hurryhurry Skrevet søndag kl. 06:17 #7981 Skrevet søndag kl. 06:17 Disse damene altså, hver gang de skal trene så er det noe med kroppen. Hver eneste gang. Dårlig form/vondt her og der, alt skal påpekes. 2 5
FreezeandFawn Skrevet søndag kl. 18:07 #7982 Skrevet søndag kl. 18:07 hurryhurry skrev (11 timer siden): Disse damene altså, hver gang de skal trene så er det noe med kroppen. Hver eneste gang. Dårlig form/vondt her og der, alt skal påpekes. Nå vet jeg ikke hvor gammel du er, men jeg har vært igjennom pre overgangsalder og er nå kommet i overgangsalderen. Alt gjør vondt 😄 er mye å ta henne på, men at hun prøver når kroppen sier ifra, det får hun kun applaus for fra meg. 2 2
Kaffeskål! Skrevet tirsdag kl. 13:42 #7983 Skrevet tirsdag kl. 13:42 Hva er den skuffende og dårlige nyheten tro? Enda flere problemer med dette huset? 1
elisabeth30 Skrevet tirsdag kl. 13:50 #7984 Skrevet tirsdag kl. 13:50 Kaffeskål! skrev (8 minutter siden): Hva er den skuffende og dårlige nyheten tro? Enda flere problemer med dette huset? Sikkert. Er ikke bare bare å kjøpe hus med flatt tak… 1
Daniella2026 Skrevet tirsdag kl. 14:04 #7985 Skrevet tirsdag kl. 14:04 Hun savner kanskje det fine huset de hadde i Østfold . Hadde jeg gjort.Følger hun ikke mere. Men ser jo her hva dere poster. 3
Aristokrat1 Skrevet tirsdag kl. 14:14 #7986 Skrevet tirsdag kl. 14:14 Har nok kjøpt katta i sekken som hu sier. Ville gått den takstrapporten fra boligsalget etter i sømmene nå. Er den takstmannen en bekjent av selger kan en jo lure på. Uansett så er det jo utrolig kjipt. Er ikke småpenger det er snakk om her. 1 3
tausen Skrevet tirsdag kl. 16:16 #7987 Skrevet tirsdag kl. 16:16 Aristokrat1 skrev (1 time siden): Har nok kjøpt katta i sekken som hu sier. Ville gått den takstrapporten fra boligsalget etter i sømmene nå. Er den takstmannen en bekjent av selger kan en jo lure på. Uansett så er det jo utrolig kjipt. Er ikke småpenger det er snakk om her. Bare helt tragisk hele greia. Mulig muggen er grunn til mye sykdom. Jeg kjenner mennesker som blir veldig syke om det er mugg/sopp i et hus. Det er blålys bare etter noen timer i huset 5
Kaffeskål! Skrevet tirsdag kl. 16:18 #7988 Skrevet tirsdag kl. 16:18 Jeg har aldri forstått hvorfor hun skulle flytte, og samtidig tvinge datteren sin til å forlate venner og skolen. Var det bare for å kunne lage innhold tro? Mye vil ha mer si, og denne gang så bet karma henne hardt. 7
Hasse29 Skrevet tirsdag kl. 19:41 #7989 Skrevet tirsdag kl. 19:41 Nå er det bare å mate på om hvor alvorlig det er med huset og det de fant i dag. Tusen snapper om hvor fortvila hun er osv, MEN "jeg kan ikke snakke om det enda"😂 Skal bare gjøre føgerene veldig, veldig nysgjerrig🤮 6
Daniella2026 Skrevet tirsdag kl. 20:20 #7990 Skrevet tirsdag kl. 20:20 De som er fra område vet jo hvem denne takstmann er og folka som bodde der. Må være litt vemmelig hvordan hun legger dette ut. 3
snute Skrevet tirsdag kl. 20:21 #7991 Skrevet tirsdag kl. 20:21 Hasse29 skrev (38 minutter siden): Nå er det bare å mate på om hvor alvorlig det er med huset og det de fant i dag. Tusen snapper om hvor fortvila hun er osv, MEN "jeg kan ikke snakke om det enda"😂 Skal bare gjøre føgerene veldig, veldig nysgjerrig🤮 Og midt inni masse reklame for kveldens dropp med yoga stæsj, som jo er veldig beleilig når hun selv også må puste pga alt stresset. 5
Hasse29 Skrevet tirsdag kl. 20:24 #7992 Skrevet tirsdag kl. 20:24 (endret) snute skrev (1 time siden): Og midt inni masse reklame for kveldens dropp med yoga stæsj, som jo er veldig beleilig når hun selv også må puste pga alt stresset. Ja det hører med i ekte influencer style det👌 Livet er nesten "over" i det ene sekundet, til reklame og "glede" i neste sekund på snap'n😂 Endret tirsdag kl. 21:30 av Hasse29 4
Hasse29 Skrevet tirsdag kl. 20:26 #7993 Skrevet tirsdag kl. 20:26 Daniella2026 skrev (4 minutter siden): De som er fra område vet jo hvem denne takstmann er og folka som bodde der. Må være litt vemmelig hvordan hun legger dette ut. Ja! Hun burde holde dette for seg selv🙄 Er jo tidligere huseiere inni dette bildet også, som ikke får sagt sin side av saken i det offentlige rom... 4
Daniella2026 Skrevet tirsdag kl. 20:36 #7994 Skrevet tirsdag kl. 20:36 Hasse29 skrev (6 minutter siden): Ja! Hun burde holde dette for seg selv🙄 Er jo tidligere huseiere inni dette bildet også, som ikke får sagt sin side av saken i det offentlige rom... Orker ikke å følge hun. Dere får dele om det skjer noe stort🙄 3
Sharp75! Skrevet tirsdag kl. 21:01 #7995 Skrevet tirsdag kl. 21:01 Daniella2026 skrev (40 minutter siden): De som er fra område vet jo hvem denne takstmann er og folka som bodde der. Må være litt vemmelig hvordan hun legger dette ut. Med så mye feil så håper jeg takstmannen får dette med seg! H*n har jo gjort en dritt dårlig jobb! 1 2
Daniella2026 Skrevet tirsdag kl. 21:12 #7996 Skrevet tirsdag kl. 21:12 Sharp75! skrev (8 minutter siden): Med så mye feil så håper jeg takstmannen får dette med seg! H*n har jo gjort en dritt dårlig jobb! Nå kommer vel alt frem. Men synes ikke dette skal bli lagt ut for å få klikk på. Før ting er avklart. 2
Sharp75! Skrevet tirsdag kl. 21:14 #7997 Skrevet tirsdag kl. 21:14 Daniella2026 skrev (1 minutt siden): Nå kommer vel alt frem. Men synes ikke dette skal bli lagt ut for å få klikk på. Før ting er avklart. For klikk, det er jeg enig i. 2
Aristokrat1 Skrevet tirsdag kl. 21:14 #7998 Skrevet tirsdag kl. 21:14 Daniella2026 skrev (53 minutter siden): De som er fra område vet jo hvem denne takstmann er og folka som bodde der. Må være litt vemmelig hvordan hun legger dette ut. Godt at sånne cowboyer blir avslørt eventuelt. Mange av de innen byggebransjen 3
Daniella2026 Skrevet tirsdag kl. 21:23 #7999 Skrevet tirsdag kl. 21:23 Aristokrat1 skrev (6 minutter siden): Godt at sånne cowboyer blir avslørt eventuelt. Mange av de innen byggebransjen Synes det er rart hun legger det ut slik. Andre hadde kanskje tenkt mere å kjørt en rettssak . Har det ikke vært så mye dritt med dette huset . 3
Daniella2026 Skrevet tirsdag kl. 21:26 #8000 Skrevet tirsdag kl. 21:26 Sharp75! skrev (24 minutter siden): Med så mye feil så håper jeg takstmannen får dette med seg! H*n har jo gjort en dritt dårlig jobb! Kommer vel snart i lokalavisa der. 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå