Gå til innhold

Therese Lien

supermamz

Anbefalte innlegg

Hun fikk en kommentar der noen påpekte at hun skrøt av seg selv. Hun takler over hodet ikke kritikk. Nå melker hun denne kommentaren for alt den er verdt og er skikkelig ufin. Hvorfor ikke bare si at hun ikke mente eller tenkte på det som skryt og bli ferdig med det. Hun rett og slett mobber. 

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kønn skrev (1 time siden):

Hun fikk en kommentar der noen påpekte at hun skrøt av seg selv. Hun takler over hodet ikke kritikk. Nå melker hun denne kommentaren for alt den er verdt og er skikkelig ufin. Hvorfor ikke bare si at hun ikke mente eller tenkte på det som skryt og bli ferdig med det. Hun rett og slett mobber. 

Therese er vel i sine egne øyne perfekt? 🤔

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sølvberget skrev (46 minutter siden):

Therese er vel i sine egne øyne perfekt? 🤔

Ja hun ser på seg selv som en hardtarbeidende dame som står på og hun har gjort det siden hun var ung🙄

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Floriamint skrev (6 minutter siden):

Ja hun ser på seg selv som en hardtarbeidende dame som står på og hun har gjort det siden hun var ung🙄

Nå har hun stridd,pusta og pesa i Kristiansand siden fredag. Men når hun bare kom seg til campen.. ja da skulle hun virkelig slappe av.

Men hun er like stressa å i dag bare måtte hun på shoppingsenteret.. uffet seg fordi datteren ikke var rask nok. Å da kunne hun ikke sitte inne og roe ned med en kaffe..nei da satte hun seg heller i bilen og ventet.

Hun virker så enormt stresset i kroppen.. nesten så jeg tenker att denne veggen snart blir møtt i høy fart. 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (4 minutter siden):

Nå har hun stridd,pusta og pesa i Kristiansand siden fredag. Men når hun bare kom seg til campen.. ja da skulle hun virkelig slappe av.

Men hun er like stressa å i dag bare måtte hun på shoppingsenteret.. uffet seg fordi datteren ikke var rask nok. Å da kunne hun ikke sitte inne og roe ned med en kaffe..nei da satte hun seg heller i bilen og ventet.

Hun virker så enormt stresset i kroppen.. nesten så jeg tenker att denne veggen snart blir møtt i høy fart. 

Høres slitsomt ut. Ble sliten av se på hun jeg😅 har slutta å følge. Hun er bare for mye.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (10 minutter siden):

Er ikke det en konsekvens av yrket? At de er nødt å skape innhold, uansett hverdag eller helligdag? Tror ikke det er sunt i det hele tatt. Desse damene snapper jo ekstremt mye for å tjene mest mulig. Burde vel strengt tatt ha råd til å ta helt fri en dag eller to i påska? 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

elskersommer skrev (56 minutter siden):

Det shoppingsenteret på Tanum er veldig begrenset.kun noen få butikker.. ingen overlever annet enn matbutikkene..og godisfabrikken.. Jeg skjønner ikke hva hun må shoppe på dollar store hver eneste gang hun er der. Overflod av nips som bare kastes.. 

blir irritert over den bruk og kast mentaliteten. Og jamringen over at ting er så dyrt når du åpenbart ikke har noen problemer med å handle hverken nytt bad eller billig ræl

følger henne ikke lenger, men dukker stadig opp i snapfeeden.. blandt annet dette bildet av ansiktet smurt på ruta.. da bruker du litt sminke, når hele trynet henger igjen🤣IMG_4746.thumb.png.74804ed81835c5e19a0aa4b51ea20c6a.png🤣

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.G.E skrev (17 minutter siden):

Vi må snakke om den cowboy Laila stilen! 🤪

Tenkte det samme! Synes de kjolene hun går med ser så billig ut, å jeg kan ikke huske at cowboy boots har vært en hit i det siste…kronen på verket er å være wannabe venninna si med hatt nå da🥹

Dama koser seg over hode ikke på camping, kan ikke vente med å komme seg tilbake til Kristiansand fort nok for å fortsette med alle prosjektene sine. Virker også som familien er i veien for henne, måten hun snakker til både barn og mann på er i grunn ganske nedverdigende og en frekk undertone..

• Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kønn skrev (37 minutter siden):

Ikke alle kler hatt heller🥳

Hadde hun ikke startet med caps og dongeri bukser 😅er hun tilbake til kjolene 😅🤠👢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sagt det før og sier det igjen. Det kan umulig være sunt at være influencer. Kamera oppi fjeset hele tiden, må skape innhold. Pust du, Therese. Legg fra deg mobilen, les en bok, hør fuglene kvitre. Snakk med mann og barn, og la det gå én dag uten Snapchat -inntekt. Må jo være «mye vil ha mer» i bildet her 

• Liker 5
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Outandabout skrev (8 minutter siden):

Har sagt det før og sier det igjen. Det kan umulig være sunt at være influencer. Kamera oppi fjeset hele tiden, må skape innhold. Pust du, Therese. Legg fra deg mobilen, les en bok, hør fuglene kvitre. Snakk med mann og barn, og la det gå én dag uten Snapchat -inntekt. Må jo være «mye vil ha mer» i bildet her 

En dag innser de nok det. Men mye vil ha mer . De skiter vel i det meste bare penger renner inn til alt de skal ha. Folk handler vel også i god tro at de støtter hjerte syke. Vet ikke hvor mye hun egentlig gir de?.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Floriamint skrev (7 minutter siden):

En dag innser de nok det. Men mye vil ha mer . De skiter vel i det meste bare penger renner inn til alt de skal ha. Folk handler vel også i god tro at de støtter hjerte syke. Vet ikke hvor mye hun egentlig gir de?.

Hun gir vel ingenting?

Bylien AS gir, når det er overskudd. Det var det ikke i fjor. De skulle finne muligheter for å gi allikevel men jeg tror ikke det ble lagt så mye energi i det forsøket....

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (2 minutter siden):

Hun gir vel ingenting?

Bylien AS gir, når det er overskudd. Det var det ikke i fjor. De skulle finne muligheter for å gi allikevel men jeg tror ikke det ble lagt så mye energi i det forsøket....

Er det hjertesaken hennes, så hadde hun fått til det. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Floriamint skrev (2 minutter siden):

Er det hjertesaken hennes, så hadde hun fått til det. 

Korrekt.

Men det er sånn influensere holder på. Det skaper engasjement og støtte. Men det er bløff. Ren strategi og manipulasjon.

Hadde hun virkelig brydd seg, med det enorme forbruket hun viser, så hadde hun fått til NOE.

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Løvejenta skrev (13 timer siden):

Tenkte det samme! Synes de kjolene hun går med ser så billig ut, å jeg kan ikke huske at cowboy boots har vært en hit i det siste…kronen på verket er å være wannabe venninna si med hatt nå da🥹

Dama koser seg over hode ikke på camping, kan ikke vente med å komme seg tilbake til Kristiansand fort nok for å fortsette med alle prosjektene sine. Virker også som familien er i veien for henne, måten hun snakker til både barn og mann på er i grunn ganske nedverdigende og en frekk undertone..

De cowboy bootsene var det frøken bestevenninne nabo Nyhus i Kristiansand som hadde og T bare MÅTTE ha de samme! Jeg synes det kan være veldig kult jeg, men å bruke det til samme typer kjoler HVER DAG HELE ÅRET, der går d en grense for min del! 

Alt av stiler, nye ting hun kjøper er ikke noe hun selv kan finne inspirerende eller fint, hun blir influenced og kopierer sine nærmeste virker det som.. Bare trist å se denne utviklingen hennes

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (På 18.4.2025 den 16.38):

Outandabout skrev (6 timer siden):

Enig med dere begge to, @elskersommer og @Outandabout
I tider der det er in å samle diagnoser, må vel både Therese, Monica og Sara Emilie havne inn under diagnosen influenserstress, eller kanskje influensertraumer - de er influensertraumatiserte. Her er det mange sammenfallende symptomer, gitt! 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.G.E skrev (22 timer siden):

Vi må snakke om den cowboy Laila stilen! 🤪

Morro at til og med mannen kaller henne for cowboy Laila🤣🤣🤣

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjedde egentlig med flytteplanene til Nyhus familien? følger ikke Monica, men de skal flytte til Spania? Eller ble ikke det noe av?  Får henne opp i feeden med noen «spennende» overskrifter innimellom, men det er så mye skikk snakk før poenget kommer så jeg orker ikke🥱🥱🥱

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...