Gå til innhold

Therese Lien

Anbefalte innlegg

Skrevet
elskersommer skrev (5 minutter siden):

Nå spurte noen på mandag om hvorfor i Amicas ga ut ny kolleksjon. Men nei.. de hadde det så travelt så de hadde ikke tid til det. Så de kjørte salg på alt for å få ut det de hadde igjen på lager

Haha, ja det såg jeg også. Tenker det handler mer om at det ikke gikk så bra. Føler at Reme - imperiet tok helt av på det tidspunktet. Var vel da de startet Amicas, de kjøpte opp det der hokus pokus eller hva i alle dager de kalte det (tallerkener til barn??), snowroller…. Mye ville ha mer! 
Sandra Lyng pusher ut klær, Raad, Sophie Elise…. Reme altså, for en type! 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Er det litt «her og nå» tankegang, og ikke bærekraftig? 

• Liker 4
Skrevet
Outandabout skrev (44 minutter siden):

Han er ansatt i Therese Lien AS. 
Hun solgte vel ut alle de kjolene av den siste som ble lansert, men klart…denne sjappa er ikke bærekraftig. Hun sa vel en gang at det ikke er Lien AS hun tjener penger på. 

Da blir det samarbeid og snap som skal holde igang økonomien deres 

Men hun sa samtidig en gang at snap bare var bonus. Ikke lett å forstå hvis hun hverken lever av snap eller by lien. Hvertfall med det forbruket hennes 😂

• Liker 5
Skrevet
Bibbi_ skrev (3 minutter siden):

Men hun sa samtidig en gang at snap bare var bonus. Ikke lett å forstå hvis hun hverken lever av snap eller by lien. Hvertfall med det forbruket hennes 😂

Nei. Jeg er fornøyd med å ha en fast 8-16 jobb. Forutsigbart og greit. Kan ikke kjøpe stort funkishus på Sørlandet, båt og campingvogn, men har det veldig greit likevel. Slipper også å ta med telefonen overalt for å dokumentere hverdagen min. Kan stappe i AirPods og ta meg en tur, kan skru på reiseradio og tømme oppvaskmaskin hver morgen, trenger ikke konstruere aktiviteter for innholdets del. Fornøyd med det. 

• Liker 2
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Outandabout skrev (4 minutter siden):

Haha, ja det såg jeg også. Tenker det handler mer om at det ikke gikk så bra. Føler at Reme - imperiet tok helt av på det tidspunktet. Var vel da de startet Amicas, de kjøpte opp det der hokus pokus eller hva i alle dager de kalte det (tallerkener til barn??), snowroller…. Mye ville ha mer! 
Sandra Lyng pusher ut klær, Raad, Sophie Elise…. Reme altså, for en type! 

Salabim AS er ikke Therese blandet inn i. Men Snowroller er hun, Sara Emilie og Monica medeiere i på lik linje som Amicas.

Og på toppen av alt sitter David naturligvis.

• Liker 3
Skrevet
Snublefot62 skrev (19 minutter siden):

Det var vel rundt der mange trodde Snapchat skulle slutte å betale at mange influensere dreit seg ut med offentlig panikk, og deretter lyve om at Snapchat bare er en bonus og ikke hovedinntektene deres. Ja jøss da. Therese var en av de husker jeg.

Til firmaet. Ja det er dumt å ta et nyoppstartet firma og tømme det for kapital fortløpende. Å etablere og vokse er dyrt. Men det de fleste av disse selskapene i samme kollektiv som Sara Emilie osv gjør det samme - og tar på lån for å bygge bedriften. Det er åpenbart den dårlig ide på mange plan.

Så klart TL er avhengig av Snapchat.fir å overleve. Også håper jeg att Ø har tatt permisjon fra sin jobb slik att de har noe og gå tilbake til dersom dette ikke fungerer

• Liker 3
Skrevet
Snublefot62 skrev (9 minutter siden):

Salabim AS er ikke Therese blandet inn i. Men Snowroller er hun, Sara Emilie og Monica medeiere i på lik linje som Amicas.

Og på toppen av alt sitter David naturligvis.

Nå kjører de 60% på hele nettbutikken til Snowroller. Dette firma blir aldri nevnt av disse damene.

Sara Emilie har hele tiden skrytt av hvor mange firma hun driver.. men hvor mange er det igjen nå som hun er aktiv i?

• Liker 6
Skrevet
elskersommer skrev (8 minutter siden):

Nå kjører de 60% på hele nettbutikken til Snowroller. Dette firma blir aldri nevnt av disse damene.

Sara Emilie har hele tiden skrytt av hvor mange firma hun driver.. men hvor mange er det igjen nå som hun er aktiv i?

Jøss. De har åpnet butikken igjen nå altså. Noen som hadde glemt å betale en regning kanskje...

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Snublefot62 skrev (2 minutter siden):

Jøss. De har åpnet butikken igjen nå altså. Noen som hadde glemt å betale en regning kanskje...

Kan være ett tegn på at det snart blir oppløst før det evt slås konkurs? 

• Liker 3
Skrevet
GulleGull skrev (22 minutter siden):

Kan være ett tegn på at det snart blir oppløst før det evt slås konkurs? 

Hadde ikke overrasket meg.

• Liker 2
Skrevet
Snublefot62 skrev (4 minutter siden):

Hadde ikke overrasket meg.

Ikke levert eller off gjort regnskap for 2024 ennå (frist i morgen)  og 2023 så ikke spes bra ut. Valgte å stå uten daglig leder her tidligere i år. 

• Liker 3
Skrevet

Hvordan er tallene til Snowroller da? 

Skrevet
Outandabout skrev (4 minutter siden):

Hvordan er tallene til Snowroller da? 

Ligger kun for 2023 ute.

IMG_0156.jpeg

• Liker 1
Skrevet
Snublefot62 skrev (50 minutter siden):

Ja.. nå kom jeg inn på nettsiden.

• Liker 2
Skrevet

Må vel snart finne på noe mere enn kjoler nå. Syns mye det de selger er likt hverandres  . Å nå er det kjoler mye likt overalt ellers .  Finn på noe mere spennende . Besøkt butikker de har og hadde. Ikke mye jeg likte .

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Men altså. Desse Amicas kjolene, som koster flesk. De blir nå solgt ut med 50 prosent avslag. Hva er da fortjenesten? 

Fra nettsiden: 

Amicas - Velvet Dress
  • - Ikke vask
  • - Ikke blek
  • - Ikke tørketrommel
  • - Varmt strykejern
  • - Kun rens

og en annen ting, var det ikke Amicas kjolene de fikk så mye kritikk på? 

sjekk prisen da, det er jo spinnvilt! 

• Liker 4
Skrevet
Outandabout skrev (14 minutter siden):

Men altså. Desse Amicas kjolene, som koster flesk. De blir nå solgt ut med 50 prosent avslag. Hva er da fortjenesten? 

Fra nettsiden: 

Amicas - Velvet Dress
  • - Ikke vask
  • - Ikke blek
  • - Ikke tørketrommel
  • - Varmt strykejern
  • - Kun rens

Ikke vask? 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Outandabout skrev (38 minutter siden):

Fra nettsiden: 

Amicas - Velvet Dress
  • - Ikke vask
  • - Ikke blek
  • - Ikke tørketrommel
  • - Varmt strykejern
  • - Kun rens

Fatter ikke att folk kjøper en kjole som må renses

Eller det er jo greit att ett plagg må renses men da må det være kvalitet over plågget

Endret av elskersommer
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
elskersommer skrev (19 minutter siden):

Fatter ikke att folk kjøper en kjole som må renses

Eller det er jo greit att ett plagg må renses men da må det være kvalitet over plågget

Har de ikke brukt premium plast?

• Liker 2
Skrevet

De fikk vel kritikk for kvalitet med tanke på pris i sin tid. Mon tro om de kommer ut med nye kjoler via Amicas. 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...