Outandabout Skrevet 8. juni #7021 Skrevet 8. juni LivEinar skrev (44 minutter siden): Damene til Reme hadde alle tre (TL, SET og MN) omtrent på samme tid innlegg om at det var kunstig alltid å legge hjerter over ansiktene til barna, f.eks. hvis de «tilfeldigvis» kom med på noe live. Og at de snappet jo om livene sine, og barna var en viktig del av dette - dessuten måtte følgerne stole på at de som influensere fint klarte å sette grenser… Så eksponerte TL sin datter 17.mai, fra hverdagsklær til bunad, dermed var det gjort… Trist og trasig, med uante følger. Enighet i trekløver-gjengen…. 2
LivEinar Skrevet 8. juni #7022 Skrevet 8. juni Outandabout skrev (1 time siden): Enighet i trekløver-gjengen…. Ja, tydeligvis. Tenk så grotesk - å være enige om å ikke være så strenge = å eksponere mer. 😣 Nå skjer det jo ikke så mye nytt hos disse tre - desto verre at de dermed åpner opp for dette. 3 1
Melkebart1 Skrevet 8. juni #7023 Skrevet 8. juni LivEinar skrev (2 timer siden): Damene til Reme hadde alle tre (TL, SET og MN) omtrent på samme tid innlegg om at det var kunstig alltid å legge hjerter over ansiktene til barna, f.eks. hvis de «tilfeldigvis» kom med på noe live. Og at de snappet jo om livene sine, og barna var en viktig del av dette - dessuten måtte følgerne stole på at de som influensere fint klarte å sette grenser… Så eksponerte TL sin datter 17.mai, fra hverdagsklær til bunad, dermed var det gjort… Trist og trasig, med uante følger. Ja, enig🥺 MN har jeg aldri fulgt, så det paret veit jeg ikke noe om. Men jeg syns hele denne influencerjobben tar av hos de fleste. Ja det er kanskje mye vi ikke ser og, men tenk for et minne barna får.. mamma eller/og pappa alltid på jobb, alltid mob i hånda. Er det lov å håpe at snapchat stopper dette programmet hvor folk håver inn sinnsyyyyke summer, på vas?😬 6 2
Outandabout Skrevet 8. juni #7024 Skrevet 8. juni Melkebart1 skrev (13 minutter siden): Ja, enig🥺 MN har jeg aldri fulgt, så det paret veit jeg ikke noe om. Men jeg syns hele denne influencerjobben tar av hos de fleste. Ja det er kanskje mye vi ikke ser og, men tenk for et minne barna får.. mamma eller/og pappa alltid på jobb, alltid mob i hånda. Er det lov å håpe at snapchat stopper dette programmet hvor folk håver inn sinnsyyyyke summer, på vas?😬 Krysser fingrene for det ja! 4 1
LivEinar Skrevet 8. juni #7025 Skrevet 8. juni Melkebart1 skrev (21 minutter siden): Ja, enig🥺 MN har jeg aldri fulgt, så det paret veit jeg ikke noe om. Men jeg syns hele denne influencerjobben tar av hos de fleste. Ja det er kanskje mye vi ikke ser og, men tenk for et minne barna får.. mamma eller/og pappa alltid på jobb, alltid mob i hånda. Er det lov å håpe at snapchat stopper dette programmet hvor folk håver inn sinnsyyyyke summer, på vas?😬 Definitivt! 2
Floriamint Skrevet 9. juni #7026 Skrevet 9. juni Gikk en liten tur innom henne i går. Innholdet hennes er så spennende 😂 hente vann på camping og ferje kø😴 Angrer jo for alt av klikk innpå disse. 3
Outandabout Skrevet 9. juni #7027 Skrevet 9. juni Floriamint skrev (38 minutter siden): Gikk en liten tur innom henne i går. Innholdet hennes er så spennende 😂 hente vann på camping og ferje kø😴 Angrer jo for alt av klikk innpå disse. Jeg også klikket innom 🤪 Og angret etterpå. Det var Grebbestad og mas om Kristiansand. Og «har tømt do» og «tar pulver i do». I lang kjole. 4
Sammy! Skrevet 9. juni #7028 Skrevet 9. juni Sh999 skrev (På 1.6.2025 den 17.42): Jeg må si at jeg undres over hvor mye tid influensere har til barna/familien? De går jo rundt og prater til tlf 24/7 virker det som. Skremmende utvikling at unge i dag ser at det går an å livnære seg på fjas for mye penger. Det hviler en sånn egoisme over denne kyniske bransjen at det er forbi alle grenser. Dette syns jeg er et bra og viktig poeng, for disse barna lever med foreldre som stort sett er på jobb hele døgnet, og jobben er å gå med nesa i telefonen og snakke til seg selv. Jeg husker godt hvor irritert jeg ble når moren min strikket og måtte telle, og jeg måtte være stille en liten stund. Hvor irritert hun ble når jeg maste slik at hun kom ut av tellingen og måtte begynne på nytt. Dette var ikke en brøkdel av livet mitt en gang, likevel husker jeg det godt. Jeg tør nesten ikke tenke på hvordan det er å være barnet til en influenser. Det er mange ganger jeg skulle ønske jeg kunne styre min egen arbeidshverdag, særlig på morgenen når jeg er trøtt og sur, men stort sett er jeg meget fornøyd med å komme hjem fra jobb og være ferdig for dagen og vite at nå kan jeg bare være meg. 6 1 4
Melkebart1 Skrevet 9. juni #7029 Skrevet 9. juni Outandabout skrev (33 minutter siden): Jeg også klikket innom 🤪 Og angret etterpå. Det var Grebbestad og mas om Kristiansand. Og «har tømt do» og «tar pulver i do». I lang kjole. Ooog klippe plen i kjole som andre kanskje bruker i selskap! 😆 Syns det er så merkelig. Oppussing, plenklipp, dotømming OG middagsdate- i samme kjole😂 Er et eller anna jeg ikke henger med på! Må jo le litt av henne og, og det er på ingen måte vondt ment🤭 Dama er vel bare sånn😅 4 1
LivEinar Skrevet 9. juni #7030 Skrevet 9. juni Sammy! skrev (2 timer siden): Dette syns jeg er et bra og viktig poeng, for disse barna lever med foreldre som stort sett er på jobb hele døgnet, og jobben er å gå med nesa i telefonen og snakke til seg selv. Jeg husker godt hvor irritert jeg ble når moren min strikket og måtte telle, og jeg måtte være stille en liten stund. Hvor irritert hun ble når jeg maste slik at hun kom ut av tellingen og måtte begynne på nytt. Dette var ikke en brøkdel av livet mitt en gang, likevel husker jeg det godt. Jeg tør nesten ikke tenke på hvordan det er å være barnet til en influenser. Det er mange ganger jeg skulle ønske jeg kunne styre min egen arbeidshverdag, særlig på morgenen når jeg er trøtt og sur, men stort sett er jeg meget fornøyd med å komme hjem fra jobb og være ferdig for dagen og vite at nå kan jeg bare være meg. Jeg syns også dette er et viktig tema. Og godt innlegg, @Sammy!! Barn kan lett føle seg avvist eller satt på vent, mobilen er viktigere. Datteren til TL er 12, og tydelig både barn og ungdom. Ikke nok at hun er på nytt sted, fra bygd til by - og skal finne sin plass, men må også forholde seg til at mor raser rundt, pusser opp hus og fokuserer på å dele alt av trivialiteter på snap. Hvordan vil det gå med disse influenserbarna når de ikke lenger er småbarn? Jeg er ikke optimistisk… 3
Floriamint Skrevet mandag kl 17:28 #7031 Skrevet mandag kl 17:28 Vi kan mene mye om Therese og livet hun lever. Men tror datteren i huset blir passet på. Vi er voksne vi som er her inne. At det skal drøftes om datteren her syns jeg vi skal droppe. La den 12 års gamle jenta ikke være i forum om hun har det eller det. Min mening men… 4 2
LivEinar Skrevet mandag kl 17:33 #7032 Skrevet mandag kl 17:33 Floriamint skrev (3 minutter siden): Vi kan mene mye om Therese og livet hun lever. Men tror datteren i huset blir passet på. Vi er voksne vi som er her inne. At det skal drøftes om datteren her syns jeg vi skal droppe. La den 12 års gamle jenta ikke være i forum om hun har det eller det. Min mening men… Helt enig, derfor presiserte jeg at mitt innlegg var generelt om 12-åringer. Samtidig viser dette hvor vanskelig det kan være/bli for barn av influensere - når mødre/fedre er så aktive og deler så mye… 4
Dorisdott Skrevet torsdag kl 16:12 #7034 Skrevet torsdag kl 16:12 329kr for toalettmappe😅 de vet å ta betalt. Får kjøpt toalettmapper overalt til en brøkdel av prisen. 2
Floriamint Skrevet torsdag kl 17:55 #7035 Skrevet torsdag kl 17:55 Dorisdott skrev (1 time siden): 329kr for toalettmappe😅 de vet å ta betalt. Får kjøpt toalettmapper overalt til en brøkdel av prisen. Finner ikke på noe mere spennende kopi av flere dette vel 😅
Bibbi_ Skrevet fredag kl 15:57 #7036 Skrevet fredag kl 15:57 Dorisdott skrev (23 timer siden): 329kr for toalettmappe😅 de vet å ta betalt. Får kjøpt toalettmapper overalt til en brøkdel av prisen. Du husker sikkert å puste når du har toalettmappe fra henne 😂 1
Måne Rampelyset Skrevet fredag kl 16:30 #7037 Skrevet fredag kl 16:30 Tråden er ryddet for persondebatt. Måne, admin.
elskersommer Skrevet i går, 10:39 #7038 Skrevet i går, 10:39 (endret) Kjære Therese.. Hva med og sette deg ned litt i 10 min og sjekke hva din datter får i innboksen på Tik Tok😔 Din datter har akkurat fylt 12 år. Å hun har også godtatt denne meldingen 😔 Bilde fra Tik Tok Endret i går, 10:41 av elskersommer 1
Frk nysgjerrig Skrevet i går, 13:26 #7039 Skrevet i går, 13:26 elskersommer skrev (2 timer siden): Kjære Therese.. Hva med og sette deg ned litt i 10 min og sjekke hva din datter får i innboksen på Tik Tok😔 Din datter har akkurat fylt 12 år. Å hun har også godtatt denne meldingen 😔 Bilde fra Tik Tok Huff…Nei, huff er ikke et sterkt nok ord …. Jenta er 12 !!!! år. Dette sier mye om Therese og Øyvind! Nå må dere våkne!!
elskersommer Skrevet i går, 13:46 #7040 Skrevet i går, 13:46 Frk nysgjerrig skrev (18 minutter siden): elskersommer skrev (3 timer siden): Kjære Therese.. Hva med og sette deg ned litt i 10 min og sjekke hva din datter får i innboksen på Tik Tok😔 Din datter har akkurat fylt 12 år. Å hun har også godtatt denne meldingen 😔 Bilde fra Tik Tok Huff…Nei, huff er ikke et sterkt nok ord …. Jenta er 12 !!!! år. Dette sier mye om Therese og Øyvind! Nå må dere våkne!! De må faktisk snart våkne.. kjenner mammahjerte mitt er bekymret for henne og mammahjerte er fly forbanna på foreldrene 😡 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå