Gå til innhold

Therese Lien


supermamz

Anbefalte innlegg

Ser forresten at disse termosene som "forsvant" ut av nettbutikk/butikk tidligere i år ligger ute på salg nå 😂 Sammen med bla disse fantastiske håndkleholderne 

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner ikke hvorfor mange av dere som kommenterer her er overrasket over salgstaktikken hun har? Man må huske at både hun, Monica og Sara er selgere og tjener penger på hvert salg de gjør. Selvsagt sier de at ting flyr ut av butikken og at det er bare å sitte klar! Alt de vil er å selge mest mulig og de fleste salgstriks i boka blir brukt 😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (3 timer siden):

Er det virkelig noen som synes dette er kledelig og pent?? 

Screenshot_20230819_130449_Facebook.jpg

Dette er så lite flatterende og det virker ikke som noen av denne Reme gjengen bruker disse settene heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

caremore skrev (1 time siden):

Altså, dette er virkelig noe av det styggeste overprisede rælet jeg har sett. Ser bare billig ut, prisen er 1400 kr for hele settet. Er Lien sine klær produsert i Tyrkia?

IMG_0699.jpeg

IMG_0700.jpeg

Jeg har den genseren i svart. Helt jævlig for å si det mildt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sawyer skrev (3 timer siden):

Ser forresten at disse termosene som "forsvant" ut av nettbutikk/butikk tidligere i år ligger ute på salg nå 😂 Sammen med bla disse fantastiske håndkleholderne 

Ikke glem den fantastiske Totebagen da!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bringebæret skrev (8 minutter siden):

Hvorfor skal alt være så j.... beige? 

Enig! Er glad i modern beige jeg også, og har det i huset, men i ALLE rom og i ALLE hus/toppcamp? Altså, kom med noe nytt takk. Det er jo samme møbler, samme stil, samme farger overalt. NULL ny inspo! Og fargen på badet var finere enn modern beige fargen hun malte over med. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Basil skrev (26 minutter siden):

Enig! Er glad i modern beige jeg også, og har det i huset, men i ALLE rom og i ALLE hus/toppcamp? Altså, kom med noe nytt takk. Det er jo samme møbler, samme stil, samme farger overalt. NULL ny inspo! Og fargen på badet var finere enn modern beige fargen hun malte over med. 

Null identitet. Kaldt og upersonlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det forresten noen som har meldt inn egenreklamen til Lien i Coop Obs sin "tilbake til skolestart" reklame til forbrukertilsynet?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sawyer skrev (1 time siden):

Er det forresten noen som har meldt inn egenreklamen til Lien i Coop Obs sin "tilbake til skolestart" reklame til forbrukertilsynet?

Hva var det? Ikke fått med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten 30% falske følgere, Er det ikke antall følgere bedrifter ser etter når de vurderer å kjøpe reklameplass hos disse påvirkerne? 

IMG_2488.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Fru G skrev (4 timer siden):

Nesten 30% falske følgere, Er det ikke antall følgere bedrifter ser etter når de vurderer å kjøpe reklameplass hos disse påvirkerne? 

IMG_2488.jpeg

Det er antall følgere bedrifter ser etter, men de sjekker ikke hvor mange falske følgere influencere har. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sawyer skrev (6 timer siden):

Er det forresten noen som har meldt inn egenreklamen til Lien i Coop Obs sin "tilbake til skolestart" reklame til forbrukertilsynet?

Jeg har😊

  • Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mumrikk1 skrev (2 timer siden):

Live sending i careless kjole i går🫢 Og Reme setter nok heller ikke ned foten for det.

Reme er vel arkitekten bak denne kyniske markedsføringen. Lurer på når media skal dypdykke i dette? Om ikke annet stille noen kritiske spørsmål. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...