IMG_2518.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

baremeg skrev (2 timer siden):

IMG_0416.thumb.jpeg.217fea063c2d756d837946062c1934e2.jpeg

Dette svaret er så likt svaret fra Careless at det er åpenbart koordinert. Og det forteller meg at det er ikke Bylien eller Careless som skal lage en slik side men Dignity Collective.

Og det igjen forteller meg at de har ikke forstått poenget. Ingen er interessert i å få en politisk korrekt grønnvasket tekst om hvordan de jobber med noe de ikke har kontroll over, kun for å late som om at de bryr seg.

Det folk vil vite er hvordan Therese tenker på bærekraft og produksjon når hun velger hvilke klær og produkter hun vil lage, hvordan hun velger materialer og produktsjonsmåter og hvilke tanker hun har rundt påvirkning på forbruk og miljø med det hun gjør.

Men det får vi ikke. Så de kan like godt droppe det mener jeg.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru G skrev (8 minutter siden):

Og i dag er anmeldelsen fjernet…Akkurat det jeg opplevde da jeg skrev anmeldelse på den joggegenseren hennes. Er det lovlig? 

IMG_2518.png

Er det mulig?! Skulle sendt henne en melding og spurt hvorfor det ble fjernet. Er jo bare juks med henne.  Du kan jo ikke bare slette en omtale bare fordi den er negativ 

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru G skrev (7 minutter siden):

IMG_2518.png

Håper ikke det er lovlig, men det jukses garantert med anmeldelser. 
https://www.nrk.no/vestfoldogtelemark/falske-brukeranmeldelser-i-nettbutikker-1.16474207

Den kjolen er så motsatt av kvalitet, laget av billige grusomme materialer 78% akryl. 
Blir mye mikroplast som slippes ut når disse skal vaskes, iallefall bra de ikke reklamerer med at de er bærekraftige lengre. 
Skulle tro at folk heller ville betale noen hundrelapper mer for klær av litt bedre kvalitet. Eventuelt ikke klær som influensere tjener seg rike på fra en butikk med større opplag. Men klart når fargene er limited edition så er det vel løp og kjøp 🤷‍♀️

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fru G skrev (27 minutter siden):

IMG_2518.png

Det er i det minste urederlig.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

baremeg skrev (15 minutter siden):

Er det mulig?! Skulle sendt henne en melding og spurt hvorfor det ble fjernet. Er jo bare juks med henne.  Du kan jo ikke bare slette en omtale bare fordi den er negativ 

De kan tydeligvis det hvis de vil.
Kan aldri tenke meg at folk blir fornøyd med en kjole i så stor del akryl, det nupper og puster ikke.

Om reklamen var ærlig burde hun sagt at dette er en klam, varm, nuppekjole som lett får vond lukt. Akryl er absolutt verste når gjelder syntetiske stoffer. Kjøper det aldri uansett hvor fint plagget er. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes for øvrig det er et viktig spørsmål å stille Bylien hvorvidt valget av materialer er heldig mtp utslipp av mikroplast, som det tross alt er mye fokus på.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (11 minutter siden):

Synes for øvrig det er et viktig spørsmål å stille Bylien hvorvidt valget av materialer er heldig mtp utslipp av mikroplast, som det tross alt er mye fokus på.

Det er nok mest heldig for hennes lommebok for det er billigste stoffet man får. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...