Kønn Skrevet 7. august #7241 Skrevet 7. august Blir helt matt av Ø. Klarer han ikke å snakke normalt. Hadde blitt gal av å ha en slik forvokst unge rundt meg med de lydene og måte å brøle på🙈😂 Hun bare ler, men ser brydd ut. 4
Anemoi Skrevet 7. august #7242 Skrevet 7. august elskersommer skrev (2 timer siden): Dette er garantert bryllupet til Sandra Lyng.. er jo kjoler som Monica har som hun fint kunne brukt i ett bryllup Åja, det har du selvfølgelig helt rett i!! Da skal vel hele Reme-menasjeriet dit… 😅 1
lin Skrevet 7. august #7243 Skrevet 7. august Kønn skrev (2 timer siden): Blir helt matt av Ø. Klarer han ikke å snakke normalt. Hadde blitt gal av å ha en slik forvokst unge rundt meg med de lydene og måte å brøle på🙈😂 Hun bare ler, men ser brydd ut. Han virker ikke til å være komfortabel foran kamera. Så det at han tuller og fjaset mye er vel pga usikkerheten. Tuller det bort, men blir jo bare dumt egentlig. 4 1
Snublefot62 Skrevet 8. august #7244 Skrevet 8. august Og der gikk Therese Lien ut av styret til Snowroller AS. Enda ikke noe regnskap offentliggjort. Lurer på om hun har solgt eierposten og, og hva de evnt gikk for.. 1 1
Anemoi Skrevet 8. august #7245 Skrevet 8. august Therese står på. Både hun og Sara reklamerer hardt for samme kosmetikkmerke nå, Reme sine damer går i takt. 🤭😂 Begge har fokus på treningsklær, begge har fått limt mennene fast til bedriftene sine, men Therese har nok ingen problemer med å få 10 000 skritt om dagen! Hun har reposisjonert seg og gått i kompaniskap med de to Nyhusene. Håper også 12-åringen vil finne seg til rette med alt dette… 😏 1
Notthatbad Skrevet 8. august #7246 Skrevet 8. august Kønn skrev (På 7.8.2025 den 14.54): Blir helt matt av Ø. Klarer han ikke å snakke normalt. Hadde blitt gal av å ha en slik forvokst unge rundt meg med de lydene og måte å brøle på🙈😂 Hun bare ler, men ser brydd ut. Øyvind er Oyvind... Han gjør seg så absolutt ikke til å er øik seg selv fra han var liten. Alltod vært Trivelig, arbeidsom, omsorgsfull og morsom. At han har tatt ett friår er velfortjent. Han har stått på fra før han var 20 for å forsørge barn og familie 🙂 Trevlig kar han 3 1 2
elskersommer Skrevet 8. august #7247 Skrevet 8. august Notthatbad skrev (1 time siden): Øyvind er Oyvind... Han gjør seg så absolutt ikke til å er øik seg selv fra han var liten. Alltod vært Trivelig, arbeidsom, omsorgsfull og morsom. At han har tatt ett friår er velfortjent. Han har stått på fra før han var 20 for å forsørge barn og familie 🙂 Trevlig kar han Jeg liker også Ø.. han er jo en veldig rolig person. Å jeg håper han kan få bruke mye tid på sin interesse som er fiske. 2 1
Outandabout Skrevet 9. august #7248 Skrevet 9. august Ingenting i mot Ø. Han liker nok ikke så godt å være foran kamera. Det er helt ok. Hun kunne lett latt være å filme han.
Anemoi Skrevet 10. august #7250 Skrevet 10. august Det ser ut som om Øyvind og Chris har funnet hverandre, iallfall frontes det nå. De er jo i samme situasjon med influenser-damer, de kan jo støtte hverandre… 1
Anemoi Skrevet 10. august #7251 Skrevet 10. august Therese ligger i direkte konkurranse med Sara Emilie. Men hun er ikke så somlete med lanseringer som det SET er… 😉 https://nordiskbylien.no/collections/zen-trening 2
Kaffeskål! Skrevet 10. august #7252 Skrevet 10. august Anemoi skrev (6 timer siden): Det ser ut som om Øyvind og Chris har funnet hverandre, iallfall frontes det nå. De er jo i samme situasjon med influenser-damer, de kan jo støtte hverandre… De to største tøflene i Norge. Den tredje sitter kastrert i Nittedal. 13 3
Sh999 Skrevet 10. august #7253 Skrevet 10. august Kaffeskål! skrev (21 minutter siden): De to største tøflene i Norge. Den tredje sitter kastrert i Nittedal. 🤣🤣🤣 4
Gjest Floriamint Skrevet 11. august #7254 Skrevet 11. august Denne kjolen hun brukte i selskap lørdag rev lister og malte i på søndag og tur i Dyreparken etterpå 🤭😅 er dette nyhet?. Vareprøve må kanskje testes ut i på ulike former🙈😅
Debbie M Skrevet 11. august #7255 Skrevet 11. august 599,- for dette? Den tightsen gjør ikke jobben sin, og ser jo ut til å være gjennomsiktig! 🥵 Noen med erfaring fra andre merker, med kvalitet, som har Zen-tights også som kan uttale seg? 🤞🏻 2
Dupers Skrevet 11. august #7256 Skrevet 11. august Debbie M skrev (46 minutter siden): 599,- for dette? Den tightsen gjør ikke jobben sin, og ser jo ut til å være gjennomsiktig! 🥵 Noen med erfaring fra andre merker, med kvalitet, som har Zen-tights også som kan uttale seg? 🤞🏻 Hva mener du med at den ikke gjør jobben sin? Skal den gjøre undertøyet usynlig eller noe? Synes ikke den var gjennomsiktig, men tenker den ser tykk ut til at den viser så detaljert celulitter. Personlig kunne jeg fint kjøpt den tightsen ser bortsett fra at den har den rompesømmen som jeg mener får det til å kjennes ut som at trusa faller av til en hver tid
Dorisdott Skrevet 12. august #7257 Skrevet 12. august Debbie M skrev (14 timer siden): 599,- for dette? Den tightsen gjør ikke jobben sin, og ser jo ut til å være gjennomsiktig! 🥵 Noen med erfaring fra andre merker, med kvalitet, som har Zen-tights også som kan uttale seg? 🤞🏻 Jeg har ikke erfaring med denne tightsen, men jeg har masse erfaring fra mange andre merker, fra div anerkjente sportsmerker( og også testet div billigmerker). Kan anbefale reebook sine tights, og Nike sine tights. og faktisk en billigtights. bumpro power up er en favoritt(kjøpes på tights.no). Bumpro koster en brøkdel av prisen også, og holder seg i vask lenge hvis man vasker etter anvisning(spesielt viktig på syntetisk treningstøy) 1
Roadrunner Skrevet 12. august #7258 Skrevet 12. august Dorisdott skrev (6 minutter siden): Jeg har ikke erfaring med denne tightsen, men jeg har masse erfaring fra mange andre merker, fra div anerkjente sportsmerker( og også testet div billigmerker). Kan anbefale reebook sine tights, og Nike sine tights. og faktisk en billigtights. bumpro power up er en favoritt(kjøpes på tights.no). Bumpro koster en brøkdel av prisen også, og holder seg i vask lenge hvis man vasker etter anvisning(spesielt viktig på syntetisk treningstøy) Heller ingen erfaring med Zen-tightsen, men har sverget til tights fra UnderArmour (kjøpt hos Ellos) i flere år, og er strålende fornøyd. Godt "hold", tåler masse vask på 60 grader (logoen og teksten inni forsvinner ved såpass høy temperatur, men jeg MÅ ta treningstøy på 60 grader, har noia for surt treningstøy...), og er ikke gjennomsiktig. Kanongode! 1
Sommersalat Skrevet 12. august #7259 Skrevet 12. august Debbie M skrev (21 timer siden): 599,- for dette? Den tightsen gjør ikke jobben sin, og ser jo ut til å være gjennomsiktig! 🥵 Noen med erfaring fra andre merker, med kvalitet, som har Zen-tights også som kan uttale seg? 🤞🏻 Jeg har denne tightsen, og helt ærlig er den faktisk så god, om ikke bedre, som hun sier. Har aldri funnet en tights som passer meg, men denne gjør alt som blir lovet. Beste jeg noen gang har hatt. Betaler gladelig denne prisen for det jeg ser på som en perfekt treningstights. 2 1
Lilja82 Skrevet 14. august #7260 Skrevet 14. august Plass til både telefon og snusboks i baklomma på tightsen😅 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå