Bellabellee Skrevet 24. april #6741 Skrevet 24. april Snublefot62 skrev (23 timer siden): De grusomme tingene den hånddusjen der opplever... Ligna på Mrs Doubtfire 🙈 5 1
oss-to Skrevet 24. april #6742 Skrevet 24. april Bellabellee skrev (6 minutter siden): Ligna på Mrs Doubtfire 🙈 Evt. Mossa frå Rorbua 4
Lawyer Skrevet 24. april #6743 Skrevet 24. april oss-to skrev (1 time siden): Evt. Mossa frå Rorbua 🤭🤣🤣🤣 2
Lulisa Skrevet 25. april #6744 Skrevet 25. april Teflonhjernen skrev (14 timer siden): Så mye penger hun legger i det huset nå, så håper jeg hun vil trives i nabolaget her. Er litt synd å si, men huset er ikke så fint som det ser ut som utenfor. Ligger i et kryss og har minimalt med uteplass. Har også vært til salgs noen ganger også. Huset ligger verken i et kryss eller har vært til salgs flere ganger. Det ble kjøpt nybygget i 2012 og annonsert på finn i september 2024. Synes litt synd på de tidligere eiere som skal få huset sitt nedsnakket slik til de grader. Både av Therese (som pusser opp alt) og av folk på KG. Om det absolutt skal kommenteres, pass i hvert fall på at fakta er på bordet. 4 2
Halloalle Skrevet 25. april #6746 Skrevet 25. april Løvejenta skrev (På 23.4.2025 den 20.48): Flaut! Ikke glem hatten og bootsene🫢😂 1 1
Floriamint Skrevet 25. april #6748 Skrevet 25. april hei_paa_deg skrev (34 minutter siden): Garasjesalg = reklame for egen bedrift. Er vel mye salg av ting hun selv har fått i samarbeid hun også har frontet? 1
Gjest hei_paa_deg Skrevet 25. april #6749 Skrevet 25. april Floriamint skrev (1 time siden): Er vel mye salg av ting hun selv har fått i samarbeid hun også har frontet? Blir bare uvel av å se på. Seriøst ekkelt!!!
Full kontroll Skrevet 25. april #6750 Skrevet 25. april Bare TL igjen nå , <<break a leg>> da Therese🤞🏻🙃 2 6
Floriamint Skrevet 25. april #6751 Skrevet 25. april Hører Therese har kost seg og deler på Snapchat fra showet i går. Så nå skal hun ha klikk på mannekropper og romper er alt tillatt i den syke Snapchat verden dems. 1
Lawyer Skrevet 26. april #6752 Skrevet 26. april Floriamint skrev (3 timer siden): Hører Therese har kost seg og deler på Snapchat fra showet i går. Så nå skal hun ha klikk på mannekropper og romper er alt tillatt i den syke Snapchat verden dems. Det jeg reagerer på er at hu har klaska på svett fremmed mannerompe også stikker hun fingrene sine oppi ansiktet/nesa rett etterpå🤮🫣 Samme rompa og penis har gnidd seg oppå kjolen hennes😝 Ja jeg er germafob😅 5
Floriamint Skrevet 26. april #6753 Skrevet 26. april Lawyer skrev (4 timer siden): Det jeg reagerer på er at hu har klaska på svett fremmed mannerompe også stikker hun fingrene sine oppi ansiktet/nesa rett etterpå🤮🫣 Samme rompa og penis har gnidd seg oppå kjolen hennes😝 Ja jeg er germafob😅 Hæ såpass ja🤢 ekkelt 1
Vokteren Skrevet 26. april #6754 Skrevet 26. april Bibbi_ skrev (På 23.4.2025 den 19.13): Hun betaler, så hun bestemmer. Stakkars mann. Eller... nei egentlig ikke. Tafatt mann. «Jeg betaler, jeg bestemmer» 🤢 Den lille setningen sier en hel del om TL's personlighet og væremåte. 3 7
Full kontroll Skrevet 26. april #6755 Skrevet 26. april Stand in for Camilla, ha på hatt så jeg ligner litt? Not, nei,nix & nada 😛 Håper hun tok av seg parasollen slik at publikum bak også fikk glede av showet
Outandabout Skrevet 26. april #6756 Skrevet 26. april Full kontroll skrev (56 minutter siden): Stand in for Camilla, ha på hatt så jeg ligner litt? Not, nei,nix & nada 😛 Håper hun tok av seg parasollen slik at publikum bak også fikk glede av showet Haha, hva er hun igang med nå iført hatten?
Full kontroll Skrevet 26. april #6757 Skrevet 26. april Outandabout skrev (1 minutt siden): Haha, hva er hun igang med nå iført hatten? Camilla var opptatt med jobb, Therese dro derfor med C's mann Kennet , på Janne Formos show ( han satt lettere småskremt ved siden av, når hun snappet om det )
Floriamint Skrevet 26. april #6758 Skrevet 26. april Siden hun er i sammen med hun Camilla er det vel oppussing . God råd må hun ha , det må være mange penger som renner inn på Snapchat . Hun skal vel ha samme farger som hun har overalt . Velger heller å se på folk som er mere spennende på den fronten. Enn disse damene med hatter 😂 1
Minlillelykke Skrevet 26. april #6759 Skrevet 26. april Har jeg misforstått, eller cowboy boots og hatt in igjen? Ser helt tåpelig ut men 2
Kønn Skrevet 26. april #6760 Skrevet 26. april Vokteren skrev (12 timer siden): «Jeg betaler, jeg bestemmer» 🤢 Den lille setningen sier en hel del om TL's personlighet og væremåte. Så heldig han Øyvind er som har fått sett på….Her beviser hun akkurat det jeg har mistenkt. 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå