Gå til innhold

Therese Lien

supermamz

Anbefalte innlegg

Bibbi_ skrev (38 minutter siden):

Ja jeg lurer oppriktig på hvorfor han ikke bidrar? Får han ikke lov? Gidder han ikke? Er dette Theres sitt prosjekt alt sammen- pakke sammen der de bodde og flytte til Kristiansand? Har hun nærmest tvunget han med? 

Tror du virkelig at han får lov til og slippe til? Jeg tror ikke det.  TL vil kjøre sitt løp og hun bestemmer alt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

elskersommer skrev (28 minutter siden):

Hadde jeg vært gubben så hadde jeg tatt med meg fiskestanga og tuslet ned til sjøen. Kan ikke være lett og følge med i hennes hverdag. Jeg tror ikke hun slipper han til...

Kjempe sjarmerende 🙄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Floriamint skrev (3 timer siden):

Kjempe sjarmerende 🙄 

Sjarmerende att han burde dra og fiske eller att han ikke slipper til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (42 minutter siden):

Sjarmerende att han burde dra og fiske eller att han ikke slipper til?

Ironi 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Floriamint skrev (10 minutter siden):

Ironi 😂

Beklager att jeg ikke skjønte det🙈 jeg tror ikke han slipper til. TL er en dame som skal gjøre alt selv. Det har vi jo sette de siste årene

Så derfor håper jeg han koser seg med fiskestanga så får hun selv styre på

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (1 minutt siden):

Beklager att jeg ikke skjønte det🙈 jeg tror ikke han slipper til. TL er en dame som skal gjøre alt selv. Det har vi jo sette de siste årene

Så derfor håper jeg han koser seg med fiskestanga så får hun selv styre på

Ingenting å beklage ☺️ Ja enig, så litt på Instagram hvordan hun styrer.  Nekter å gi hun der mere klikk. Hun er altfor mye på mange områder for meg.  Får bare styre på videre. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker Therese, men akkurat dette med alt stresset og husgreiene forstår jeg bare ikke. Og hvorfor snakker hun jeg-jeg-jeg hele tiden? Er ikke sjarmen å finne ut av ting sammen? Hun tar avgjørelser tilsynelatende på egenhånd som burde vært begges avgjørelser. I tillegg ser vi venninne og venninnes mann bidra, men ikke hennes egen mann? Synes ikke det er hyggelig å se på alt stresset. 

Klager også på hvor dyrt alt er, men skal brå-pusse opp TO bad og shopper i øst og vest. Det nærmer seg avfølging fra meg. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EllaSays skrev (8 minutter siden):

Jeg liker Therese, men akkurat dette med alt stresset og husgreiene forstår jeg bare ikke. Og hvorfor snakker hun jeg-jeg-jeg hele tiden? Er ikke sjarmen å finne ut av ting sammen? Hun tar avgjørelser tilsynelatende på egenhånd som burde vært begges avgjørelser. I tillegg ser vi venninne og venninnes mann bidra, men ikke hennes egen mann? Synes ikke det er hyggelig å se på alt stresset. 

Klager også på hvor dyrt alt er, men skal brå-pusse opp TO bad og shopper i øst og vest. Det nærmer seg avfølging fra meg. 

Er jo en grunn til att hun sender 1000 snap pr dag.. hun må finansiere alt dette

Kom ikke å klag om hun møter veggen igjen

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (1 minutt siden):

Er jo en grunn til att hun sender 1000 snap pr dag.. hun må finansiere alt dette

Kom ikke å klag om hun møter veggen igjen

Det er tydelig ja. Jeg skjønner ikke hastet med å få alt som det var i gamle huset 🙄 Hva med å bo seg litt inn og føle alt det nye? 

Om et år kommer avhandlingen om hvor slitsom denne perioden var 😂 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hva sa de?

Hun overkjører mannen i alt. Hus og bil.

Ikke bra for et forhold dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva sa de? skrev (9 minutter siden):

Hun overkjører mannen i alt. Hus og bil.

Ikke bra for et forhold dette.

Mannen får jo ikke engang lov til å kjøre bilen... 🙈

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hva sa de?
Sølvberget skrev (4 minutter siden):

Seriøst? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva sa de? skrev (38 minutter siden):

Seriøst? 

Var vel noe sånt som etter en ulykke så fikk T et eller annet kontrollbehov og må derfor kjøre - alltid. Sjukt. Burde nok rydde opp i traumene. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

EllaSays skrev (2 timer siden):

Var vel noe sånt som etter en ulykke så fikk T et eller annet kontrollbehov og må derfor kjøre - alltid. Sjukt. Burde nok rydde opp i traumene. 

Herregud. Hva er det med influensere og traumer. Enklere å holde styr på de som ikke har traumer, angst eller har vært eller er utbrent. Snøflak hele gjengen, men shopping går bra, da lyser de opp hele gjengen, og glemt er både angsten, traumene og utbrentheten. 
Mannen er med en kompis og fisker. T jobber som en helt for å rekke Grebbestad på torsdag. For en merkelig prioritering i kaoset. Her i huset pusser vi opp sammen og mannen tar den tyngste jobben. Hadde gubben dratt på fisking mens jeg sto med jobb langt opp i halsen hadde jeg klikka🙈 Det hadde forøvrig aldri skjedd. 

• Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sølvberget skrev (3 timer siden):

Han har sin egen bil. En sånn liten elektrisk bmw 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han bare har gitt opp? Hvis han vil bo seg til, mens hun overkjører som en Duracell, har han sikkert lært seg å bare heise på skuldrene og drive med sitt…  Han har jo blitt fremstilt som en fyr som liker å ta ting med ro.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo ikke akkurat så populært å fiske rundt i oslofjorden så han er vel fornøyd med Sørlande og stanga si😂🐟

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kønn skrev (2 timer siden):

Herregud. Hva er det med influensere og traumer. Enklere å holde styr på de som ikke har traumer, angst eller har vært eller er utbrent. Snøflak hele gjengen, men shopping går bra, da lyser de opp hele gjengen, og glemt er både angsten, traumene og utbrentheten. 
Mannen er med en kompis og fisker. T jobber som en helt for å rekke Grebbestad på torsdag. For en merkelig prioritering i kaoset. Her i huset pusser vi opp sammen og mannen tar den tyngste jobben. Hadde gubben dratt på fisking mens jeg sto med jobb langt opp i halsen hadde jeg klikka🙈 Det hadde forøvrig aldri skjedd. 

Hehe, ja nettopp. Når de ser penger glemmer de sykdom, angst og alt annet. Verre hvis de trenger litt ekstra på kontoen, da er det viktig å dra frem alt, selv ting som har skjedd for flere år siden. De er så utspekulerte at makan. 

Nei, hadde vi kjøpt oss nytt hus, og jeg skulle stå med all oppussing alene hadde det blitt månelyst. Men som du sier, det hadde aldri skjedd hos oss heller. Vi samarbeider, noe som jeg innbiller meg er ganske vanlig i et forhold. Litt usikker på hvordan det forholdet deres fungerer. 

• Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hva sa de?
Dorisdott skrev (3 timer siden):

Han har sin egen bil. En sånn liten elektrisk bmw 

Selvsagt gjør han det 😁. men håper han får teste den store 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MøllersTran skrev (15 timer siden):

Kanskje han bare har gitt opp? Hvis han vil bo seg til, mens hun overkjører som en Duracell, har han sikkert lært seg å bare heise på skuldrene og drive med sitt…  Han har jo blitt fremstilt som en fyr som liker å ta ting med ro.

Vil heller ha en slik mann eller en som er som Therese. Da hadde jeg blitt smårar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...