Gå til innhold

Therese Lien

Fremhevede innlegg

Skrevet
Sharp75! skrev (10 minutter siden):

Sa hun noe om når bilen ble kjøpt? 

Har det egentlig noe å si?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har jo det, om man kjøper en bil etter man sier man dårlig råd eller man fikk dårlig råd pga et bilkjøp? 😉 Den trodde jeg faktisk du så, men der bomma jeg visst.

• Liker 2
Skrevet

Kjøpt som i casha ut hele bilen i Stina-stil, eller leasa den? 

• Liker 1
Skrevet
Sharp75! skrev (5 minutter siden):

Har jo det, om man kjøper en bil etter man sier man dårlig råd eller man fikk dårlig råd pga et bilkjøp? 😉 Den trodde jeg faktisk du så, men der bomma jeg visst.

Men begge deler er jo håpløst.

Enten så kjøpte hun bilen først, så hun ble tom for penger og så klagde og sutret til hele verden.

Eller så var hun «tom» for penger, kjøpte bilen allikevel og så klagde og sutret til hele verden.

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

Donerer hun til foreningen for hjertesyke barn iår da mon tro? Var ikke penger til det i fjor…

Endret av Klittings
  • Nyttig 1
Skrevet

Final boss tøffel: kona kjøper bil til deg. 

• Liker 3
  • Nyttig 8
Skrevet

Nå er jo ikke akkurat bmw noe "wuhu" å få i julegave.. Velkommen verkstedregninger og 97% feil på blinklys og gasspedal.

• Liker 5
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (5 timer siden):

Copycat Lien prøver vel å etterligne Pilotfrue.

Og Sara Emilie...

• Liker 3
Skrevet
tausen skrev (4 timer siden):

Helt ærlig....jeg hadde og gitt bil i gave til min mann om jeg hadde hatt penger til det. At andre har dårlig råd skal vel ikke gå utover de som har. Det er slik verden er. Noen har mye penger og andre ikke. Bli misunnelig er ikke sunt. Jeg føler med de som har dårlig råd og sliter. Men jeg jobber for de pengene jeg har og har glede av det, selv om jeg på langt nær kan leve over evne men må bruke sunn fornuft.  Men blir ikke irritert over mennesker som har mye mer en meg. 

Men hadde du lagt det ut som flashende overskrift på snappen hvis du hadde gjort det? Det hadde jeg ALDRI kommet til og gjort, enten jeg var influenser eller bare meg. Hadde jeg hatt penger til å kjøpe mannen min bil så hadde det blitt mellom oss to, ikke noe jeg hadde flashet noe sted.   Jeg har ikke så mye, men JEG har brukt penger på å støtte folk som virkelig er fattige i år, og ville ALDRI I verden flashet det noe som helst sted. Ja jeg skriver det her, men her er jeg anonym,  og det er ABSOLUTT ingen andre enn mottakerne som vet at jeg har hjulpet dem til jul. Skulle ønske disse influenserene som har blitt mangemilloonærer på at folk klikker seg inn på snappen deres hadde brukt enormt mye mer penger på å støtte de fattige istedenfor å flashe med penger slik de gjør. KVALMENDE er det

• Liker 6
  • Nyttig 5
Skrevet
Sh999 skrev (4 timer siden):

Det er nok ikke casen at man blir misunnelig, tror de fleste driter i hvordan hun bevilger pengene. Men at det blir «smurt ut «med store overskrifter og clickbite , er jo provoserende for folk som sliter i jula. Om jeg hadde gitt barnet mitt noe veldig kostbart til jul, hadde jeg aldri lagt det ut på snap, nettopp av respekt for andre. 

🎯🎯

• Liker 3
Skrevet

Jeg unner alle penger, også TL selv om jeg ikke er fan. Det er måten det blir lagt fram på som på godt trøndersk er brekk-ekkel!

• Liker 4
  • Nyttig 6
Skrevet
Sharp75! skrev (10 timer siden):

Enig! 

• Liker 1
Skrevet
Tiara07 skrev (6 minutter siden):

Enig! 

Hva er forskjellen for resultatet på konto egentlig?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Den voksne mannen sluttet i jobben sin , for å begynne å jobbe for kona, den voksne mannen får bil av kona i gave , jaja hver sin lyst sier jeg for det der hadde jeg vært flau over 

Endret av Orly
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg tror de fleste mener det hun driver med er umusikalsk i dagens samfunn. Jeg føler dette med å flashe penger er en "standard innstilling" på nyrike influencere.

Min guilty pleasure er real Housewives, de driver med det samme opplegget. Forskjellen er at de er svært uoppnåelige og de later ikke som noe annet. Therese er avhengig av å fremstå som en av "oss", men jeg tror de aller fleste som følger henne ikke kjenner seg igjen i hennes økonomi. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Orly skrev (3 timer siden):

Den voksne mannen sluttet i jobben sin , for å begynne å jobbe for kona, den voksne mannen får bil av kona i gave , jaja hver sin lyst sier jeg for det der hadde jeg vært flau over 

Han trenger en bil for den andre røyk, og han skal tilbake til sin gamle jobb som han kun hadde permisjon fra. 

Hadde det blitt slike reaksjoner hadde den voksne kona fått en bil av sin mann? Og om voksne kona hadde sluttet i jobben sin for å begynne i firmaet til sin mann?

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Sharp75! skrev (11 minutter siden):

Han trenger en bil for den andre røyk, og han skal tilbake til sin gamle jobb som han kun hadde permisjon fra. 

Hadde det blitt slike reaksjoner hadde den voksne kona fått en bil av sin mann? Og om voksne kona hadde sluttet i jobben sin for å begynne i firmaet til sin mann?

Du antar det kun reageres fordi det er TL? Merkelig antydning, men ja jeg hadde synes det var merkelig uansett ;)

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Sharp75! skrev (8 minutter siden):

Det er ofte mulig å reparere en bil. Det er vel ikke bestemt om han skal tilbake i forsvaret? Det hadde vært det samme om kona fikk bil, spesielt om det ble flashet på snap. Har ikke fått med meg at det er feil at han begynte å jobbe for henne. Det jeg reagerer på med T er at hun prøver for hardt å være noen hun ikke er. Hun var genuin, nå forsøker hun å etterligne Monica. Hun er ikke ‘folkelig’ slik som hun av og til forsøker å være. Hun har ikke funnet sin egen stil. Hun krangler åpenlyst med samarbeidspartnere og henger ut folk som har meninger hun ikke liker. PS. Jeg likte hun i starten, men nå blir det for mye for meg. 

• Liker 5
  • Nyttig 5
Skrevet
Kønn skrev (55 minutter siden):

Det er ofte mulig å reparere en bil. Det er vel ikke bestemt om han skal tilbake i forsvaret? Det hadde vært det samme om kona fikk bil, spesielt om det ble flashet på snap. Har ikke fått med meg at det er feil at han begynte å jobbe for henne. Det jeg reagerer på med T er at hun prøver for hardt å være noen hun ikke er. Hun var genuin, nå forsøker hun å etterligne Monica. Hun er ikke ‘folkelig’ slik som hun av og til forsøker å være. Hun har ikke funnet sin egen stil. Hun krangler åpenlyst med samarbeidspartnere og henger ut folk som har meninger hun ikke liker. PS. Jeg likte hun i starten, men nå blir det for mye for meg. 

Kan være det ikke var verdt det? Hun sa bare den var ødelagt, skulle komme tilbake til det. Hun sa også han skulle begynne å jobbe igjen, han savnet kolleger.

Jeg er ikke noe fan av Therese, aldri vært, men syns hun får litt ufortjent tyn innimellom. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Sharp75! skrev (15 timer siden):

Helt enig. Sånn har det vært i alle år, med eller uten influencere. Man må også slutte og dra kortet at noen har ikke råd. Det er intet nytt. La de som har penger få nyte livet av penger som de selv har tjent.

Skremmende at vi har personer med slike holdinger i samfunnet. Man kan da nyte livet uten at det må i SOME? 
Det handler jo om å skåne andre, og det er vel ikke så mye forlangt? 
Er det kun min generasjon som er oppdratt til å ta hensyn og vise medfølelse mot andre, når endret dette seg? 

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...