Minombre Skrevet 25. august 2023 #2481 Del Skrevet 25. august 2023 Fru G skrev (4 timer siden): Nå tar det fullstendig av. Et stemmeleie som er så masete og unaturlig. Null innhold, null troverdighet. Reise til Kristiansand og shoppe mer til huset der. Jeg lurer virkelig på hvordan det står til med oss forbrukere som skal kjenne seg igjen i dette. Overfladisk liv der pustinga helt er glemt. Her går det på inn og utpust. Helt enig! Det sitatet passer overhode ikke med det vi ser på snappen hennes. Jeg sluttet å følge henne fordi jeg ble stressa av å se på, da føler jeg budskapet hennes har mislyktes fullstendig. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unodostrez Skrevet 25. august 2023 #2482 Del Skrevet 25. august 2023 Altså, hun har skrevet en bok om hvordan man får tid til det man vil ha tid til? Hentet fra norli.no: I denne planleggingsboken viser Therese deg hvordan du ved hjelp av et enkelt system og noen enkle teknikker og grep kan få mer tid til det som du egentlig har aller mest lyst til å bruke tiden din til. Therese sin metode: la det flyte, gidder ikke brette klær. Vipps, råd gitt. Hvem betaler for denne boka da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru G Skrevet 25. august 2023 #2483 Del Skrevet 25. august 2023 Chrisssi skrev (3 timer siden): Virker ikke å ha spesielt gode sosiale antenner, der hun peser rundt i sin egen "modern beige" verden i stadig nye vareprøvekjoler. Fascinerende å følge med på, disse influencerne er god underholdning, men ikke på en positiv måte. Blir de aldri flaue tro? Men de har kanskje bare sitt eget lille nettverk hvor de klør hverandre på ryggen. Den dagen de våkner opp kan det bli vanskelig. Den fantastiske og hemmelige boka er allerede publisert på Norli, "Thereses metode - aldri mer flink pike", give me a break 😅 Flaue? Nei, de har et selvbilde som overgår det meste. Klør hverandre på ryggen er en god beskrivelse 🙈😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru G Skrevet 25. august 2023 #2484 Del Skrevet 25. august 2023 Så hemmelig, Therese. Skjermbilde fra nordli.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baremeg Skrevet 25. august 2023 #2485 Del Skrevet 25. august 2023 Fru G skrev (24 minutter siden): Så hemmelig, Therese. Skjermbilde fra nordli.no «Gjør at hun i dag takler travle hverdager» Virkelig?! Hun er en av de mest stressa jeg noen gang har sett og det er på dager hun har vært hos frisøren, hatt ett par møter og må kjøre dattera på dans. Hun har jo ikke peiling på hva hun snakker om!! Vi «vanlige» må ta frisør, kjøre til fritidsaktiviteter ETTER å ha vært på jobb i 7-8 timer hver dag!! Hva slags boble lever hun i? Hun mister bare mer og mer bakkekontakt . 21 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Høstsemester Skrevet 25. august 2023 #2486 Del Skrevet 25. august 2023 Fru G skrev (31 minutter siden): Flaue? Nei, de har et selvbilde som overgår det meste. Klør hverandre på ryggen er en god beskrivelse 🙈😅 Leste et sted at denne kløingen ble kalt for en stor runkering ( sikkert veldig flåsete av meg, men klarte ikke å la være 😂) 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Høstsemester Skrevet 25. august 2023 #2487 Del Skrevet 25. august 2023 Fru G skrev (26 minutter siden): Så hemmelig, Therese. Skjermbilde fra nordli.no Thereses metode?? Javel 🙈Du vet du er høy på deg selv når du innbiller deg at du har funnet opp å puste. 15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru G Skrevet 25. august 2023 #2488 Del Skrevet 25. august 2023 Høstsemester skrev (3 minutter siden): Thereses metode?? Javel 🙈Du vet du er høy på deg selv når du innbiller deg at du har funnet opp å puste. He, he… Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru G Skrevet 25. august 2023 #2489 Del Skrevet 25. august 2023 baremeg skrev (9 minutter siden): «Gjør at hun i dag takler travle hverdager» Virkelig?! Hun er en av de mest stressa jeg noen gang har sett og det er på dager hun har vært hos frisøren, hatt ett par møter og må kjøre dattera på dans. Hun har jo ikke peiling på hva hun snakker om!! Vi «vanlige» må ta frisør, kjøre til fritidsaktiviteter ETTER å ha vært på jobb i 7-8 timer hver dag!! Hva slags boble lever hun i? Hun mister bare mer og mer bakkekontakt . Dette☝🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 25. august 2023 #2490 Del Skrevet 25. august 2023 Fru G skrev (59 minutter siden): Så hemmelig, Therese. Skjermbilde fra nordli.no Det må jo være tidenes ...... bok. Jeg finner ikke ord en gang. Hun går hjemme HVER dag. Har et barn, som har en fritidsaktivitetet. Hvordan kan man bli stresset av det? Det virker jo som hun er megastressa og har SÅ mye å gjøre. Det går ikke ann. Hva med de som faktisk jobber, 8 timer om dagen. Har flere unger med flere fritidsaktiviteter? Skal rekke husarbeid, foreldremøter og alt etter jobb? De kan få si det er stresset. De skulle skrevet bok om hvordan man "puster". Er jammen meg mye dumt disse hjemmeværende med mobilen limt i hånda klarer å finne på for å tjene mer og mer penger. Å folk kjøper det!!! 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru G Skrevet 25. august 2023 #2491 Del Skrevet 25. august 2023 Bibbi_ skrev (28 minutter siden): Det må jo være tidenes ...... bok. Jeg finner ikke ord en gang. Hun går hjemme HVER dag. Har et barn, som har en fritidsaktivitetet. Hvordan kan man bli stresset av det? Det virker jo som hun er megastressa og har SÅ mye å gjøre. Det går ikke ann. Hva med de som faktisk jobber, 8 timer om dagen. Har flere unger med flere fritidsaktiviteter? Skal rekke husarbeid, foreldremøter og alt etter jobb? De kan få si det er stresset. De skulle skrevet bok om hvordan man "puster". Er jammen meg mye dumt disse hjemmeværende med mobilen limt i hånda klarer å finne på for å tjene mer og mer penger. Å folk kjøper det!!! Hun ansetter dessuten snekker til å ‘mekke’ platting og pergola. Hagedesigner (eller hva det heter). Designer til huset i Kristiansand. Hun har virkelig forandret seg. Likte henne godt, men pengene tok henne (også). Dessuten selger hun overpriset ræl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 25. august 2023 #2492 Del Skrevet 25. august 2023 Fru G skrev (2 timer siden): Hun ansetter dessuten snekker til å ‘mekke’ platting og pergola. Hagedesigner (eller hva det heter). Designer til huset i Kristiansand. Hun har virkelig forandret seg. Likte henne godt, men pengene tok henne (også). Dessuten selger hun overpriset ræl. Ja det skjer noe med folk når penga renner inn på kontoen. Jeg likte både Sara Emilie og Therese før. Men avfulgt begge. Orker ikke. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinnHenrikke Skrevet 25. august 2023 #2493 Del Skrevet 25. august 2023 Jeg var helt overbevist om at denne boken var en spøk, men tydeligvis ikke. Altså 😂 Therese gjør ikke annet å stresse rundt med høy puls og blir overveldet av å skulle kjøre datteren på dans. Jeg måtte slutte å følge henne fordi jeg følte jeg selv ble stressa av å se snappene hennes. Hun henger konstant bakpå og er konstant stressa, er det noen som ikke vet hvordan man skal disponere tiden sin fornuftig er det vel henne 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 25. august 2023 #2494 Del Skrevet 25. august 2023 LinnHenrikke skrev (9 minutter siden): Jeg var helt overbevist om at denne boken var en spøk, men tydeligvis ikke. Altså 😂 Therese gjør ikke annet å stresse rundt med høy puls og blir overveldet av å skulle kjøre datteren på dans. Jeg måtte slutte å følge henne fordi jeg følte jeg selv ble stressa av å se snappene hennes. Hun henger konstant bakpå og er konstant stressa, er det noen som ikke vet hvordan man skal disponere tiden sin fornuftig er det vel henne Men nå har hun ei bok hun kam følge da 😅 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rundtfingern Skrevet 25. august 2023 #2495 Del Skrevet 25. august 2023 Snublefot62 skrev (2 timer siden): Men nå har hun ei bok hun kam følge da 😅 Hun kan jo følge den mens hun drikker fra termosen sin og leser mantraet «husk å puste». Fra spøk til alvor: jeg stoler ikke et kvekk på bøker fra influensere som omhandler hvordan man skal takle «hverdagen» bedre. Hverdagen deres er jo ikke noe å takle. Vanskelig og lang er den ikke. 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MøllersTran Skrevet 26. august 2023 #2496 Del Skrevet 26. august 2023 Sier faktisk Therese på snappen sin når hun omtaler boka og «time management» at «det er er under at det ikke finnes en app eller bok om dette før! Det har jeg savna»?? 🤣🤣🤣 Det beviser jo bare hvor langt inn i sin egen navle sånne influensere sitter 😅😂😂 Og det at hun stadig blir anpusten av å snakke, sier jo bare så mye om den indre uroen og usikkerheten hennes. Det er faktisk bare trist å se!!! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 26. august 2023 #2497 Del Skrevet 26. august 2023 MøllersTran skrev (49 minutter siden): Sier faktisk Therese på snappen sin når hun omtaler boka og «time management» at «det er er under at det ikke finnes en app eller bok om dette før! Det har jeg savna»?? 🤣🤣🤣 Det beviser jo bare hvor langt inn i sin egen navle sånne influensere sitter 😅😂😂 Og det at hun stadig blir anpusten av å snakke, sier jo bare så mye om den indre uroen og usikkerheten hennes. Det er faktisk bare trist å se!!! Ja. Det finnes enormt mange apper og bøker om temaet. Uttalelsen viser at hun ikke vet hva hun snakker om. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevennen Skrevet 26. august 2023 #2498 Del Skrevet 26. august 2023 Ser ikke ut som salget går bra akkurat. Det er drøssevis med annonser på Facebook og snapchat. I forbindelse med åpningen av butikken på sørlandssenteret hadde de 10 % rabatt fordi marginene visstnok ikke tilsa at det kunne gis mer. Men nå er det 25 % rabatt på loungesett... 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 26. august 2023 #2499 Del Skrevet 26. august 2023 lillevennen skrev (4 minutter siden): Ser ikke ut som salget går bra akkurat. Det er drøssevis med annonser på Facebook og snapchat. I forbindelse med åpningen av butikken på sørlandssenteret hadde de 10 % rabatt fordi marginene visstnok ikke tilsa at det kunne gis mer. Men nå er det 25 % rabatt på loungesett... Marginene er på over 50% så de lyver. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Høstsemester Skrevet 26. august 2023 #2500 Del Skrevet 26. august 2023 (endret) Feil tråd 🙈 Endret 26. august 2023 av Høstsemester Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå