Sh999 Skrevet 29. oktober #7621 Skrevet 29. oktober Nå er UB ute igjen og kritiserer NRK , fordi hun mener at Johaug får kommentere under OL , rett etter fødsel. UB mener det er samme sak. Kjenner jeg blir helt matt 🤯 Det er ikke litt det samme!! Johaug har så vidt jeg vet ikke hatt styrt fødsel, og hun ønsker NRK og leie inn pga ekspertise. Johaug kan også jobbe hjemmefra om det er lettere . Og UB forstår fremdeles ikke at å gå ut på den måten hun gjorde ( ref gråte snap) er som å tråkke på folk med virkelige problemer. Orker ikke 😖 ( sorry, får ikke til å legge ved link, men tror det var oppslag i VG ) 1
Sh999 Skrevet 29. oktober #7622 Skrevet 29. oktober Sh999 skrev (Akkurat nå): Nå er UB ute igjen og kritiserer NRK , fordi hun mener at Johaug får kommentere under OL , rett etter fødsel. UB mener det er samme sak. Kjenner jeg blir helt matt 🤯 Det er ikke litt det samme!! Johaug har så vidt jeg vet ikke hatt styrt fødsel, og hun ønsker NRK og leie inn pga ekspertise. Johaug kan også jobbe hjemmefra om det er lettere . Og UB forstår fremdeles ikke at å gå ut på den måten hun gjorde ( ref gråte snap) er som å tråkke på folk med virkelige problemer. Orker ikke 😖 ( sorry, får ikke til å legge ved link, men tror det var oppslag i VG ) Det var i Dagbladet 😅
Sh999 Skrevet 29. oktober #7623 Skrevet 29. oktober Oi da , ser nå at jeg er i feil tråd 🫣 Er visst på tide å logge av 😅 1 2
Mallisaen Skrevet 7. november #7625 Skrevet 7. november Nå skal a vel snart til å pusse opp kjøkkenet på nytt igjen nå vel...🫣😅 Herlighet, synes de romma går på runddans om igjen og om igjen jeg... med oppussing 🥵. "Nå, skal detta rommet til pers" sier hun... For entende gang da eller, tenker jeg.... Arme vesen, som den dama størjer på.... 🥵. 5 1
Maiken2025 Skrevet 7. november #7626 Skrevet 7. november Mallisaen skrev (1 time siden): Nå skal a vel snart til å pusse opp kjøkkenet på nytt igjen nå vel...🫣😅 Herlighet, synes de romma går på runddans om igjen og om igjen jeg... med oppussing 🥵. "Nå, skal detta rommet til pers" sier hun... For entende gang da eller, tenker jeg.... Arme vesen, som den dama størjer på.... 🥵. Idiotisk , tenk om de kunne brukt kanaler litt mere enn sin egen ego boble 2
Dorisdott Skrevet 8. november #7627 Skrevet 8. november Hva er det som har skjedd med øynene hennes? Hvorfor er hun hoven i ansiktet? 1
FreezeandFawn Skrevet 8. november #7628 Skrevet 8. november Dorisdott skrev (1 time siden): Hva er det som har skjedd med øynene hennes? Hvorfor er hun hoven i ansiktet? Allergisk reaksjon på en øyemaske, mener jeg det var. 1
Sommersalat Skrevet 8. november #7629 Skrevet 8. november FreezeandFawn skrev (1 time siden): Allergisk reaksjon på en øyemaske, mener jeg det var. Tipper hun innerst inne angrer vilt på at hun stoppet samarbeidet med QKC…. Syns det er den ene allergiske reaksjonen etter den andre etter at det samarbeidet stoppet. Allergiske reaksjoner og kviseutbrudd i skjønn forening…😅 4
Isola2 Skrevet 8. november #7630 Skrevet 8. november Sommersalat skrev (6 minutter siden): Tipper hun innerst inne angrer vilt på at hun stoppet samarbeidet med QKC…. Syns det er den ene allergiske reaksjonen etter den andre etter at det samarbeidet stoppet. Allergiske reaksjoner og kviseutbrudd i skjønn forening…😅 Karma.. 2 1
Maiken2025 Skrevet 9. november #7631 Skrevet 9. november Ser hun på utforsk . Herligheten skal hun gnåle om jul hver dag fremover nå. Godt jeg ikke har slike naboer som fyrer opp så mye lys tidlig . Hun har jo mastergrad i shopping . 4
Teflonhjernen Skrevet 10. november #7632 Skrevet 10. november Jeg følger henne ikke på snap, men er hun veldig glad i jul? Jeg gikk forbi huset hennes i dag og det var fullt julepyntet på utsiden. Det var skikkelig fint, men i tidligste laget vil jeg si…. 2
Minlillelykke Skrevet tirsdag kl. 07:21 #7633 Skrevet tirsdag kl. 07:21 Vi har selv hengt opp og skrudd på julelysene. Men kun det som er kommet frem hos oss enn så lenge. Synes det er så fint å få litt lys i mørketiden 1
Lulisa Skrevet tirsdag kl. 07:29 #7634 Skrevet tirsdag kl. 07:29 Teflonhjernen skrev (15 timer siden): Jeg følger henne ikke på snap, men er hun veldig glad i jul? Jeg gikk forbi huset hennes i dag og det var fullt julepyntet på utsiden. Det var skikkelig fint, men i tidligste laget vil jeg si…. Hun er verken den som har pyntet mest eller tidligst i nabolaget, bare å ta deg en ekstra runde nedi lia;)
Teflonhjernen Skrevet tirsdag kl. 08:27 #7635 Skrevet tirsdag kl. 08:27 (endret) Lulisa skrev (57 minutter siden): Hun er verken den som har pyntet mest eller tidligst i nabolaget, bare å ta deg en ekstra runde nedi lia;) Ja, ok ☺️ Gikk bare tilfeldigvis forbi i går. Vil tro at kanskje Nyhus har pyntet 😜 Endret tirsdag kl. 08:31 av Teflonhjernen
Lulisa Skrevet tirsdag kl. 08:38 #7636 Skrevet tirsdag kl. 08:38 Teflonhjernen skrev (10 minutter siden): Ja, ok ☺️ Gikk bare tilfeldigvis forbi i går. Vil tro at kanskje Nyhus har pyntet 😜 Nei, er ikke bare influencere som liker jul😄
Teflonhjernen Skrevet tirsdag kl. 09:01 #7637 Skrevet tirsdag kl. 09:01 Lulisa skrev (22 minutter siden): Nei, er ikke bare influencere som liker jul😄 Nei, du har nok rett i det…. 😆
Dorisdott Skrevet tirsdag kl. 11:38 #7638 Skrevet tirsdag kl. 11:38 Teflonhjernen skrev (19 timer siden): Jeg følger henne ikke på snap, men er hun veldig glad i jul? Jeg gikk forbi huset hennes i dag og det var fullt julepyntet på utsiden. Det var skikkelig fint, men i tidligste laget vil jeg si…. Hun er over snittet glad i alle anledninger hvor hun kan shoppe inn masse ræl. Og pynte opp. Et ustoppelig bruk og kast opplegg.. lurer på hvor det har blitt av alt hun har handlet inn til jul og Halloween de seneste årene 4 1
Maiken2025 Skrevet tirsdag kl. 11:52 #7639 Skrevet tirsdag kl. 11:52 Dorisdott skrev (10 minutter siden): Hun er over snittet glad i alle anledninger hvor hun kan shoppe inn masse ræl. Og pynte opp. Et ustoppelig bruk og kast opplegg.. lurer på hvor det har blitt av alt hun har handlet inn til jul og Halloween de seneste årene Er vel ikke så farlig for henne . Får det vel sponsa av alle som gir hun klikk også. Disse folka tenker ikke på miljø eller å spare . Det som lett kommer går lett også sies det… 3
Kønn Skrevet tirsdag kl. 13:29 #7640 Skrevet tirsdag kl. 13:29 (endret) Dorisdott skrev (2 timer siden): Hun er over snittet glad i alle anledninger hvor hun kan shoppe inn masse ræl. Og pynte opp. Et ustoppelig bruk og kast opplegg.. lurer på hvor det har blitt av alt hun har handlet inn til jul og Halloween de seneste årene Kaster hun alt etter hvert? Hun handler jo mengder til hver anledning hvert eneste år. Endret tirsdag kl. 14:14 av Kønn 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå