Gå til innhold

Therese Lien

supermamz

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Herlighet her var der mye stygge skriverier. Skjønner ikke hvorfor dere følger hvis dere syns Therese er så ille. Bare å avfølge og ikke sitte her inne med surt oppgulp 🤷🏼‍♀️

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma-3 skrev (23 minutter siden):

Herlighet her var der mye stygge skriverier. Skjønner ikke hvorfor dere følger hvis dere syns Therese er så ille. Bare å avfølge og ikke sitte her inne med surt oppgulp 🤷🏼‍♀️

Stygge skriverier? Du mener att det er helt ok att en mamma som har en datter på 12 år skriver på Snapchat att hun skal bruke diverse sexleketøy og pappan da gleder seg, å han sitter på jobb med ståpi**? 

Er dette helt innafor?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (15 minutter siden):

Stygge skriverier? Du mener att det er helt ok att en mamma som har en datter på 12 år skriver på Snapchat att hun skal bruke diverse sexleketøy og pappan da gleder seg, å han sitter på jobb med ståpi**? 

Er dette helt innafor?

Følger ikke fru tl mer, men (hvis det ikke er noe nytt) er vel det en reklame for julekalender for kondomeriet for 1 eller 2 år siden?  Husker ihvertfall at det dukket opp reklame for den julekalenderen over alt fra både RL, SE og de jeg ikke husker, med omtrent samme innhold. 

Lurer på om alle hadde turt å si face to face hvis man hadde møtt på gaten? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma-3 skrev (1 time siden):

Trenger ikke følge spetakkelet for å få med seg hva hun legger ut. Om hun ikke tåler at noen snakke om henne,får hun slutte å legge ut ting som åpenbart er for å desperat skape mer klikk og engasjement.

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FOR en mann han Øivind er.... Han pakker ned, bærer, pakker opp, pusser opp, maler og står på! Wow.... #ironi.... 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mallisaen skrev (3 timer siden):

FOR en mann han Øivind er.... Han pakker ned, bærer, pakker opp, pusser opp, maler og står på! Wow.... #ironi.... 

Koser seg i Dyreparken, tar en tur med pelsdotten og sjekker telefonen han. Når han åpner kjeften kommer det bare en tilgjort stemme og hun svarer med samme stemme. Rare greier😅 

IMG_3544.jpeg

Endret av Kønn
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kønn skrev (19 minutter siden):

Koser seg på Dyreparken, tar en tur med pelsdotten og sjekker telefonen han. Når han åpner kjeften kommer det bare en tilgjort stemme og hun svarer med samme stemme. Rare greier😅 

IMG_3544.jpeg

Ja, rare greier.... 🫣😳😅

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma-3 skrev (2 timer siden):

😂 er det så ille inne her, er det jo bare la vær å lese. 🤷‍♀️

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma-3 skrev (4 timer siden):

Trenger ikke følge for hun spretter opp på utforsk. Jeg tror folk her er fullt klar over at det er mulig å avfølge, men takk for tips. Therese klager over alt mellom himmel og jord. Hun legger ut spontanabort på høydepunkter, reklamerer for Kondomeriet på en merkelig måte, les bul i buksa. Må spare for hun må ut med 200k i mellomfinansiering. Henter seg så en ny bil. Pusser opp hus til 13 mill etc. Hun er en offentlig person som liker å provosere. Bare å se på vixen i fjor. Gråt for hun ikke ble sett. Dette er ikke stygge skriverier, dette er slik hun selv legger ut på sine plattformer. 

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal de renovere hele huset nå eller? 
kjøkken, vaskerom, stue, begge badene, pluss soverommene hun allerede har holdt på med😳😳😳IMG_4727.thumb.png.9fc2c55661d320a4270040b6df0c7256.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dorisdott skrev (8 minutter siden):

kjøkken, vaskerom, stue, begge badene, pluss soverommene hun allerede har holdt på med😳😳😳IMG_4727.thumb.png.9fc2c55661d320a4270040b6df0c7256.png

Veldig typisk for noen som nærmer seg utbrent å være fastlåst i eget spor og totalt avvise alle andre forslag på mulige løsninger.

Nei, hun MÅ åpenbart ikke noe av dette. Hun har låst seg på at hun MÅ, men jeg tipper de fint hadde levd fint med å ikke ta kjøkkenet eller vaskerommet før flyttelasset kommer.

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (5 minutter siden):

Veldig typisk for noen som nærmer seg utbrent å være fastlåst i eget spor og totalt avvise alle andre forslag på mulige løsninger.

Nei, hun MÅ åpenbart ikke noe av dette. Hun har låst seg på at hun MÅ, men jeg tipper de fint hadde levd fint med å ikke ta kjøkkenet eller vaskerommet før flyttelasset kommer.

Og ikke minst - de må heller ikke reise til campingen på torsdag. Normalt må folk prioritere prosjekter og dersom et prosjekt MÅ gjøres så må kanskje andre planer vike.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dorisdott skrev (50 minutter siden):

Der var det igjen ja 😳 JEG JEG , den gubben da. Hadde vært flau om jeg var i et forhold å det var slik. Fra begges side. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Floriamint skrev (1 minutt siden):

Der var det igjen ja 😳 JEG JEG , den gubben da. Hadde vært flau om jeg var i et forhold å det var slik. Fra begges side. 

Ja jeg lurer oppriktig på hvorfor han ikke bidrar? Får han ikke lov? Gidder han ikke? Er dette Theres sitt prosjekt alt sammen- pakke sammen der de bodde og flytte til Kristiansand? Har hun nærmest tvunget han med? 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (4 minutter siden):

Ja jeg lurer oppriktig på hvorfor han ikke bidrar? Får han ikke lov? Gidder han ikke? Er dette Theres sitt prosjekt alt sammen- pakke sammen der de bodde og flytte til Kristiansand? Har hun nærmest tvunget han med? 

Enig virker utrolig rart. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen damer MÅ ha mye å gjøre. Det er umulig å sitte i ro, da kringler det i hodet. 
Mye adrenalin der og kortisol på høygir.

Ender i kollaps.

Og mannen får ikke lov, tenker jeg, å bestemme og bidra. Samen skal ha kontroll. På alt.

Og bevise for andre alt hun klarer

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike damer gjør meg igrunnen lei meg. For jeg er ikke i nærheten!!!! Av å klare en time med det tempoet. Så håper hun er takknemlig for muligheten, men har helse i bakhodet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (1 time siden):

Med alt som MÅ gjøres før gitte tidsfrister er det enda rarere at mannen ikke hjelper til. Hun har vært utbrent før og jeg tror det smeller igjen snart. Man kan pushe langt når adrenalinet koker, men det stopper seg selv til slutt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Floriamint skrev (39 minutter siden):

Hadde jeg vært gubben så hadde jeg tatt med meg fiskestanga og tuslet ned til sjøen. Kan ikke være lett og følge med i hennes hverdag. Jeg tror ikke hun slipper han til...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...