Gå til innhold

Therese Lien

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor de skal satse på så mye likt disse damene . Treningstøy hadde jeg aldri kjøpt av de der. 

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ingenting galt i å bruke L. Det er ikke en gang en stor størrelse. Men skal du være kroppspositivist og spille på å vise fram «normale kropper» så bør du kanskje eie at du bruker L.

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet

Pust og pes - Lien. Seriøst, slapp litt av. Syns hun holder på med noe hele tiden. Møter på lørdagskveld. Hvorfor kan de ikke jobbe med konkrete oppgaver knyttet til det de så fint kaller «administrative oppgaver» i et bestemt tidsrom, gjerne mens mann og barn er ute, for så å heller vie resten av dagen til familie. Snappe alt gjør d jo uansett. Måtte filme et samarbeid og tekste på en lørdagskveld…. nei, pust og pes, heseblesende konto. 

• Liker 4
Skrevet

Tråden er ryddet for krenkende innlegg.

Sol, admin.

Skrevet
Outandabout skrev (På 13.9.2025 den 8.12):

For et forbruk. Virker til å være et evig jag på både innhold og lykke (kortvarig) 

Skjønner ikke greia med å totalrenovere ett hus som allerede ser bra ut 😅 Pengene må florere hos hu dama der… Jeg veit det er våre klikk som gir hun den muligheten, så nå er det slutt på klikk for min del… 🙈 Det siste jeg kunne se nå var at hun skulle ha snekkere denne uka til å skifte gulvet i kjellerstuen så det ble likt med gulvet i gangen. Jeg kunne ikke se store forskjellen på de gulva og hadde lett beholdt det som er. Så da måtte hun selge sofa og bord billig, for skal vel ha nytt og beige 🙈 I tillegg skulle hun ha folk der til å montere møbler i gangen + ventilasjonsanlegg 😅 Mye sånn som vi vanlig dødelige tar litt etter litt gjennom åra, men hun øser ut 🙈

• Liker 6
Skrevet
Klittings skrev (1 time siden):

Skjønner ikke greia med å totalrenovere ett hus som allerede ser bra ut 😅 Pengene må florere hos hu dama der… Jeg veit det er våre klikk som gir hun den muligheten, så nå er det slutt på klikk for min del… 🙈 Det siste jeg kunne se nå var at hun skulle ha snekkere denne uka til å skifte gulvet i kjellerstuen så det ble likt med gulvet i gangen. Jeg kunne ikke se store forskjellen på de gulva og hadde lett beholdt det som er. Så da måtte hun selge sofa og bord billig, for skal vel ha nytt og beige 🙈 I tillegg skulle hun ha folk der til å montere møbler i gangen + ventilasjonsanlegg 😅 Mye sånn som vi vanlig dødelige tar litt etter litt gjennom åra, men hun øser ut 🙈

Innholdene hennes er å bruke mest mulig penger å når det går rundt med klikk kan hun holde på. For hennes del er det lurt å tenke på nytt innhold før alle klikk er borte🙄

• Liker 5
Skrevet

Har hun astma? Synes bare pusten er så tung og anstrengt. Vet flere sier hun må stresse ned og ikke styre så, men det er jo ikke sånn ting pust man får av å være andpusten av som når pulsen er høy (løping og sånn). Med tanke på hjertesykdom i familien burde hun virkelig sjekke det ut. Men det har hun sikkert allerede gjort. Er bare så vondt å høre på..

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Ser det er masse umerket reklame dag ut og dag inn hos denne dama også.. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Hvor mange parfymer trenger et menneske egentlig? 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Outandabout skrev (2 timer siden):

Hvor mange parfymer trenger et menneske egentlig? 

Ut ifra det jeg har lært henne å kjenne gjennom flere år nå, så ser der ut som mengder… må jo lukte parfyme overalt 🤢🤢 verste jeg vet er sterk parfymelukt

Skrevet
Dorisdott skrev (31 minutter siden):

Ut ifra det jeg har lært henne å kjenne gjennom flere år nå, så ser der ut som mengder… må jo lukte parfyme overalt 🤢🤢 verste jeg vet er sterk parfymelukt

Er det ikke hun som ikke tåler det Men dusjer klærne med det🥹😅

Skrevet (endret)
Maiken2025 skrev (8 timer siden):

Er det ikke hun som ikke tåler det Men dusjer klærne med det🥹😅

Jo det mener jeg at jeg har hørt også. Sprayer på klærne og ikke på huden 

Endret av Dorisdott
Skrivefeil
  • Liker 1
Skrevet

Hva mener Lien med at hun tok fri i hele går? Hun snappet vel jamt over hele dagen? 

• Liker 1
Skrevet

Ohhh, nå har cowboy Laila fått seg nye boots som er brune🫣

• Liker 3
Skrevet

Jeg følger ikke Therese lenger, men får henne opp på utforsk. Hva er det hun styrer med nå? Bilde av henne, Monica og en person til. Vet det sikkert bare er clickbait, men er sikkert noen her som følger henne og vet. Hun får ikke mer klikk fra meg 😅

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Donnap skrev (13 timer siden):

Jeg følger ikke Therese lenger, men får henne opp på utforsk. Hva er det hun styrer med nå? Bilde av henne, Monica og en person til. Vet det sikkert bare er clickbait, men er sikkert noen her som følger henne og vet. Hun får ikke mer klikk fra meg 😅

Så vidt jeg har fått med meg, skal de være Wowbrow sine ansikt utad fremover - så det har vært fotoshoot for kampanjebilder. 

• Nyttig 1
Skrevet
Roadrunner skrev (2 timer siden):

Så vidt jeg har fått med meg, skal de være Wowbrow sine ansikt utad fremover - så det har vært fotoshoot for kampanjebilder. 

Åja 😅 Ikke noe viktigere enn det, bare clickbait da 😅

• Liker 1
Skrevet

Hun deler det viktigste på Instagram . Så trenger ikke gi klikk på Snapchat 😅

• Liker 1
Skrevet

En følger spurte Lien igår om hun ikke mente camping og et eller annet var ferie, siden hun nå drar til Mallorca. Tror Lien hadde sagt noe om at hun endelig skulle på ferie. Lien svarer da at hun jobbet hele ferien, så må måtte hun ta en «ferie». 
Lien bruker «ferien» til å dokumentere alt. 

Hva er da «ferie»? 
Kan desse folka faktisk ikke logge av en uke? 

• Liker 5
Skrevet
Outandabout skrev (2 timer siden):

En følger spurte Lien igår om hun ikke mente camping og et eller annet var ferie, siden hun nå drar til Mallorca. Tror Lien hadde sagt noe om at hun endelig skulle på ferie. Lien svarer da at hun jobbet hele ferien, så må måtte hun ta en «ferie». 
Lien bruker «ferien» til å dokumentere alt. 

Hva er da «ferie»? 
Kan desse folka faktisk ikke logge av en uke? 

Livredd å miste ei krone , kjemper hardt for å beholde seer talle oppe sikkert😅 Fatter ikke at folk ikke går lei. OK hun med den grusomme flyskrekken . Nå som droner i tillegg har kommet ved flyplasser. Tror ikke den flyskrekken er så voldsom🙄

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...