Snublefot62 Skrevet 27. mai #6981 Skrevet 27. mai Floriamint skrev (1 time siden): Hva synes dere om prisen? Ja noen drømmer jo. 4 1
Dorisdott Skrevet 27. mai #6982 Skrevet 27. mai Floriamint skrev (1 time siden): Hva synes dere om prisen? Helt uaktuelt å betale så mye for kjoler.. synes de er veldig overpriset. 3 2
Sh999 Skrevet 27. mai #6983 Skrevet 27. mai Overpriset ja! Men en ting jeg lurer på, hvorfor har hun alltid de hvite cowboy bootsa til? Det trekker ned hele kjolen.. Hadde sett mye mer classy ut med noen pene sko/ eller sneakers . Har aldri sett henne i noen andre sko når hun reklamerer for kjolene 😅 8 6
Floriamint Skrevet 27. mai #6984 Skrevet 27. mai Dorisdott skrev (1 time siden): Helt uaktuelt å betale så mye for kjoler.. synes de er veldig overpriset. Det jeg også trodde.
Floriamint Skrevet 27. mai #6985 Skrevet 27. mai Sh999 skrev (59 minutter siden): Overpriset ja! Men en ting jeg lurer på, hvorfor har hun alltid de hvite cowboy bootsa til? Det trekker ned hele kjolen.. Hadde sett mye mer classy ut med noen pene sko/ eller sneakers . Har aldri sett henne i noen andre sko når hun reklamerer for kjolene 😅 Enig.. 1
Dorisdott Skrevet 30. mai #6986 Skrevet 30. mai Håper virkelig hun starter å lytte til kroppen. Nå ser hun sliten ut… alle trenger en pause i blant for å lade litt. 2
Outandabout Skrevet 30. mai #6987 Skrevet 30. mai Dorisdott skrev (3 minutter siden): Håper virkelig hun starter å lytte til kroppen. Nå ser hun sliten ut… alle trenger en pause i blant for å lade litt. What? Glemmer hun å puste? Det blir i tilfelle litt komisk….. trodde By Lien handlet om nettopp d. 1
Bibbi_ Skrevet 30. mai #6988 Skrevet 30. mai (endret) Jobber ræva av seg? Med hva da? Vimse rundt med mobilen i hånda? Ja det må være forferdelig hard jobb... D*mme folk som skriver slikt. Endret 31. mai av Bibbi_ 7
Floriamint Skrevet 31. mai #6989 Skrevet 31. mai Dorisdott skrev (8 timer siden): Håper virkelig hun starter å lytte til kroppen. Nå ser hun sliten ut… alle trenger en pause i blant for å lade litt. For hennes egendel er det lurt å lande litt nå. Hun svever nok høyere enn hun skjønner nå. Hun kan oppskriften (husk å pust) ikke mye sjarmerende og bli nebbete og sur mot de som gir hun klikk🙄 2
Outandabout Skrevet 31. mai #6990 Skrevet 31. mai Men dere, tenk det presset om å stadig levere… Nå har hun snappet en del fra campinglivet. Begrensa hva nytt hun kan komme med derfra. Så var det rekkehus og oppussing av dette. Så var det hele kjøp-salg prosessen, og spenning rundt det. Ny bil oppi alt. Og et lager. Så selger hun hus og lager, for å kjøpe nytt hus som pusses opp. Tenker at det hele tiden på foregå en prosess i hjernen omkring hva man kan levere i monitor som skaper engasjement. Sara E kan nå engasjere med svangerskap og barsel. Hun treffer nok venninnene sine (obs, sorry, følgerne), og også mye følgere i samme situasjon. Nyhus samme greia som Lien. De bygde om hele uteområdet. Når dette da stopper opp, hva skal de snappe om? Nyhus kan da ikke snappe kun om migrene og armhevinger? 🫢🤭🫣 Min mening er at desse folka snart bør oppleve å måtte ha en annen jobb. Men, når ting er som de er, så forstår jeg i alle fall at det må være et sykt press på å levere hele tiden. Det er IKKE synd i noen, det mener jeg ikke! (Men syns synd i familien) 5 2
Sommersalat Skrevet 31. mai #6991 Skrevet 31. mai Mulig jeg ikke har fått med meg dette. Men har det skjedd noe med forholdet med Reme familien? På tross av at Reme er medier i firmaet. Altså, i fjor var de til USA sammen, de var på camping sammen og det var til stadighet snapping om hvor gode venninner de var Therese, Monica, Sandra og Maren. Hvor er Maren blitt av? Har verken hørt eller sett noe til henne på et halvår + nå. De er nesten naboer nå, og ville trodd at om de fremdeles er så gode venner som det ble presentert i fjor, ville det vært naturlig å dele om de kom på besøk etter flyttingen. Er det bare meg som lurer på dette? 1
Outandabout Skrevet 31. mai #6992 Skrevet 31. mai Sommersalat skrev (2 minutter siden): Mulig jeg ikke har fått med meg dette. Men har det skjedd noe med forholdet med Reme familien? På tross av at Reme er medier i firmaet. Altså, i fjor var de til USA sammen, de var på camping sammen og det var til stadighet snapping om hvor gode venninner de var Therese, Monica, Sandra og Maren. Hvor er Maren blitt av? Har verken hørt eller sett noe til henne på et halvår + nå. De er nesten naboer nå, og ville trodd at om de fremdeles er så gode venner som det ble presentert i fjor, ville det vært naturlig å dele om de kom på besøk etter flyttingen. Er det bare meg som lurer på dette? Fru Nyhus var i alle fall på kjøretur med Maren igår eller noe..Jeg skammer meg over at jeg vet det (men kikket dessverre inn på kontoen igår)
Sommersalat Skrevet 31. mai #6993 Skrevet 31. mai Outandabout skrev (6 minutter siden): Fru Nyhus var i alle fall på kjøretur med Maren igår eller noe..Jeg skammer meg over at jeg vet det (men kikket dessverre inn på kontoen igår) Jeg liker egentlig å følge Therese. Det innrømmer jeg. Noe av det hun deler er greit, men absolutt ikke alt. Nyhus orker jeg ikke. De syns jeg er slitsomme, så hva de driver med aner jeg ikke. Syns bare det er så merkelig at det har vært ingenting om dette vennskapet på veldig lenge. 1
lin Skrevet 31. mai #6994 Skrevet 31. mai Kan det være litt bevisst? Det ble jo litt fokus på det i fjor og en del kommentarer om denne «Reme-menigheten». Sikkert fornuftig sånn forrentningsmessig at det skilles litt. Så har de nok god kontakt men det kringkastes ikke. 🤷♀️
elskersommer Skrevet 1. juni #6995 Skrevet 1. juni Er så forkastelig att TL linker til datteren sin snapchat på sin egen snapchatkonto 😡 Datter har akkurat fylt 12 år 2 6
Dupers Skrevet 1. juni #6996 Skrevet 1. juni elskersommer skrev (9 minutter siden): Er så forkastelig att TL linker til datteren sin snapchat på sin egen snapchatkonto 😡 Datter har akkurat fylt 12 år Er det ikke ifølge retningslinjene 13års aldersgrense på snapchat? 2
elskersommer Skrevet 1. juni #6997 Skrevet 1. juni Dupers skrev (22 minutter siden): Er det ikke ifølge retningslinjene 13års aldersgrense på snapchat? Jo... Men man kan vel varsle snapchat kanskje? 1
Jentenfra Skrevet 1. juni #6998 Skrevet 1. juni elskersommer skrev (38 minutter siden): Er så forkastelig att TL linker til datteren sin snapchat på sin egen snapchatkonto 😡 Datter har akkurat fylt 12 år Har hun virkelig gjort det??? 5
Vokteren Skrevet 1. juni #6999 Skrevet 1. juni Jentenfra skrev (6 minutter siden): Har hun virkelig gjort det??? Begge foreldrene delte direktelink i går. Flere ganger. De har også begynt å vise ansiktet hennes. Desperate etter penger nå 🤢 8
Vokteren Skrevet 1. juni #7000 Skrevet 1. juni elskersommer skrev (15 minutter siden): Jo... Men man kan vel varsle snapchat kanskje? Det har jeg ikke tenkt på. Snapchat burde absolutt varsles.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå