Gå til innhold

Therese Lien

Anbefalte innlegg

Skrevet
Floriamint skrev (3 minutter siden):

Kanskje hun ikke vil komme i konflikt med oppdretter , der cocos kommer fra?. Siden hun ikke kan legge frem noe bevis?. 

Dersom det er det så vet hun jo at det ikke er den rasen, og da lyver hun jo bevisst aktivt?

Og hadde det vært det kunne hun fint sagt «se den fine hunden vår Cocos» og utelatt alt om rase. Ingen konflikt. Ingen lyving.

Ingen engasjement.

Dessuten snakker vi om Therese. Hun lever av konflikt. «Therese who?»-kjolen var jo fingeren til ganske mange rundt henne.

• Liker 3
Skrevet
Snublefot62 skrev (14 minutter siden):

Dersom det er det så vet hun jo at det ikke er den rasen, og da lyver hun jo bevisst aktivt?

Og hadde det vært det kunne hun fint sagt «se den fine hunden vår Cocos» og utelatt alt om rase. Ingen konflikt. Ingen lyving.

Ingen engasjement.

Dessuten snakker vi om Therese. Hun lever av konflikt. «Therese who?»-kjolen var jo fingeren til ganske mange rundt henne.

Blir det samme som de som går rundt og sier de har rasen cocapoo, Cocodoodle, goldendoodle,labradoodle. 
det er ingen raser det er en blandingshund, og bevisst avling på å blande disse. Og alle kjendiser OG kongefamilie som kjøper disse og fronter de som raser. Skulle vært forbudt!!!!🚫 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Gjest hei_paa_deg
Skrevet

Nå må media komme på banen 🩸🪡🧵🛜

Skrevet
hei_paa_deg skrev (2 timer siden):

Nå må media komme på banen 🩸🪡🧵🛜

Nå må hun ta det rolig om hun vil eller ikke. 

Skrevet
Floriamint skrev (2 timer siden):

Nå må hun ta det rolig om hun vil eller ikke. 

Hva skjer?

Skrevet
Dorisdott skrev (32 minutter siden):

Hva skjer?

Vært på legevakta å sydd to fingrer , etter at hun kuttet seg med brødkniv forsto jeg.

• Liker 2
Skrevet
Floriamint skrev (21 minutter siden):

Vært på legevakta å sydd to fingrer , etter at hun kuttet seg med brødkniv forsto jeg.

Aaaah! VG.no snart nå da 

• Nyttig 3
Gjest hei_paa_deg
Skrevet (endret)

De skal være glad de har god helse.

Uten hadde de tørnet av kjedsomhet.

Hvem er Camilla forresten?

Endret av hei_paa_deg
Skrevet
hei_paa_deg skrev (2 timer siden):

IMG_1261.jpeg

Gjest hei_paa_deg
Skrevet

Det auler med hysterisk engasjerte influjenter…

Skrevet
Full kontroll skrev (På 25.4.2025 den 19.50):

Bare TL igjen nå , <<break a leg>> da Therese🤞🏻🙃

IMG_0829.jpeg

IMG_0830.jpeg

🙈🙈🙈

Skrevet

Over til noe helt annet enn oppussing og legevakt… Hvor har det blitt av reklame merking på snapper der hun bruker sine egne kjoler/klær? Mener å huske både SE og TL, mulig jeg husker feil, men hvertfall en av dem, gikk knallhardt ut på sosiale medier om hvor flinke og pliktoppfyllende de var med merking og var sååå mye bedre enn alle andre influensere på dette området, kontakt med forbrukerrådet osv… Hun bruker jo de lite pene kjolene sine hver eneste dag, og kan ikke huske, eller lagt merke til, denne merkingen i det siste? 

Over til noe litt mer «fønni», hvor ble det av boots og hatt på legevakta? Ligna ikke seg selv uten😂 

PS spør for en venn😏😂

• Liker 2
Skrevet
Halloalle skrev (19 minutter siden):

Over til noe helt annet enn oppussing og legevakt… Hvor har det blitt av reklame merking på snapper der hun bruker sine egne kjoler/klær? Mener å huske både SE og TL, mulig jeg husker feil, men hvertfall en av dem, gikk knallhardt ut på sosiale medier om hvor flinke og pliktoppfyllende de var med merking og var sååå mye bedre enn alle andre influensere på dette området, kontakt med forbrukerrådet osv… Hun bruker jo de lite pene kjolene sine hver eneste dag, og kan ikke huske, eller lagt merke til, denne merkingen i det siste? 

Over til noe litt mer «fønni», hvor ble det av boots og hatt på legevakta? Ligna ikke seg selv uten😂 

PS spør for en venn😏😂

Hun er elendig på merking.. jeg sendte inn masse til Forbrukertilsynet i en lang periode men har gitt opp litt. Men skal prøve og sende inn

• Liker 4
Skrevet

Makan til gnål for to sting i en finger!? Det er da virkelig ikke verdens undergang

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
J_1990 skrev (38 minutter siden):

Makan til gnål for to sting i en finger!? Det er da virkelig ikke verdens undergang

Hun må overdrive nok til at avisa ringer. Venninnene har vært der. Da må hun og.

»Therese who??»

• Liker 4
Annonse
Skrevet
J_1990 skrev (2 timer siden):

Har hun sagt det er undergang ?. Det er jo kjedelig å skade seg da . 

Skrevet
elskersommer skrev (20 timer siden):

🙈🙈🙈

Therese «mistet nesten to fingre» 🙈

• Liker 1
Skrevet
hei_paa_deg skrev (På 1.5.2025 den 18.09):

En meget slitsom dame syns jeg, litt for barnslig energi! Men veldig flink med oppussing! Kreativ sjel 😊

• Liker 1
Gjest hei_paa_deg
Skrevet
Snublefot62 skrev (På 29.4.2025 den 9.26):

Jeg mener at lykke kommer innenfra, og ikke utenfra. Leter man etter lykke utenfra så kan man lete i evigheter uten å komme i mål. Hun gir uttrykk for at lykke kan kjøpes for penger og da stiller jeg meg spørsmålet om hun faktisk har nok penger til det?

Tipper det er tomt

Skrevet
hei_paa_deg skrev (4 timer siden):

Tipper det er tomt

Med det forbruket der så tipper jeg nok det ja.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...