skeiv-ostepop Skrevet i går, 19:34 #8061 Skrevet i går, 19:34 Lillibet skrev (3 timer siden): Hun sier hun hør løyet, at Cocos er en Albino Gorilla. Løgnen er jo at han er en Pomeranian, det er han ikke! Da er han feilregistrert. Han er way to BIG!! Jøss. Innrømmer hun løgn og nå? Er hun så desperat etter engasjement at hun har begynt å bli ærlig?
Vimsa84 Skrevet i går, 20:05 #8062 Skrevet i går, 20:05 skeiv-ostepop skrev (29 minutter siden): Jøss. Innrømmer hun løgn og nå? Er hun så desperat etter engasjement at hun har begynt å bli ærlig? er vel litt sent å komme med det NÅ.... Er vel flere som har spurt henne og skjønt dette for lenge siden, så der burde hun lagt seg flat med en gang og ikke etter noen år... 1
Dorisdott Skrevet i går, 20:54 #8063 Skrevet i går, 20:54 Vimsa84 skrev (47 minutter siden): er vel litt sent å komme med det NÅ.... Er vel flere som har spurt henne og skjønt dette for lenge siden, så der burde hun lagt seg flat med en gang og ikke etter noen år... Jeg tro han er en klein Spitz, de er jo forsåvidt ganske like, men noe større, og tilhører samme hundefamilien som Pom.
Sharp75! Skrevet i går, 21:01 #8064 Skrevet i går, 21:01 skeiv-ostepop skrev (1 time siden): Jøss. Innrømmer hun løgn og nå? Er hun så desperat etter engasjement at hun har begynt å bli ærlig? Vimsa84 skrev (54 minutter siden): er vel litt sent å komme med det NÅ.... Er vel flere som har spurt henne og skjønt dette for lenge siden, så der burde hun lagt seg flat med en gang og ikke etter noen år... Her har dere gått rett på en smell. Sånn går det når man ikke ser snap selv. Og bare leser og tror på hva andre leser. 1 3
Daniella2026 Skrevet 23 timer siden #8065 Skrevet 23 timer siden Sharp75! skrev (1 time siden): Her har dere gått rett på en smell. Sånn går det når man ikke ser snap selv. Og bare leser og tror på hva andre leser. For meg holdt det å få med på utforsk. De kjole folka får ikke et klikk av meg mere. 1
Dorisdott Skrevet 17 timer siden #8066 Skrevet 17 timer siden Daniella2026 skrev (6 timer siden): For meg holdt det å få med på utforsk. De kjole folka får ikke et klikk av meg mere. Ser ganske mye på utforsk uten å gå inn🤪 1
skeiv-ostepop Skrevet 15 timer siden #8067 Skrevet 15 timer siden Sharp75! skrev (9 timer siden): Her har dere gått rett på en smell. Sånn går det når man ikke ser snap selv. Og bare leser og tror på hva andre leser. Dersom du har noe konkret du kan vise til som er feil så foreslår jeg at du faktisk skriver det. Ellers er det egentlig bare avsporing det du driver med. 6
Bibbi_ Skrevet 15 timer siden #8068 Skrevet 15 timer siden skeiv-ostepop skrev (4 minutter siden): Dersom du har noe konkret du kan vise til som er feil så foreslår jeg at du faktisk skriver det. Ellers er det egentlig bare avsporing det du driver med. Skal bare ha flest mulig til å gå inn på snappen til disse damene. Hvis det er noe man vil så kan man heller komme med det enn å hugge slik på brukere. 4
tausen Skrevet 14 timer siden #8069 Skrevet 14 timer siden Lillibet skrev (14 timer siden): Hun sier hun hør løyet, at Cocos er en Albino Gorilla. Løgnen er jo at han er en Pomeranian, det er han ikke! Da er han feilregistrert. Han er way to BIG!! Hvorfor skulle hun lyve om det? Alle raser har hunder innimellom som ikke er etter "standarden " gir absolutt ingen mening å lyve om det...
Poyse Skrevet 14 timer siden #8070 Skrevet 14 timer siden Tviler på at den hunden har FCI godkjente papirer på at han er en renraset Pomme. 1
lin Skrevet 13 timer siden #8071 Skrevet 13 timer siden Overskriften er misvisende - naturlig nok 😉 hun har bare laget et ironisk innlegg der hun med gul skrift skriver at hun har løyet. Under står det noe om at hunden egentlig er en albino gorilla. et resultat av at det igjen har kommet mange meldinger om at han ikke kan være den rasen hun hevder han er. Noe som er gull for henne. Innhold som engasjerer en del😉 2 1
Lillibet Skrevet 11 timer siden #8072 Skrevet 11 timer siden tausen skrev (3 timer siden): Hvorfor skulle hun lyve om det? Alle raser har hunder innimellom som ikke er etter "standarden " gir absolutt ingen mening å lyve om det... Den hunden bør omregistreres om den er reg som pom. Hun påstår hardnakket at han er en pom, vil ikke innse at han er alt for stor til å være pom.
Sharp75! Skrevet 9 timer siden #8073 Skrevet 9 timer siden skeiv-ostepop skrev (5 timer siden): Dersom du har noe konkret du kan vise til som er feil så foreslår jeg at du faktisk skriver det. Ellers er det egentlig bare avsporing det du driver med. Hva som er feil? Det kalles Clickbait. Og flere her gikk rett på. Bl.a du. Og nei, dette er ikke avsporing. Om du mener det er det, så rapporterer du, ganske enkelt. At du skriver at det er avsporing, det er avsporing! Det er blitt en gjenganger i flere tråder at folk diskuterer ting de virkelig ikke har peiling på.
skeiv-ostepop Skrevet 9 timer siden #8074 Skrevet 9 timer siden Sharp75! skrev (15 minutter siden): Hva som er feil? Det kalles Clickbait. Og flere her gikk rett på. Bl.a du. Og nei, dette er ikke avsporing. Om du mener det er det, så rapporterer du, ganske enkelt. At du skriver at det er avsporing, det er avsporing! Det er blitt en gjenganger i flere tråder at folk diskuterer ting de virkelig ikke har peiling på. Men hva er feil med påstanden til brukeren jeg siterte? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå