Snublefot62 Skrevet onsdag kl 08:34 #6721 Del Skrevet onsdag kl 08:34 elskersommer skrev (Akkurat nå): Det tar henne 2 min og legge ut bilde av papir på at hunden er pomeranian eller ikke. Så hadde hun lagt den saken dø. Nettopp. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet onsdag kl 17:13 #6722 Del Skrevet onsdag kl 17:13 Hun betaler, så hun bestemmer. Stakkars mann. Eller... nei egentlig ikke. Tafatt mann. 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet onsdag kl 17:33 #6723 Del Skrevet onsdag kl 17:33 Bibbi_ skrev (19 minutter siden): Hun betaler, så hun bestemmer. Stakkars mann. Eller... nei egentlig ikke. Tafatt mann. Kvalmende oppførsel. Ikke overrasket. Hadde rollene vært snudd hadde mannen fått mye motstand. 2 1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floriamint Skrevet onsdag kl 18:00 #6724 Del Skrevet onsdag kl 18:00 Snublefot62 skrev (24 minutter siden): Kvalmende oppførsel. Ikke overrasket. Hadde rollene vært snudd hadde mannen fått mye motstand. For en oppførsel ja jøss. Den dagen denne idiotiske Snapchat verden , med lettvinte penger er over. Skal hun nok være glad gubben har en skikkelig jobb å falle tilbake på.😳 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hei_paa_deg Skrevet onsdag kl 18:24 #6725 Del Skrevet onsdag kl 18:24 Spyr! Forbilder. Greit at kvinner klarer seg også. Men det er bare måten det formidles så kvalmt på. 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet onsdag kl 18:36 #6726 Del Skrevet onsdag kl 18:36 Floriamint skrev (35 minutter siden): For en oppførsel ja jøss. Den dagen denne idiotiske Snapchat verden , med lettvinte penger er over. Skal hun nok være glad gubben har en skikkelig jobb å falle tilbake på.😳 Nja. Innen den tid jobber jo han for henne. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hei_paa_deg Skrevet onsdag kl 18:41 #6727 Del Skrevet onsdag kl 18:41 Snublefot62 skrev (4 minutter siden): Nja. Innen den tid jobber jo han for henne. Han bør tenke seg om, tenker jeg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet onsdag kl 18:43 #6728 Del Skrevet onsdag kl 18:43 hei_paa_deg skrev (2 minutter siden): Han bør tenke seg om, tenker jeg. Du snakker fremmedord i denne verden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvejenta Skrevet onsdag kl 18:48 #6729 Del Skrevet onsdag kl 18:48 Flaut! 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floriamint Skrevet onsdag kl 19:00 #6730 Del Skrevet onsdag kl 19:00 Snublefot62 skrev (23 minutter siden): Nja. Innen den tid jobber jo han for henne. Han har vel permisjon får virkelig håpe han tar til vette. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet onsdag kl 19:01 #6731 Del Skrevet onsdag kl 19:01 Løvejenta skrev (12 minutter siden): Flaut! De grusomme tingene den hånddusjen der opplever... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet onsdag kl 19:03 #6732 Del Skrevet onsdag kl 19:03 Men kjole, hatt og boots hver forbanna dag? 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet onsdag kl 19:22 #6733 Del Skrevet onsdag kl 19:22 Er a bestemor Cowboy-Laila ute på shopping? 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hei_paa_deg Skrevet onsdag kl 20:58 #6734 Del Skrevet onsdag kl 20:58 (endret) hippyskippy skrev (1 time siden): Er a bestemor Cowboy-Laila ute på shopping? Fy fader…. Endret onsdag kl 21:16 av hei_paa_deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorisdott Skrevet onsdag kl 21:08 #6735 Del Skrevet onsdag kl 21:08 Er så harry og vulgær at jeg har omtrent ikke ord.. synes hun har forandret seg så mye de siste årene. Startet og følge henne da hun tilsynelatende virket som en jordnær dame med gode verdier. Og hadde en del fine innlegg om hverdagslig oppussing osv. men nå den siste tiden synes jeg hun bare blir mer og mer uspiselig. Hun har blitt «litt bedre enn alle andre» . Tydelig at penger forandrer deg som person. 6 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floriamint Skrevet onsdag kl 21:15 #6736 Del Skrevet onsdag kl 21:15 Dorisdott skrev (4 minutter siden): Er så harry og vulgær at jeg har omtrent ikke ord.. synes hun har forandret seg så mye de siste årene. Startet og følge henne da hun tilsynelatende virket som en jordnær dame med gode verdier. Og hadde en del fine innlegg om hverdagslig oppussing osv. men nå den siste tiden synes jeg hun bare blir mer og mer uspiselig. Hun har blitt «litt bedre enn alle andre» . Tydelig at penger forandrer deg som person. Enig . Håper seer tall raser så mye, så kanskje hun forstår hintet. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hei_paa_deg Skrevet onsdag kl 21:27 #6737 Del Skrevet onsdag kl 21:27 (endret) Sånne prosjektdamer får jeg l i t t vondt av. For de vet ikke sitt eget beste. Eller de vet, og liker det. Kontroll. Fight or flight… De passer godt sammen. Og d e t er fint for dem. Jeg makter det ikke. Ikke å være med slike eller holde tempoet. Ikke i nærheten, og igrunnen glad for det… Nyrike damer som rakker ned på sine menn på denne måten er også sykt usjarmerende. Hun må gjerne gå med rosa kjole på vixen… 🤢 Hadde hun vært meg nær på et vis hadde jeg sagt det direkte. Om det påvirker meg som relasjon. Og stått i brente broer. Om jeg er upopulær? Javisst. Nå er TL og jentene heldigvis ikke mine venninner/ jenter, så slipper det. Endret onsdag kl 21:30 av hei_paa_deg 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet torsdag kl 15:31 #6738 Del Skrevet torsdag kl 15:31 Så mye penger hun legger i det huset nå, så håper jeg hun vil trives i nabolaget her. Er litt synd å si, men huset er ikke så fint som det ser ut som utenfor. Ligger i et kryss og har minimalt med uteplass. Har også vært til salgs noen ganger også. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lin Skrevet torsdag kl 16:14 #6739 Del Skrevet torsdag kl 16:14 hippyskippy skrev (20 timer siden): Er a bestemor Cowboy-Laila ute på shopping? Nei, for hun shopper jo egentlig nesten ikke. Det har hun ikke gjort på flere år, sa hun her om dagen på snap. 🤯 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet torsdag kl 17:41 #6740 Del Skrevet torsdag kl 17:41 hippyskippy skrev (22 timer siden): Er a bestemor Cowboy-Laila ute på shopping? Jeg tipper hun er ny deltager i charterfeber.. cowboy Laila og veninnene 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå