Gå til innhold

Therese Lien

Anbefalte innlegg

Skrevet
Outandabout skrev (18 minutter siden):

Lykofest….  Var det ikke noe greier der i fjor? Eller var det Vixen? 

Fikk den bare tilsendt vet ikke🙄

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva tenker TL nå som Monika sitter på snap å sier de vurderer å selge huset? Det som har vært så stas at de er naboer 🙈

• Liker 2
Skrevet
Mei88 skrev (38 minutter siden):

Hva tenker TL nå som Monika sitter på snap å sier de vurderer å selge huset? Det som har vært så stas at de er naboer 🙈

Men Monika sier vel mye rart for å beholde og evt få følgere….

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet

Ikke en gang omtalt ved navn på tv2 bildene😝(hvit svane =lien)

Monica Nyhus hadde kledd seg ut som Den sorte svane. Hun kom sammen med en hvit svane.

• Liker 5
Skrevet

Må være gøy å være på en sånn fest der alle filmer alle hele tiden. Not 

• Liker 5
Skrevet
mariie skrev (35 minutter siden):

Monica Nyhus hadde kledd seg ut som Den sorte svane. Hun kom sammen med en hvit svane.

samme i romerikes blad hvor de 2 er avbildet sammen
Monica Nyhus hadde også tatt turen på den årlige halloween-festen."

• Liker 3
Skrevet
mariie skrev (1 time siden):

😂

• Liker 3
Skrevet

Uff, synes nesten synd på henne. 

• Liker 4
Skrevet
loffen skrev (1 time siden):

Uff, synes nesten synd på henne. 

Ja.. det er faktisk nesten synd på henne.  Men samtidig,  hva skulle de skrive da? Hun ber jo om en type  oppmerksomhet som er umoden og veldig rar egentlig for en godt voksen dame. 

Jeg forstår at hun vil være seg selv som hun sier, men..det kostymet var jo ikke morsomt for noe annet enn noe internt.  Jeg forstår ikke hvordan de skulle nevnt det på en måte hun ville kommet godt ut av. Men de burde skrevet navnet hennes likevel, det er ufint og ikke gjøre det. 

Og det understreker faktisk litt det hun har tart opp tidligere ; at hun aldri blir anerkjent. 

Samtidig er det ikke en menneskerett å bli offentlig anerkjent. Ikke alle har det, og det er  veldig mange  som går under radaren. Sånn er jo livet. Men det er merkelig å nevne bare en av to i et bilde, i  den settingen

• Liker 2
Skrevet

Jeg må innrømme at jeg kikka innom snapen. Og det slår meg igjen hvor naturlig Monica er i slike setninger, hun er liksom som skapt for influenserrollen (uten at jeg anerkjenner eller ser opp til henne av den grunn altså). Mens Therese prøver liksom så altfor hardt, det er litt pinlig å være vitne til. 
Det blitt litt synd på henne, og det forsterker seg når media kun omtaler henne som «svanen». Enig i at det var litt ufint. 

• Liker 5
Skrevet

Først dele alt, for så å dele alle snapper man selv er tagget i. Det er utrolig med me, myself and I. Kan umulig være bra dette konseptet. Bare individualister. 
I et kollegie bidrar man (helst) også for et godt miljø, og for at andre har det bra. Hos desse handler alt om MEG. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Måtte innom å se litt nå.  Ja synes litt synd på Therese . Men synes faktisk Monica kunne hjulpet til litt her. Svane greier passet ikke inn i slik fest. Sikker på Therese hadde kommet mye bedre ut om hun bare gira ned endel hakk. Men de fikk meg til å le da😅

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror det er det følgerne setter pris på ved Lien, at hun tør å gå litt andre veier enn andre. Hun tar seg ikke så høytidelig, og det er jo forsåvidt bra. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Outandabout skrev (17 minutter siden):

Jeg tror det er det følgerne setter pris på ved Lien, at hun tør å gå litt andre veier enn andre. Hun tar seg ikke så høytidelig, og det er jo forsåvidt bra. 

Hun er for krampaktig for min smak. Likte henne i starten, men pengene har dessverre gått til hodet på henne. Det er hun for så vidt ikke alene om. 

• Liker 9
Skrevet
Kønn skrev (2 timer siden):

Hun er for krampaktig for min smak. Likte henne i starten, men pengene har dessverre gått til hodet på henne. Det er hun for så vidt ikke alene om. 

Enig. Prøver altfor hardt og blir "heseblesende" og slitsomt. Hender jeg detter innom på utforsk og kjenner jeg blir sliten av de få sekundene jeg ser.

• Liker 2
Skrevet

Jeg følger henne ikke. Jeg syns også det er krampaktig og lite gjennomtenkt. «Bli med på knebøy» To dager senere er det glemt. Så er det protein-bakst. Plutselig er det mye sminke. Nå er det en hårkur. Og hva skal hun komme med når oppussingen er over? Lurer veldig.

• Liker 3
Skrevet

Stakkars Therese!! Hun prøver så hardt, men strekker ikke til.  Jeg har skrevet det her før at hun burde omfavnet dette «Remember to breathe» konseptet sitt. Omfavnet organiseringen (boken), yoga på matte, små pustepauser i hverdagen. DA hadde hun hatt et eget konsept. Denne damen har jo hatt et «ekte liv» med både tap av søster og ordentlig arbeidserfaring. Hun har vært utbrent, og strever med angst i hverdagen. Hun kunne tatt med følgerne på denne reisen, og samtidig kanskje lært seg å akseptert det og levd det hun prøver å selge. Isteden peser hun rundt, drikker hun seg til mot før flyreiser, og prøver å «være både Sara og Monica». Dessverre strekker hun ikke til, og blir bare Monicas «+1» og «Therese who??» når mediene omtaler henne… 

• Nyttig 6
Skrevet
Maiken2025 skrev (8 timer siden):

Måtte innom å se litt nå.  Ja synes litt synd på Therese . Men synes faktisk Monica kunne hjulpet til litt her. Svane greier passet ikke inn i slik fest. Sikker på Therese hadde kommet mye bedre ut om hun bare gira ned endel hakk. Men de fikk meg til å le da😅

I innbydelsen stod det, kode: din fobi. Hun fulgte iallefall det ifht mange andre. 

• Nyttig 2
Skrevet

Synes ikke det kostymet var så ille. TL og SE har vel kjørt nille-kostymer på sånne halloween greier flere ganger? Hun er iallefall tro til seg elv i kostymet sitt.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Angel75 skrev (4 timer siden):

I innbydelsen stod det, kode: din fobi. Hun fulgte iallefall det ifht mange andre. 

Å ja følger hun jo ikke. Var bare innom å så litt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...