Gå til innhold

Therese Lien


supermamz

Anbefalte innlegg

Verden er gal. Tenk at desse influencerne kan leve på dette viset, bevisst bygge opp en følgerskare, for så å selge RÆL, og sitte med såpass cash mellom hendene. Andre yrker i samfunnet derimot… 

  • Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Unodostrez skrev (31 minutter siden):

Verden er gal. Tenk at desse influencerne kan leve på dette viset, bevisst bygge opp en følgerskare, for så å selge RÆL, og sitte med såpass cash mellom hendene. Andre yrker i samfunnet derimot… 

Det er trist. Men tydeligvis er det mange som faller for måten det selges på. De tiltrekker seg muligens damer på sitt nivå. Damer som syns syntetisk tøy og plastsandaler er the shit 😅 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

baremeg skrev (9 minutter siden):

Det er rett og slett kvalmende å se hvor mye de tjener på å gjøre ingenting. 

Hun gjør jo mye, viser fram haugen med klesvask, ønsker oss rrrrriktig god morgen/mandag/tirsdag/fandens oldemordag, forteller oss hvilke ærend hun skal ut på osv osv 😅 Det jobbes!

  • Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karmaisabitch skrev (1 minutt siden):

Hun gjør jo mye, viser fram haugen med klesvask, ønsker oss rrrrriktig god morgen/mandag/tirsdag/fandens oldemordag, forteller oss hvilke ærend hun skal ut på osv osv 😅 Det jobbes!

😂👏

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (7 timer siden):

Jeg har kommentert til både Therese og Sara Emilie og spurt hvorfor de ikke kan produsere disse klærne de selger i feks bomull, lin eller ull. Tenk hvor deilig det ville være å brukt lounge-klærne til Therese hadde de feks vært i tynn merinoull? Ull/merinoull kan man bruke året rundt hvis det er ren ull (og ikke ull som er blandet med polyester) da ull har den kvaliteten at det puster og kjøler når det er varmt og varmer når det er kaldt. Merinoull eller kasjmir er i tillegg mykt og klør ikke. Til de prisene de tar for syntetiske klær så ville det ikke blitt så mye dyrere i naturmateriale 

Det samme med kjolene til SE også; ville vært så mye bedre i bomull eller lin. Syntetisk blir klamt, og svettelukt setter seg raskt. Plastikk er i tillegg lite bærekraftig 

Jeg likte den kosekjolen til Therese, men er ikke aktuelt å kjøpe den pga materialet den er laget av. Jeg hadde gjerne betalt høyere pris hadde den feks vært i merinoull (jeg brukte nettopp ca 5000kr på en tunika og bukse i ren kasjmir hos nettbutikken Kashmina, har flere plagg derifra som er mange år gamle, godt brukt og like fine, men pga vekttap så kjøpte jeg nytt) Har forsåvidt også et sett fra Cubus som består av bukse og genser i merinoull, betalte 500kr pr del. Ikke like gode som Kashmina, men likevel gode, myke og varme, og jeg nesten bodde i de i vinter.

Dette skrev jeg som sagt til begge to, og ingen har svart. Både Therese og SE henvender seg til voksne kvinner, og det er nok flere enn meg som er opptatt av bærekraftige produkter, er kvalitetsbevisst og heller kjøper færre plagg av god kvalitet enn å ha nyeste modell etterhvert som de slipper nye produkt.

For meg så er det helt uaktuelt å kjøpe håndklær som bare kan vaskes på 40g og ikke tromles. Eller loungewear i syntetiske materialer.

Men de tjener nok mindre ved å bruke naturmaterialer, får ikke like høy avanse med mindre de øker prisen betraktelig, De klærne koster nok lite å produsere. Ville vært gøy å visst innkjøpspris på en kjole og sammenlignet med utsalgspris. SE betaler ikke modellene sine engang. Og både SE, Therese og Monica snikreklamerer for hverandres produkter

I tråden til SE ble det lagt ut dokumentasjon på hvor lange arbeidsuker de som lager klærne i Kina har og hvor lite de får i lønn. Therese har vel samme management som venninnen, så antar det er samme opplegget der. Monica har jeg ikke fulgt, men de er jo en trio som driver med det samme og som har samme forretningsmann i ryggen

Primark produserer også Kina klær i Tyrkia. Polyester kjoler der koster fra 150-350 kr. Tyrkia er et land det er billig å produsere klær i, så man kan tenke seg hvor høy avansen er for Remes influensere og Reme selv.

Endret av caremore
  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Karmaisabitch skrev (29 minutter siden):

Hun gjør jo mye, viser fram haugen med klesvask, ønsker oss rrrrriktig god morgen/mandag/tirsdag/fandens oldemordag, forteller oss hvilke ærend hun skal ut på osv osv 😅 Det jobbes!

Ikke glem at hun går tur med Cocos, går til fysio og frisør,kjører datter på dans og lager lapskaus i arb.tiden. Skal man le, gråte eller bli provosert?🙊

  • Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unodostrez skrev (3 minutter siden):

Godt hun fikk litt hjelp idag av følgerne til å velge nøkkelboks! 

Ja, fy faen! Det er jammen godt at «venninnene» stiller opp!! 😅

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

caremore skrev (29 minutter siden):

Primark produserer også Kina klær i Tyrkia. Polyester kjoler der koster fra 150-350 kr. Tyrkia er et land det er billig å produsere klær i, så man kan tenke seg hvor høy avansen er for Remes influensere og Reme selv.

Ja, kjoler produsert av polyester finner man langt billigere enn det denne Reme-gjengen selger for. De er overpriset fordi folk kjøper grunnet «relasjon» til influencer? Sykt sykt sykt. Tenk at folk faktisk betaler for desse varene. Dør innvendig! 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unodostrez skrev (1 time siden):

Verden er gal. Tenk at desse influencerne kan leve på dette viset, bevisst bygge opp en følgerskare, for så å selge RÆL, og sitte med såpass cash mellom hendene. Andre yrker i samfunnet derimot… 

Men hvor lenge kan de holde på slik? Dette markedet må jo bli mett en dag. Hvor mange kopper,termoser,kjoler trenger  følgerne til disse 3 veninnene?

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (3 minutter siden):

Men hvor lenge kan de holde på slik? Dette markedet må jo bli mett en dag. Hvor mange kopper,termoser,kjoler trenger  følgerne til disse 3 veninnene?

Ja, jeg skulle likt å vite hva de har planlagt fremover. For gjennom det siste året har de pushet ut mye forskjellig. Hva skal de ta fatt på fremover? De må finne noen hull å tette i markedet 🤪🤪🤪🤪

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unodostrez skrev (4 minutter siden):

Ja, kjoler produsert av polyester finner man langt billigere enn det denne Reme-gjengen selger for. De er overpriset fordi folk kjøper grunnet «relasjon» til influencer? Sykt sykt sykt. Tenk at folk faktisk betaler for desse varene. Dør innvendig! 

Det sier jo sitt om kundemassen tenker jeg. Lette å påvirke, tenker ikke på miljøet, og litt naive muligens.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Unodostrez skrev (1 minutt siden):

Ja, jeg skulle likt å vite hva de har planlagt fremover. For gjennom det siste året har de pushet ut mye forskjellig. Hva skal de ta fatt på fremover? De må finne noen hull å tette i markedet 🤪🤪🤪🤪

Blir vel flere kosedresser,kjoler og sko som ikke ser fine ut på

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvordan butikken til Therese går?Noen som vet? Den har ikke blitt nevnt på lenge.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (2 minutter siden):

Men hvor lenge kan de holde på slik? Dette markedet må jo bli mett en dag. Hvor mange kopper,termoser,kjoler trenger  følgerne til disse 3 veninnene?

Begynner å lure på om litt enklere folk faktisk kjøper fordi de syns det er spennende å få «være med» på et dropp (!) Spennende å se om man kan sikre seg en vare før det er tomt liksom 🫠 Verden vil bedras! 

  • Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Unodostrez skrev (16 minutter siden):

Lurer på hvor klærne til Therese er produsert. Og Nyhus for den del….. 

Nyhus er Kina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unodostrez skrev (10 timer siden):

Lurer på hvor klærne til Therese er produsert. Og Nyhus for den del….. 

Spør henne. Kanskje du får svar. Jeg fikk ikke svar. Skinnlappene til å sette på håndklær er fra Italia. Dette overforbruket hennes er helt hinsides. Søk opp podkast på Spotify så får dere høre hvor vellykket hun er og hvor misunnelige ‘vi’ er. Hun prater på inn og utpust og sier det faktisk selv også. Så husk å puste på inn og utpust😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

captiva skrev (15 timer siden):

Skremmende hvor mye hun må tjene på å selge disse «unike» produktene og dele fra sitt «spennende» liv. 
På bare noen små sommermåneder har hun kjøpt campingvogn, fiksa uteplassen hjemme , kjøpt hus i Kristiansand som hun nå fyller med nye møbler. 
 

Og ny bil for ikke lenge siden. I tillegg har hun egen designer til huset i Kristiansand, designer til uteplassen hjemme og til rommet til datteren.. Ja, det provoserer meg og det innrømmer jeg glatt. Folk står i matkø, det er dyrtid og hele hennes virksomhet handler om  luksuslivet og salg av plastklær, overpriset termoser og kopper. Håndklær som ikke kan vaskes på 60% ei heller tromles. Alt dette for å ha skapt denne venninefølelsen. Hun sier på podkast at hun er stolt av hva hun har fått til. Verden vil bedras. Når skal folk våkne? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...