Daniella2026 Skrevet 24. januar #7901 Skrevet 24. januar Nice skrev (8 minutter siden): Mener du det eller var det ironi ? He he den sorte kjolen var noe av det bedre jeg har sett hun i😂. Kåpa var grusom men.😂 1
Dorisdott Skrevet 25. januar #7902 Skrevet 25. januar Hun skriver at hun gikk i sort for å begrave 2025, for det var et grusomt år… hva er det som har vært så grusomt med 2025? 3
Outandabout Skrevet 25. januar #7903 Skrevet 25. januar Dorisdott skrev (28 minutter siden): Hun skriver at hun gikk i sort for å begrave 2025, for det var et grusomt år… hva er det som har vært så grusomt med 2025? Og hvorfor velger hun evt Vixen for å markere dette? 4
skeiv-ostepop Skrevet 25. januar #7904 Skrevet 25. januar Dorisdott skrev (29 minutter siden): Hun skriver at hun gikk i sort for å begrave 2025, for det var et grusomt år… hva er det som har vært så grusomt med 2025? Færre følgere, ræva inntjening, masse utgifter og nok et år uten at drømmer blir oppfylt? 10
Daniella2026 Skrevet 25. januar #7905 Skrevet 25. januar Fatter ikke hva hun klager så på med 2025. 2 2
elskersommer Skrevet 26. januar #7906 Skrevet 26. januar skeiv-ostepop skrev (14 timer siden): Færre følgere, ræva inntjening, masse utgifter og nok et år uten at drømmer blir oppfylt? Er vel en grunn til at han gikk tilbake til gamle jobben 5
Dorisdott Skrevet 26. januar #7907 Skrevet 26. januar elskersommer skrev (16 timer siden): Er vel en grunn til at han gikk tilbake til gamle jobben Ja han hadde kun permisjon ut 2025. Er nok ikke derfor 2025 har vært grusomt… er vel heller ting hun ikke forteller høyt. Da synes jeg det blir så dumt. Ikke si a og ikke b liksom… dummeste jeg vet… da kan du heller la være å si noe 7 1
Outandabout Skrevet 26. januar #7908 Skrevet 26. januar Dorisdott skrev (4 minutter siden): Ja han hadde kun permisjon ut 2025. Er nok ikke derfor 2025 har vært grusomt… er vel heller ting hun ikke forteller høyt. Da synes jeg det blir så dumt. Ikke si a og ikke b liksom… dummeste jeg vet… da kan du heller la være å si noe Alltid det. «mye som skjer som ikke kan snakkes om» 🤣 5
Daniella2026 Skrevet 27. januar #7909 Skrevet 27. januar Er det både Lyko og bli vakker ?. Er ikke det rart å skal dra kunder inn på to steder som er så likt?. Mye reklame på de for tiden.
Sommersalat Skrevet 28. januar #7910 Skrevet 28. januar Daniella2026 skrev (23 timer siden): Er det både Lyko og bli vakker ?. Er ikke det rart å skal dra kunder inn på to steder som er så likt?. Mye reklame på de for tiden. Syns jeg og. Og hva med wowbrow? Der er hun ambassadør, men reklamerer for andre brynsprodukter og kalle de for favoritter. Vet ikke helt jeg, men det blir så lite troverdig når det er forskjellige favoritter fra dag til dag🤷🏼♀️ 12 1
Outandabout Skrevet 28. januar #7911 Skrevet 28. januar Sommersalat skrev (40 minutter siden): Syns jeg og. Og hva med wowbrow? Der er hun ambassadør, men reklamerer for andre brynsprodukter og kalle de for favoritter. Vet ikke helt jeg, men det blir så lite troverdig når det er forskjellige favoritter fra dag til dag🤷🏼♀️ Var jo det QKC reagerte på… at hun hadde samarbeid med dem, men samtidig reklamerte hun for andre hudpleie-produkt! 10
Daniella2026 Skrevet 28. januar #7912 Skrevet 28. januar Sommersalat skrev (2 timer siden): Syns jeg og. Og hva med wowbrow? Der er hun ambassadør, men reklamerer for andre brynsprodukter og kalle de for favoritter. Vet ikke helt jeg, men det blir så lite troverdig når det er forskjellige favoritter fra dag til dag🤷🏼♀️ Så enig. Ene dagen det og andre dagen det. Hun tipset om en super sjampo og kur sist hun var i syden. Den ble jeg lokket med. Aldri opplevd så fæl sjampo før. 2 1
Kønn Skrevet 29. januar #7913 Skrevet 29. januar Hun betalte 600k over takst for den boligen. Altså, er det absolutt ‘ingen hjemme’ der… Pusset opp for over 2 mill og feil som i tillegg går på forsikringen. 4
Dorisdott Skrevet 29. januar #7914 Skrevet 29. januar Kønn skrev (4 timer siden): Hun betalte 600k over takst for den boligen. Altså, er det absolutt ‘ingen hjemme’ der… Pusset opp for over 2 mill og feil som i tillegg går på forsikringen. Burde vel heller bare ha kjøpt tomt og bygd seg noe de ville ha, med alle personlige tilpasninger… men da hadde de vel kanskje ikke-fått bodd akkurat der på dvergsnes 1
Full kontroll Skrevet 29. januar #7915 Skrevet 29. januar (endret) Ingen bjeller i balla eller noen som har ropt på Ø i det siste??😎 ( eller skal ikke dèt snakkes "høyt" om, etter fjoråret? 😛 ) Endret 29. januar av Full kontroll 3
Dorisdott Skrevet 6. februar #7916 Skrevet 6. februar Synes folk det er morsomt at hun måker snø med iskostyme? 😅
lin Skrevet 6. februar #7918 Skrevet 6. februar Kikket litt innom igår. Er det et forsøk å gå tilbake til den hun var? Bli mer uhøytidelig på seg selv (som nesten kan bli vulgært spør du meg..) og late som hun ikke bryr seg om hårsveis og sånn? Har ikke hun fått litt kritikk de siste årene om at hun har forandret seg? At folk likte å følge henne i starten da alt virket mer oppriktig og troverdig, men at de har fått mer og mer avsmak. Kan det hende det er strategi for å få flere følgere og evt følgere tilbake? 1
Vimsa84 Skrevet 6. februar #7919 Skrevet 6. februar lin skrev (1 minutt siden): Kikket litt innom igår. Er det et forsøk å gå tilbake til den hun var? Bli mer uhøytidelig på seg selv (som nesten kan bli vulgært spør du meg..) og late som hun ikke bryr seg om hårsveis og sånn? Har ikke hun fått litt kritikk de siste årene om at hun har forandret seg? At folk likte å følge henne i starten da alt virket mer oppriktig og troverdig, men at de har fått mer og mer avsmak. Kan det hende det er strategi for å få flere følgere og evt følgere tilbake? men virker mot sin hensikt, nå virker det bare desperat og "påtvunget..." 3 1
Vimsa84 Skrevet 6. februar #7920 Skrevet 6. februar Dorisdott skrev (1 time siden): Synes folk det er morsomt at hun måker snø med iskostyme? 😅 NEI! Kjenner jeg blir flau på hennes vegne, gud så teit! Kom bare kjapt inn på utforsk, trykka fort ut igjen 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå