Gå til innhold

Therese Lien

Anbefalte innlegg

Skrevet
Snublefot62 skrev (23 timer siden):

De grusomme tingene den hånddusjen der opplever...

Ligna på Mrs Doubtfire 🙈

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Bellabellee skrev (6 minutter siden):

Ligna på Mrs Doubtfire 🙈

Evt. Mossa frå Rorbua

• Liker 4
Skrevet
oss-to skrev (1 time siden):

Evt. Mossa frå Rorbua

🤭🤣🤣🤣

• Liker 2
Skrevet
Teflonhjernen skrev (14 timer siden):

Så mye penger hun legger i det huset nå, så håper jeg hun vil trives i nabolaget her. 
Er litt synd å si, men huset er ikke så fint som det ser ut som utenfor. Ligger i et kryss og har minimalt med uteplass. Har også vært til salgs noen ganger også. 

Huset ligger verken i et kryss eller har vært til salgs flere ganger. Det ble kjøpt nybygget i 2012 og annonsert på finn i september 2024. 

Synes litt synd på de tidligere eiere som skal få huset sitt nedsnakket slik til de grader. Både av Therese (som pusser opp alt) og av folk på KG. Om det absolutt skal kommenteres, pass i hvert fall på at fakta er på bordet.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Den hatten.. og cowboy bootsene 😭

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Løvejenta skrev (På 23.4.2025 den 20.48):

Flaut! 

IMG_5052.png

Ikke glem hatten og bootsene🫢😂

• Liker 1
  • Nyttig 1
Gjest hei_paa_deg
Skrevet

Garasjesalg = reklame for egen bedrift.

Skrevet
hei_paa_deg skrev (34 minutter siden):

Garasjesalg = reklame for egen bedrift.

Er vel mye salg av ting hun selv har fått i samarbeid hun også har frontet?

• Liker 1
Gjest hei_paa_deg
Skrevet
Floriamint skrev (1 time siden):

Er vel mye salg av ting hun selv har fått i samarbeid hun også har frontet?

Blir bare uvel av å se på. Seriøst ekkelt!!! 

Skrevet

Bare TL igjen nå , <<break a leg>> da Therese🤞🏻🙃

IMG_0829.jpeg

IMG_0830.jpeg

• Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet

Hører Therese har kost seg og deler på Snapchat fra showet i går. Så nå skal hun ha klikk på mannekropper og romper er alt tillatt i den syke Snapchat verden dems. 

• Liker 1
Skrevet
Floriamint skrev (3 timer siden):

Hører Therese har kost seg og deler på Snapchat fra showet i går. Så nå skal hun ha klikk på mannekropper og romper er alt tillatt i den syke Snapchat verden dems. 

Det jeg reagerer på er at hu har klaska på svett fremmed mannerompe også stikker hun fingrene sine oppi ansiktet/nesa rett etterpå🤮🫣 Samme rompa og penis har gnidd seg oppå kjolen hennes😝 Ja jeg er germafob😅 

• Nyttig 5
Skrevet
Lawyer skrev (4 timer siden):

Det jeg reagerer på er at hu har klaska på svett fremmed mannerompe også stikker hun fingrene sine oppi ansiktet/nesa rett etterpå🤮🫣 Samme rompa og penis har gnidd seg oppå kjolen hennes😝 Ja jeg er germafob😅 

Hæ såpass ja🤢 ekkelt 

• Liker 1
Skrevet
Bibbi_ skrev (På 23.4.2025 den 19.13):

Screenshot_20250423_151016_Snapchat.thumb.jpg.28326fab454ff8316901fc547750d26a.jpg

Hun betaler, så hun bestemmer. Stakkars mann. Eller... nei egentlig ikke. Tafatt mann. 

«Jeg betaler, jeg bestemmer» 🤢 Den lille setningen sier en hel del om TL's personlighet og væremåte. 

• Liker 3
  • Nyttig 7
Skrevet

Stand in for Camilla, ha på hatt så jeg ligner litt? Not, nei,nix &  nada 😛 Håper hun tok av seg parasollen slik at publikum bak også fikk glede av showet :D

Annonse
Skrevet
Full kontroll skrev (56 minutter siden):

Stand in for Camilla, ha på hatt så jeg ligner litt? Not, nei,nix &  nada 😛 Håper hun tok av seg parasollen slik at publikum bak også fikk glede av showet :D

Haha, hva er hun igang  med nå iført hatten? 

Skrevet
Outandabout skrev (1 minutt siden):

Haha, hva er hun igang  med nå iført hatten? 

Camilla var opptatt med jobb, Therese dro derfor med C's  mann Kennet , på Janne Formos show :D ( han satt lettere småskremt ved siden av, når hun snappet om det )

Skrevet

Siden hun er i sammen med hun Camilla er det vel oppussing . God råd må hun ha , det må være mange penger som renner inn på Snapchat . Hun skal vel ha samme farger som hun har overalt . Velger heller å se på folk som er mere spennende på den fronten. Enn disse damene med hatter 😂

• Liker 1
Skrevet

Har jeg misforstått, eller cowboy boots og hatt in igjen? Ser helt tåpelig ut men

• Liker 2
Skrevet
Vokteren skrev (12 timer siden):

«Jeg betaler, jeg bestemmer» 🤢 Den lille setningen sier en hel del om TL's personlighet og væremåte. 

Så heldig han Øyvind er som har fått sett på….Her beviser hun akkurat det jeg har mistenkt. 

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...