Gå til innhold

Therese Lien

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er ikke vanskelig å se desperasjonen i henne. Hun hopper jo på det meste som gir cash i kassa. Saken med QKC viste vel også en side av henne som var lite ydmyk. 

Tenker at abort-saken var verst! Sykt å prøve tjene penger på også det! 

• Liker 8
  • Nyttig 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Outandabout skrev (27 minutter siden):

Tenker at abort-saken var verst! Sykt å prøve tjene penger på også det! 

…Eller søsteren sin bortgang. Hvor mye har hun ikke melka den kua.. ikke for at det ikke var en forferdelig trist hendelse. Men hver gang det må fåes litt fart på SoMe kontoen så dras disse historiene frem. Trist! 

• Liker 8
  • Nyttig 6
Skrevet

Glad jeg har en fast jobb med faste arbeidstider. Glad for at lønna kommer en fast dato. Det livet de der lever hadde jeg ikke maktet over lang tid. Hele tiden tenke på hva som kan sikre at man er relevant. 
Finne på innhold. 

• Liker 10
  • Nyttig 4
Skrevet

Tråden er ryddet fôr ryktespredning. 

Sol, admin. 

Skrevet

Noen som vet hvorfor By Lien skal skifte navn? Tror dere det er uskyldig og markedsstrategisk eller er det for å starte på nye uten å måtte rydde opp i økonomi? 
Noen som kjenner til slike navnebytter og vet hva som ligger bak? 

• Liker 1
Skrevet
Outandabout skrev (1 minutt siden):

Noen som vet hvorfor By Lien skal skifte navn? Tror dere det er uskyldig og markedsstrategisk eller er det for å starte på nye uten å måtte rydde opp i økonomi? 

Hvor ser du dette?

Skrevet

Ok, jeg innrømmer det: jeg havnet inni en scrolleøkt her på sofaen, og gikk innom Lien. Har blokka henne, men måtte bare sjekke om det var noe nytt. Det var det dog ikke. Tur med Cocos, bilde av interiør, planer for dagen, reklame for treningstøy, sminke…. hun fortalte det litt sånn, «ja, foresten, har noe å fortelle. BY lien blir til Memoré» 

og bare for å si det, har blokka henne igjen! 

• Liker 4
Skrevet
Outandabout skrev (2 minutter siden):

Ok, jeg innrømmer det: jeg havnet inni en scrolleøkt her på sofaen, og gikk innom Lien. Har blokka henne, men måtte bare sjekke om det var noe nytt. Det var det dog ikke. Tur med Cocos, bilde av interiør, planer for dagen, reklame for treningstøy, sminke…. hun fortalte det litt sånn, «ja, foresten, har noe å fortelle. BY lien blir til Memoré» 

og bare for å si det, har blokka henne igjen! 

Om det bare er en navneendring så påvirker ikke det økonomien.

Starter hun nytt AS derimot…

• Nyttig 1
Skrevet
Outandabout skrev (1 time siden):

Vil tro det er en markedsstrategi, og kun for at folk ikke skal assosiere navnet direkte med henne om det går dårlig (ved en senere anledning også, for det går vel ikke helt bra nå)  også mulig at hun har innsett at ingenting av zet hun selget er laget by Lien og at navnet derfor ikke er helt riktig å bruke

• Liker 4
Skrevet
Dorisdott skrev (1 time siden):

IMG_7017.png

At de tør, det går jo ikke akkurat godt med det gamle i dag. Mye mulig de vil konkurrere med Temu. Ser de har fått ny daglig leder ( hun fra snipp snapp snute) fra høsten 2025 

• Liker 3
Skrevet
Interiørgla skrev (7 timer siden):

At de tør, det går jo ikke akkurat godt med det gamle i dag. Mye mulig de vil konkurrere med Temu. Ser de har fått ny daglig leder ( hun fra snipp snapp snute) fra høsten 2025 

Ca samtidig de valgte nytt navn ser jeg.

• Liker 1
Skrevet

Memorè? Høres ikke ut som en god markedsstrategi. Tipper hun har solgt til faste følgere fordi de assosierer seg med Lien. Det var ett intetsigende navn på et brand synes jeg. 

• Liker 2
Skrevet

Det vil vel på et eller annet tidspunkt bli synlig i proff.no

• Liker 1
Skrevet
Inga-pinga skrev (13 minutter siden):

Memorè? Høres ikke ut som en god markedsstrategi. Tipper hun har solgt til faste følgere fordi de assosierer seg med Lien. Det var ett intetsigende navn på et brand synes jeg. 

Jeg misliker når norske bedrifter skal være så kreative i valg av navn. Spesielt når en velger noe som virkelig ikke henger på greip med hva en gjør. Og på toppen har de aksent på siste bokstav.

Altså, hva betyr det? Memorarer?  Hva har det med noe av det hun selger å gjøre? Eller er det minner?

Eller er det en smart vri på Me More?

Da likte jeg heller Bye Lien.

• Liker 5
Skrevet
Interiørgla skrev (10 timer siden):

Hadde et solid driftsunderskudd i årsregnskapet i fjor, og høy gjeld, så hun må nok ta noen grep ja.

• Liker 1
Skrevet
Stargaze skrev (4 minutter siden):

Hadde et solid driftsunderskudd i årsregnskapet i fjor, og høy gjeld, så hun må nok ta noen grep ja.

Kanskje de slår ByLien konkurs, og starter med "blanke ark"? 

• Liker 1
Skrevet
Sølvberget skrev (3 minutter siden):

Kanskje de slår ByLien konkurs, og starter med "blanke ark"? 

Det vil tiden vise. Revisors beretning var i hvert fall tydelig på at egenkapitalen er lavere enn forsvarlig (i minus) og at styret ikke har oppfylt handleplikten etter aksjeloven. Offentlig info i brreg.no, altså ikke en spekulasjon eller rykte

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Memoré exclusive…joda..nå ble jeg sugen på å shoppe. Tipper det blir samme ræl som før med ny innpakning.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (3 timer siden):

Jeg misliker når norske bedrifter skal være så kreative i valg av navn. Spesielt når en velger noe som virkelig ikke henger på greip med hva en gjør. Og på toppen har de aksent på siste bokstav.

Altså, hva betyr det? Memorarer?  Hva har det med noe av det hun selger å gjøre? Eller er det minner?

Eller er det en smart vri på Me More?

Da likte jeg heller Bye Lien.

Google er en god venn av og til. Husk eller bli husket på fransk. Hun skal fremdeles ha Husk å puste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...