Gå til innhold

Therese Lien

Fremhevede innlegg

Skrevet
Dupers skrev (2 timer siden):

Kanskje vennskapet til klan Reme ble solgt ned med aksjeandelen hans

Noen som vet kjøper av aksjeandelen til Reme?  

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sølvberget skrev (27 minutter siden):

Noen som vet kjøper av aksjeandelen til Reme?  

I følge fedrelandsvennen var det en som har en eierandel i hennig olsen og bor på Gran. Husker ikke navnet, men det er linket til avisa i SE-tråden

Skrevet
Melkebart1 skrev (2 timer siden):

Ja ikke sant! Syns jo det er rart at de aldri mer har noen treffpunkter, selvom man bor på hver sin kant av landet. De har jo hevdet at de snakker på telefon hver dag, men syns det er lenge siden jeg så noe felles aktivitet. Jeg følger de ikke da, sjelden innom, men syns det dabbet av da SET ble gravid igjen.. 

Jeg blokkerte begge på Snap før jul, men mener de hadde en felles liveshopping med Premiumtek for ikke altfor lenge siden? Utover det virker det som om det har kjølnet, spesielt siden begge var på Villoid-prisutdeling men ikke har benyttet sjansen til å ta bilder sammen? Eller kommentere hverandres IG-innlegg? (Hender jeg snoker på det lille som legges på IG...).

• Liker 1
Skrevet
Dupers skrev (2 timer siden):

I følge fedrelandsvennen var det en som har en eierandel i hennig olsen og bor på Gran. Husker ikke navnet, men det er linket til avisa i SE-tråden

Er ikke da han som Therese Lien kjøpte "katta i sekken huset" av eller?  Han er gift med en arving i Hennig Olsen. 

• Nyttig 1
Skrevet
Roadrunner skrev (1 time siden):

Jeg blokkerte begge på Snap før jul, men mener de hadde en felles liveshopping med Premiumtek for ikke altfor lenge siden? Utover det virker det som om det har kjølnet, spesielt siden begge var på Villoid-prisutdeling men ikke har benyttet sjansen til å ta bilder sammen? Eller kommentere hverandres IG-innlegg? (Hender jeg snoker på det lille som legges på IG...).

Det er godt mulig de hadde, jeg ble så lei og kutta ut å se på alt det unyttige. Ja syns det var rart, de har alltid gleda seg til å møtes, men nå var det ikke no?! 

• Liker 1
Skrevet
Bibbi_ skrev (1 time siden):

Er ikke da han som Therese Lien kjøpte "katta i sekken huset" av eller?  Han er gift med en arving i Hennig Olsen. 

Etter noen klikk på nettet ser det ut som Therese kjøpte huset av Charlotte Henning Olsen og Ståle Stundal. Ser ut som de har hatt det siden det var nytt.

• Liker 1
Skrevet

De satt ikke sammen på Vixen heller. Tidligere år har de alltid sittet sammen.  Tror vennskapet kjølnet veldig da TL og MN ble så nære. 

Skrevet
Vokteren skrev (13 minutter siden):

De satt ikke sammen på Vixen heller. Tidligere år har de alltid sittet sammen.  Tror vennskapet kjølnet veldig da TL og MN ble så nære. 

Ja hørte mye mere om henne tidligere. Ble liksom stopp etter at hun flyttet🤔

Skrevet
Vokteren skrev (34 minutter siden):

Fordi Sara valgte å sitte på nominert bordet var det vel hu sa?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Therese er vel ikke den som setter vennskap først. ?. 

Skrevet

Så noen klipp fra da Sara besøkte de på Sørlandet i fjor. De var i badeland i dyreparken, og stemninga virka ikke til å være super akkurat mellom de tre. Var påtatt. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...