Sølvberget Skrevet i går, 18:14 #8041 Skrevet i går, 18:14 Dupers skrev (2 timer siden): Kanskje vennskapet til klan Reme ble solgt ned med aksjeandelen hans Noen som vet kjøper av aksjeandelen til Reme?
Dupers Skrevet i går, 18:42 #8042 Skrevet i går, 18:42 Sølvberget skrev (27 minutter siden): Noen som vet kjøper av aksjeandelen til Reme? I følge fedrelandsvennen var det en som har en eierandel i hennig olsen og bor på Gran. Husker ikke navnet, men det er linket til avisa i SE-tråden
Roadrunner Skrevet i går, 20:23 #8043 Skrevet i går, 20:23 Melkebart1 skrev (2 timer siden): Ja ikke sant! Syns jo det er rart at de aldri mer har noen treffpunkter, selvom man bor på hver sin kant av landet. De har jo hevdet at de snakker på telefon hver dag, men syns det er lenge siden jeg så noe felles aktivitet. Jeg følger de ikke da, sjelden innom, men syns det dabbet av da SET ble gravid igjen.. Jeg blokkerte begge på Snap før jul, men mener de hadde en felles liveshopping med Premiumtek for ikke altfor lenge siden? Utover det virker det som om det har kjølnet, spesielt siden begge var på Villoid-prisutdeling men ikke har benyttet sjansen til å ta bilder sammen? Eller kommentere hverandres IG-innlegg? (Hender jeg snoker på det lille som legges på IG...). 1
Melkebart1 Skrevet 22 timer siden #8044 Skrevet 22 timer siden Roadrunner skrev (1 time siden): Jeg blokkerte begge på Snap før jul, men mener de hadde en felles liveshopping med Premiumtek for ikke altfor lenge siden? Utover det virker det som om det har kjølnet, spesielt siden begge var på Villoid-prisutdeling men ikke har benyttet sjansen til å ta bilder sammen? Eller kommentere hverandres IG-innlegg? (Hender jeg snoker på det lille som legges på IG...). Det er godt mulig de hadde, jeg ble så lei og kutta ut å se på alt det unyttige. Ja syns det var rart, de har alltid gleda seg til å møtes, men nå var det ikke no?! 1
Vokteren Skrevet 20 timer siden #8045 Skrevet 20 timer siden De satt ikke sammen på Vixen heller. Tidligere år har de alltid sittet sammen. Tror vennskapet kjølnet veldig da TL og MN ble så nære.
Trueout Skrevet 20 timer siden #8046 Skrevet 20 timer siden Vokteren skrev (13 minutter siden): De satt ikke sammen på Vixen heller. Tidligere år har de alltid sittet sammen. Tror vennskapet kjølnet veldig da TL og MN ble så nære. Ja hørte mye mere om henne tidligere. Ble liksom stopp etter at hun flyttet🤔
Aristokrat1 Skrevet 19 timer siden #8047 Skrevet 19 timer siden Vokteren skrev (34 minutter siden): De satt ikke sammen på Vixen heller. Tidligere år har de alltid sittet sammen. Tror vennskapet kjølnet veldig da TL og MN ble så nære. Fordi Sara valgte å sitte på nominert bordet var det vel hu sa? 1 1
Daniella2026 Skrevet 14 timer siden #8048 Skrevet 14 timer siden Therese er vel ikke den som setter vennskap først. ?.
lin Skrevet 8 timer siden #8049 Skrevet 8 timer siden Så noen klipp fra da Sara besøkte de på Sørlandet i fjor. De var i badeland i dyreparken, og stemninga virka ikke til å være super akkurat mellom de tre. Var påtatt. 2
Sol Rampelyset Skrevet 1 time siden #8050 Skrevet 1 time siden Tråden er ryddet for persondebatt. Sol, admin.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå