Sommersalat Skrevet fredag kl 07:25 #7081 Skrevet fredag kl 07:25 Floriamint skrev (8 timer siden): Sorry Therese men dette falt ikke i smak. Er dette det folk vil ha😳 Hva er galt med denne kjolen? Ser for meg ut som en helt grei strandkjole for min del🤷🏼♀️ Personlig ville jeg valgt andre farger, mens andre liker disse fargene. 1 1
Inga-pinga Skrevet fredag kl 07:54 #7082 Skrevet fredag kl 07:54 Avhenger veldig av materiale kjolen er laget i. 699,- for en strandkjole er stiv pris spør du meg. 4
Floriamint Skrevet fredag kl 08:07 #7083 Skrevet fredag kl 08:07 Sommersalat skrev (40 minutter siden): Hva er galt med denne kjolen? Ser for meg ut som en helt grei strandkjole for min del🤷🏼♀️ Personlig ville jeg valgt andre farger, mens andre liker disse fargene. Alle har sin smak , for min del er stoff og farger feil. Og prisen. 1
lin Skrevet fredag kl 11:05 #7084 Skrevet fredag kl 11:05 Kunne hatt den som sommerkjole, men liker ikke snøringen bak 1
Halloalle Skrevet fredag kl 21:27 #7085 Skrevet fredag kl 21:27 Kan noen fortelle den dama og få hun til å forstå at det finnes andre klær og antrekk enn de bootsene og Cannes kjole?🤯 Kjenner jeg blir litt «provosert og oppgitt»😂 3
leetha Skrevet i går, 11:54 #7086 Skrevet i går, 11:54 Gjør egentlig han mannen hennes noenting praktisk? Hun gjør jo alt
Floriamint Skrevet 23 timer siden #7087 Skrevet 23 timer siden leetha skrev (36 minutter siden): Gjør egentlig han mannen hennes noenting praktisk? Hun gjør jo alt Joda, men hun filmer vel ikke han😂
Outandabout Skrevet 1 time siden #7088 Skrevet 1 time siden Jeg skjems av å si det, men gikk innom snap. Jeg har blokka henne, men måtte faktisk bare se i dag. Det er jo AKKURAT samme innhold som før? Campingvogn, vise hvor ting er fra, fortelle planene, klippe plen i morgenkåpe (se hvor folkelig jeg er), ordne og fikse… Hva er det folk syns er så spennende med dette dag ut og dag inn? Inspirerer hun noen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå