Gå til innhold

Therese Lien


supermamz

Anbefalte innlegg

Roadrunner skrev (18 minutter siden):

Og scroller man nedover på Dagbladet.no, så finner man begge to.... :murvegg:

image.png.b2f5435ac1376d5575c206461eb4fcae.png

image.png.8429ec13015864308482042b666ac273.png

Hjelpes…desperat..

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Roadrunner skrev (1 time siden):

Og scroller man nedover på Dagbladet.no, så finner man begge to.... :murvegg:

image.png.b2f5435ac1376d5575c206461eb4fcae.png

image.png.8429ec13015864308482042b666ac273.png

Hvorfor velger Dagbladet å publisere to like innlegg med to forskjellige damer som så og si ingen aner hvem er? Og hvorfor er Dagbladet så "oppslukt" av denne mer eller mindre ukjente venninneklubben? 

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (9 minutter siden):

Hvorfor velger Dagbladet å publisere to like innlegg med to forskjellige damer som så og si ingen aner hvem er? Og hvorfor er Dagbladet så "oppslukt" av denne mer eller mindre ukjente venninneklubben? 

Vær sikker på att SaraE er der iløpet av uka

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig at de trofaste følgerne ikke mister tillit til Lien og co når de ser at hun reklamerer for både kjoler og loungewear fra andre bedrifter. Forstår de ikke at alt handler om penger? (Vet svaret allerede) 

Og strategimøte? Lurt. Merkelig at Lien sier at Cubus har verdens beste BH. Der røyk Careless-tilliten greit. 

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Unodostrez skrev (1 minutt siden):

Merkelig at de trofaste følgerne ikke mister tillit til Lien og co når de ser at hun reklamerer for både kjoler og loungewear fra andre bedrifter. Forstår de ikke at alt handler om penger? (Vet svaret allerede) 

Og strategimøte? Lurt. Merkelig at Lien sier at Cubus har verdens beste BH. Der røyk Careless-tilliten greit. 

Tipper hun vet at Careless går mot slutten og derfor hopper over så tidlig som mulig.

"Støtte Careless? Jeg nei? Jeg eeeeelsker undertøy fra Cubus jeg!".

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unodostrez skrev (2 minutter siden):

Merkelig at de trofaste følgerne ikke mister tillit til Lien og co når de ser at hun reklamerer for både kjoler og loungewear fra andre bedrifter. Forstår de ikke at alt handler om penger? (Vet svaret allerede) 

Og strategimøte? Lurt. Merkelig at Lien sier at Cubus har verdens beste BH. Der røyk Careless-tilliten greit. 

Det er vel det en influenser gjør, påvirker folk til å bruke penger slik at de selv og deres samarbeidspartnere tjener penger. 

Hvorfor så mange er avhengige av å følge med på alt rælet er for meg uforståelig. 
Cubus er vel snart utsolgt for denne bh’en for så mange lar seg påvirke. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (3 minutter siden):

Tipper hun vet at Careless går mot slutten og derfor hopper over så tidlig som mulig.

"Støtte Careless? Jeg nei? Jeg eeeeelsker undertøy fra Cubus jeg!".

Hvorfor tror du Careless går mot slutten? Åpner ikke de nye butikker og har planer om flere? 
Folk er lettpåvirkelige eller så har de bare dårlig smak (alt er selvsagt relativt😆) de skoene med strikk feks er noe av det styggeste jeg har sett. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babushka skrev (13 minutter siden):

Hvorfor tror du Careless går mot slutten? Åpner ikke de nye butikker og har planer om flere?

Jeg har skrevet mest om det i Saraaemiliee tråden så forstår at du lurer :)

Men Careless er nå inne i sine siste to uker med frist for å få på plass revisor. De har hatt på seg siden starten på året med å få det på plass. Men til tross for det og to varsler fra brreg så er det enda ikke på plass.

I tillegg er det en del problemer med regnskap som jeg har utdypet i hennes tråd.

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (22 timer siden):

Hvorfor velger Dagbladet å publisere to like innlegg med to forskjellige damer som så og si ingen aner hvem er? Og hvorfor er Dagbladet så "oppslukt" av denne mer eller mindre ukjente venninneklubben? 

Og attpåtil pluss artikler 😂 Løp og kjøp 🤡

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De der artiklene er jo helt på trynet. Og Lien sin snap igår eller idag, der det nesten virker som at hun har satt i gang en folkebevegelse. Tror de virkelig at de har så stor makt? 
Jeg blir matt. 

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagbladet artikkel, bilde delt på Instagram. En følger spør: Hvor er undertøyet fra? Therese svarer: Careless. 
Litt gratis reklame der altså for gjengen. 

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

IMG_0894.jpeg.d48fb283a37b83433758e000dcfe340f.jpeg

 

Dette er bare lavmål. Er de så desperate at Ad Sales har bedt influenserene sine gjøre hva som helst for klikk og penger?

Dette drar den lille seriøsiteten de hadde ned i søla synes jeg.

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (15 minutter siden):

IMG_0894.jpeg.d48fb283a37b83433758e000dcfe340f.jpeg

 

Dette er bare lavmål. Er de så desperate at Ad Sales har bedt influenserene sine gjøre hva som helst for klikk og penger?

Dette drar den lille seriøsiteten de hadde ned i søla synes jeg.

Og dette vanvittige «se det rotete vaskerommet mitt, det bryr jeg meg ikke om, jeg puster» fokuset….  Jeg vil heller bruke tid med datteren min enn å brette klær.  Altså? 

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle de tre «venninnene» viser jo frem det rotete vaskerommet sitt. Det fins ikke noe mer usjarmerende å se med tanke på at de går hjemme 24/7. Kanskje sette fokus på å få et ryddig hjem fremover å vise alt man shopper? 

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Unodostrez skrev (1 time siden):

Og dette vanvittige «se det rotete vaskerommet mitt, det bryr jeg meg ikke om, jeg puster» fokuset….  Jeg vil heller bruke tid med datteren min enn å brette klær.  Altså? 

Men her er det flere ting jeg stusser på. 

Hva får Therese til å kaste klærne? Er de villige til å gjøre ALT for penger? Om 10 år, angrer de på alt de har utlevert for pengenes skyld? Og hvem betaler for å se artikkelen? 

Kjære vene, så glad jeg ikke er influenser. Så glad jeg ikke er så pengegrisk og gjør så mye dumt for å dra penger ut av folks lommebøker. Da lever jeg heller fint med et hus, en ok bil, ikke for mye klær som tar overhånd i huset, en liten ferietur i året, men jammen har jeg samvittigheten og æren i behold. Det mener jeg denne  venninnegruppa ikke bør tenke at de har. 

Endret av Bibbi_
  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tar det fullstendig av. Et stemmeleie som er så masete og unaturlig. Null innhold, null troverdighet. Reise til Kristiansand og shoppe mer til huset der. Jeg lurer virkelig på hvordan det står til med oss forbrukere som skal kjenne seg igjen i dette. Overfladisk liv der pustinga helt er glemt. Her går det på inn og utpust. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker ikke å ha spesielt gode sosiale antenner, der hun peser rundt i sin egen "modern beige" verden i stadig nye vareprøvekjoler. 

Fascinerende å følge med på, disse influencerne er god underholdning, men ikke på en positiv måte. Blir de aldri flaue tro? Men de har kanskje bare sitt eget lille nettverk hvor de klør hverandre på ryggen. Den dagen de våkner opp kan det bli vanskelig. 

Den fantastiske og hemmelige boka er allerede publisert på Norli, "Thereses metode - aldri mer flink pike", give me a break 😅

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (3 timer siden):

Men her er det flere ting jeg stusser på. 

Hva får Therese til å kaste klærne? Er de villige til å gjøre ALT for penger? Om 10 år, angrer de på alt de har utlevert for pengenes skyld? Og hvem betaler for å se artikkelen? 

Kjære vene, så glad jeg ikke er influenser. Så glad jeg ikke er så pengegrisk og gjør så mye dumt for å dra penger ut av folks lommebøker. Da lever jeg heller fint med et hus, en ok bil, ikke for mye klær som tar overhånd i huset, en liten ferietur i året, men jammen har jeg samvittigheten og æren i behold. Det mener jeg denne  venninnegruppa ikke bør tenke at de har. 

Det lurer jeg på også. Hvorfor kaste klærne? For å promotere boka? Amish-kjolene? Koppene? Folk klikker seg inn på slike saker og derfor får man kanskje masse klikk man ikke fikk om man «bare» viste frem et rotete vaskerom (fatter ikke at det går an med 3 stk i familien hvorav en får gjelle å suller). Hele greia lukter desperado på lang avstand!

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...