Gå til innhold

Therese Lien

Anbefalte innlegg

Gjest Hva sa de?
Skrevet
elskersommer skrev (1 time siden):

Vil heller ha en slik mann eller en som er som Therese. Da hadde jeg blitt smårar

Eller skulle hatt en Therese som pusset opp for oss, så reiste jeg og partner bort 😁

Skrevet
Hva sa de? skrev (1 time siden):

Eller skulle hatt en Therese som pusset opp for oss, så reiste jeg og partner bort 😁

Så lenge du er fortrolig med og ha ett hjem som kun er Beige så kjør på🙈

• Liker 1
  • Nyttig 1
Gjest Hva sa de?
Skrevet
elskersommer skrev (26 minutter siden):

Så lenge du er fortrolig med og ha ett hjem som kun er Beige så kjør på🙈

DET er uaktuelt 😵‍💫😁

Skrevet
Kønn skrev (På 13.4.2025 den 16.25):

Koser seg i Dyreparken, tar en tur med pelsdotten og sjekker telefonen han. Når han åpner kjeften kommer det bare en tilgjort stemme og hun svarer med samme stemme. Rare greier😅 

IMG_3544.jpeg

Haha, ikonisk bilde av mannen 🤣🤣

• Liker 2
Skrevet
Mamma-3 skrev (41 minutter siden):

Haha, ikonisk bilde av mannen 🤣🤣

Men skjønner ikke folk her att mest sannsynlig slipper ikke han til.

Hun vil garantert gjøre alt selv.vise att hun klarer alt selv

Skrevet
elskersommer skrev (29 minutter siden):

Forstått det😅men dette er nok det eneste paret jeg vet om, som er slik. Uansett setter hun sin mann i dårlig lys.  Vil hun at han skal virke lat og ikke kan gjøre noe. Vet om motsatt der gubben gjøre mye slike ting. Men hun der styrer jo alt mulig.

• Liker 1
Gjest Hva sa de?
Skrevet (endret)
Floriamint skrev (28 minutter siden):

Forstått det😅men dette er nok det eneste paret jeg vet om, som er slik. Uansett setter hun sin mann i dårlig lys.  Vil hun at han skal virke lat og ikke kan gjøre noe. Vet om motsatt der gubben gjøre mye slike ting. Men hun der styrer jo alt mulig.

Vet om mange, men som ikke er influensere.

Det går i ett natt og dag. Så kan de sove i uker før det er påan igjen.  

Superkvinnesyndromet…

Endret av Hva sa de?
Skrevet
Hva sa de? skrev (29 minutter siden):

Vet om mange, men som ikke er influensere.

Det går i ett natt og dag. Så kan de sove i uker før det er påan igjen.  

Superkvinnesyndromet…

At dama styrer alt?.

Skrevet
elskersommer skrev (10 timer siden):

Jeg er litt usikker på det, for det er jo litt rart om hun med viten og vilje setter sin mann i et så dårlig lys for å ‘skinne’ selv. Camilla og mannen hennes slipper jo til. 

• Nyttig 2
Skrevet

Hun må ha et velfungerende vaskerom…det er viktig for henne….. 

Hvis du får et velfungerende vaskerom kan du jo ikke være Lien med det rotete vaskerommet lengre? Det elsker jo følgerne. Vimse-Lien, som viser fuck flink pike? 

Syns det er forkastelig rett og slett, å fronte denne kjøpegalskapen, og «ingenting er bra nok» mentaliteten. Flytte inn og endre hele huset💸💸💸

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet
Outandabout skrev (41 minutter siden):

Hun må ha et velfungerende vaskerom…det er viktig for henne….. 

Hvis du får et velfungerende vaskerom kan du jo ikke være Lien med det rotete vaskerommet lengre? Det elsker jo følgerne. Vimse-Lien, som viser fuck flink pike? 

Syns det er forkastelig rett og slett, å fronte denne kjøpegalskapen, og «ingenting er bra nok» mentaliteten. Flytte inn og endre hele huset💸💸💸

Skjønner at hun vil sette sitt preg på huset. Det jeg reagerer mest på er at hun frontet den  ‘syke’ mellomfinansieringen og la det frem på en slik måte at dette kom til å bli skikkelig tøft. Samtidig shopper hun som en gal. En annen ting er at hun ikke donerte noe til hjertesyke barn fordi det ikke var overskudd. Det henger ikke på greip noe av det hun foretar seg. 

• Liker 6
  • Nyttig 6
Skrevet
Kønn skrev (6 minutter siden):

Skjønner at hun vil sette sitt preg på huset. Det jeg reagerer mest på er at hun frontet den  ‘syke’ mellomfinansieringen og la det frem på en slik måte at dette kom til å bli skikkelig tøft. Samtidig shopper hun som en gal. En annen ting er at hun ikke donerte noe til hjertesyke barn fordi det ikke var overskudd. Det henger ikke på greip noe av det hun foretar seg. 

Sytingen er for å få sympati og engasjement. Som gir henne penger.

At hun sier en ting mens realiteten er en annen bør ikke overraske noen. Hun er tross alt en påvirker.

Når det gjelder donasjonene så er jo dette knyttet opp til Bylien AS, som ikke hadde overskudd. Forbruket kommer fra hennes privatøkonomi som er knyttet opp til Thereselien AS. Der er forskjellen.

Jeg har enda ikke sett noen av disse påvirkerene under Dignity Collective ha SoMe-bedriften sin knyttet til de, så da må de kun donere penger om butikkene går bra - ikke om de tjener penger på Snapchat.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Ja, det gir jo mening, samtidig er det lite genuint å fremstå som  ‘gode’ som gir til veldedighet. Dette viser jo hvor dobbeltmoralske disse er. 

• Liker 2
  • Nyttig 5
Gjest Hva sa de?
Skrevet

Er Tårnfrid klar for påske i camping en nå?

Skrevet
Hva sa de? skrev (13 timer siden):

Er Tårnfrid klar for påske i camping en nå?

Greit da går jeg ikke glipp av så mye🙄 Er sikker på mange her inne, hadde klart å lage så mye mere spennende og morsommere dager enn disse folka. Er så mye bedre ting å bruke tiden sin på, enn å se på dette dag etter dag🥱😀God påske🐣😅

• Nyttig 1
Annonse
Skrevet

Hva var dette med abort 2 ganger egentlig? Ja, uhell kan skje alle, men to ganger på så kort tid? Nesten som jeg ikke tror det 🫣 Og ja, det har sikkert vært fælt for hun å gå igjennom osv, jeg skal ikke diktere hvordan andre skal reagere på ting, men likevel kjenner jeg at jeg ble provosert av den posten . Dette er strengt tatt selv forskyldt, to godt vokste mennesker vet vel hvordan man beskytter seg ? Å komme ut med dette vitner bare om klikk og penger , og det er så kynisk at jeg har ikke ord. Sutrer og stakkar som ikke tåler blod.. Vel TL , jeg går igjennom cellegift behandling , og det er ingen lek for å si det sånn, har dårlig økonomi og kan ikke kjøpe meg alt jeg vil ha, kreften har fratatt meg mye. Men likevel har jeg et rikt liv, jeg er sterk, positiv og har gode mennesker rundt meg. Hater å bruke «kreft kortet» egentlig 😅 men følte faktisk for å trekke det opp nå , fordi enkelte «influensere» er så navlebeskuende at det er flaut. 

• Hjerte 9
  • Nyttig 4
Gjest Hva sa de?
Skrevet
Kønn skrev (På 16.4.2025 den 10.40):

Har hun sagt det??? Ang donasjon?

Sykt!!!

Gjest Hva sa de?
Skrevet
Sh999 skrev (1 time siden):

Hva var dette med abort 2 ganger egentlig? Ja, uhell kan skje alle, men to ganger på så kort tid? Nesten som jeg ikke tror det 🫣 Og ja, det har sikkert vært fælt for hun å gå igjennom osv, jeg skal ikke diktere hvordan andre skal reagere på ting, men likevel kjenner jeg at jeg ble provosert av den posten . Dette er strengt tatt selv forskyldt, to godt vokste mennesker vet vel hvordan man beskytter seg ? Å komme ut med dette vitner bare om klikk og penger , og det er så kynisk at jeg har ikke ord. Sutrer og stakkar som ikke tåler blod.. Vel TL , jeg går igjennom cellegift behandling , og det er ingen lek for å si det sånn, har dårlig økonomi og kan ikke kjøpe meg alt jeg vil ha, kreften har fratatt meg mye. Men likevel har jeg et rikt liv, jeg er sterk, positiv og har gode mennesker rundt meg. Hater å bruke «kreft kortet» egentlig 😅 men følte faktisk for å trekke det opp nå , fordi enkelte «influensere» er så navlebeskuende at det er flaut. 

🤍🤍🤍🤍🤍🤍 

Så sykt når velstående og velgående influensere bruker alt kynisk. Uten vidsyn!!!!! 

Kjære InstaHeidi også.

——

Sender deg gode tanker og heier på deg 🤍🤍🤍

Skrevet
Hva sa de? skrev (1 time siden):

🤍🤍🤍🤍🤍🤍 

Så sykt når velstående og velgående influensere bruker alt kynisk. Uten vidsyn!!!!! 

Kjære InstaHeidi også.

——

Sender deg gode tanker og heier på deg 🤍🤍🤍

Tusen hjertelig takk 💛 Nå skulle ikke dette handle om meg, men det er noe med å sette ting litt i perspektiv 😅 

• Hjerte 2
Skrevet
Sh999 skrev (19 timer siden):

Og tenk på dattera som leser dette om sin mor. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...