Sommersalat Skrevet fredag kl 07:25 #7081 Skrevet fredag kl 07:25 Floriamint skrev (8 timer siden): Sorry Therese men dette falt ikke i smak. Er dette det folk vil ha😳 Hva er galt med denne kjolen? Ser for meg ut som en helt grei strandkjole for min del🤷🏼♀️ Personlig ville jeg valgt andre farger, mens andre liker disse fargene. 1 1
Inga-pinga Skrevet fredag kl 07:54 #7082 Skrevet fredag kl 07:54 Avhenger veldig av materiale kjolen er laget i. 699,- for en strandkjole er stiv pris spør du meg. 5 1
Floriamint Skrevet fredag kl 08:07 #7083 Skrevet fredag kl 08:07 Sommersalat skrev (40 minutter siden): Hva er galt med denne kjolen? Ser for meg ut som en helt grei strandkjole for min del🤷🏼♀️ Personlig ville jeg valgt andre farger, mens andre liker disse fargene. Alle har sin smak , for min del er stoff og farger feil. Og prisen. 1 1
lin Skrevet fredag kl 11:05 #7084 Skrevet fredag kl 11:05 Kunne hatt den som sommerkjole, men liker ikke snøringen bak 2
Halloalle Skrevet fredag kl 21:27 #7085 Skrevet fredag kl 21:27 Kan noen fortelle den dama og få hun til å forstå at det finnes andre klær og antrekk enn de bootsene og Cannes kjole?🤯 Kjenner jeg blir litt «provosert og oppgitt»😂 3
leetha Skrevet søndag kl 11:54 #7086 Skrevet søndag kl 11:54 Gjør egentlig han mannen hennes noenting praktisk? Hun gjør jo alt 1
Floriamint Skrevet søndag kl 12:31 #7087 Skrevet søndag kl 12:31 leetha skrev (36 minutter siden): Gjør egentlig han mannen hennes noenting praktisk? Hun gjør jo alt Joda, men hun filmer vel ikke han😂
Outandabout Skrevet mandag kl 10:18 #7088 Skrevet mandag kl 10:18 Jeg skjems av å si det, men gikk innom snap. Jeg har blokka henne, men måtte faktisk bare se i dag. Det er jo AKKURAT samme innhold som før? Campingvogn, vise hvor ting er fra, fortelle planene, klippe plen i morgenkåpe (se hvor folkelig jeg er), ordne og fikse… Hva er det folk syns er så spennende med dette dag ut og dag inn? Inspirerer hun noen? 4 5
Bibbi_ Skrevet mandag kl 16:37 #7089 Skrevet mandag kl 16:37 Noen som har peiling på dette som kan forklare meg. Har først Therese Lien as betalt for kjøkken og vaskerom- 490.000 kr. Så har privatpersonen Therese Lien kjøpt det av Therese Lien AS? Og hvorfor betale 490.000 for noe som er verdt 200.000 ? 2
Sh999 Skrevet tirsdag kl 10:31 #7091 Skrevet tirsdag kl 10:31 Altså, hva er vitsen med å kjøpe så dyre solbriller for så å legge ut hvor mye de koster?? Her er det tydeligvis mange mindreverdighetskomplekser ute å går. Some er skadelig på så mange måter, og enkelte burde holdt seg unna 🤯 Say no more.. 5 1
Outandabout Skrevet tirsdag kl 10:37 #7092 Skrevet tirsdag kl 10:37 Et bilde på IG - der hun henviser til snap…. 1
Snublefot62 Skrevet tirsdag kl 10:54 #7093 Skrevet tirsdag kl 10:54 Outandabout skrev (16 minutter siden): Et bilde på IG - der hun henviser til snap…. Kopierer vel SE da. Som vanlig. 1
Alex_rude Skrevet tirsdag kl 21:07 #7094 Skrevet tirsdag kl 21:07 Altså , er det bare meg som syns at navnet Cocos er sykt irriterende ?😅. Enten er det bare det at hun sier det «100» ganger for dagen som gjør det, el er det bare navnet i seg selv 😅. Men jeg blir sprø av å høre på det🙈 1
Floriamint Skrevet tirsdag kl 21:45 #7095 Skrevet tirsdag kl 21:45 Alex_rude skrev (34 minutter siden): Altså , er det bare meg som syns at navnet Cocos er sykt irriterende ?😅. Enten er det bare det at hun sier det «100» ganger for dagen som gjør det, el er det bare navnet i seg selv 😅. Men jeg blir sprø av å høre på det🙈 Den fine hunden er jo fineste å se på hos henne😂 Da er 100 andre ting hun deler dom er mere å henge seg opp i syns jeg. Men orker å se veldig lite av de. Synes alt er sett ørten ganger før. 1
Isola2 Skrevet 10 timer siden #7096 Skrevet 10 timer siden Alex_rude skrev (18 timer siden): Altså , er det bare meg som syns at navnet Cocos er sykt irriterende ?😅. Enten er det bare det at hun sier det «100» ganger for dagen som gjør det, el er det bare navnet i seg selv 😅. Men jeg blir sprø av å høre på det🙈 Er lite tips til deg: avfølg spetakkelet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå