Outandabout Skrevet 6. april #6561 Skrevet 6. april Syns det er fantastisk gøy at noen mener hun deler for å gjøre livet til andre kvinner enklere. Hun deler for klikk og cash…. Og tidspunktet er nøye kalkulert. Grensene for hva som er etisk greit og ikke blir mer og mer hvisket ut for desse menneskene. Godt hun fikk delt hemmeligheten så hun fikk litt cash inn til mellomfinansiering. 5 7
Floriamint Skrevet 6. april #6562 Skrevet 6. april Outandabout skrev (2 minutter siden): Syns det er fantastisk gøy at noen mener hun deler for å gjøre livet til andre kvinner enklere. Hun deler for klikk og cash…. Og tidspunktet er nøye kalkulert. Grensene for hva som er etisk greit og ikke blir mer og mer hvisket ut for desse menneskene. Godt hun fikk delt hemmeligheten så hun fikk litt cash inn til mellomfinansiering. Dette var noe hun kunne holdt innafor familie og venner. Har blokket hun fra snap skal ikke få et klikk mere av meg. Hun må tenke lite på datter og bonus sønn med alt hun deler. Men dama tenker vel kun penger . 1 1
hvaduikkeser Skrevet 6. april #6563 Skrevet 6. april Floriamint skrev (5 minutter siden): Dette var noe hun kunne holdt innafor familie og venner. Har blokket hun fra snap skal ikke få et klikk mere av meg. Hun må tenke lite på datter og bonus sønn med alt hun deler. Men dama tenker vel kun penger . Bonussønn?
Nussepus Skrevet 6. april #6564 Skrevet 6. april elskersommer skrev (20 timer siden): Men slipper TL han til når det kommer til oppussing? Jeg tror hun vil gjøre dette. Å hvorfor skal ikke han få fiske når det er hans hobby. Hun har jo null hobby. Å det er jo ikke sånn att denne malingen er livsviktig. Hobbyen hennes er jo å få alt rundt seg beige… 1 1
Bellabellee Skrevet 6. april #6565 Skrevet 6. april Nussepus skrev (5 minutter siden): Hobbyen hennes er jo å få alt rundt seg beige… Skulle ønske det var latter reaksjon her!! For den her var: 😆😆😆😆😆 Både ho og pilotfrue e BEIGE! 3
Floriamint Skrevet 6. april #6566 Skrevet 6. april hvaduikkeser skrev (31 minutter siden): Bonussønn? Ja han gubben har jo en sønn fra før
elskersommer Skrevet 6. april #6567 Skrevet 6. april Outandabout skrev (2 timer siden): Syns det er fantastisk gøy at noen mener hun deler for å gjøre livet til andre kvinner enklere. Hun deler for klikk og cash…. Og tidspunktet er nøye kalkulert. Grensene for hva som er etisk greit og ikke blir mer og mer hvisket ut for desse menneskene. Godt hun fikk delt hemmeligheten så hun fikk litt cash inn til mellomfinansiering. Hva i alle dager er det hun bidrar med som gjør livet enklere for oss kvinner? Kjenner jeg er spent på det svaret😊 8
elskersommer Skrevet 6. april #6568 Skrevet 6. april Nussepus skrev (2 timer siden): Hobbyen hennes er jo å få alt rundt seg beige… 😂😂 2
hvaduikkeser Skrevet 6. april #6569 Skrevet 6. april Floriamint skrev (4 timer siden): Ja han gubben har jo en sønn fra før Det visste jeg ikke.
Halloalle Skrevet 6. april #6570 Skrevet 6. april Tigerfrue skrev (På 2.4.2025 den 10.30): Ja, og det er vel ikke ett sted det har stått egenreklame på snappene.... Hu bruker jo faktisk ikke annet enn de flotte hvite cowboy bootsene og de kjolene der… 1
Outandabout Skrevet 6. april #6572 Skrevet 6. april Bibbi_ skrev (3 minutter siden): Yey, sjans til å møte Therese 😂 Desperate nå etter salg 3 3
Dorisdott Skrevet 6. april #6573 Skrevet 6. april Bibbi_ skrev (1 time siden): Yey, sjans til å møte Therese 😂 Åhh tror jeg er syk den dagen jeg🤣🤣 2
Isola2 Skrevet 7. april #6574 Skrevet 7. april Bibbi_ skrev (8 timer siden): Yey, sjans til å møte Therese 😂 Begrensede plasser og vårens magi med Therese. Vel, de prøver i alle fall å selge det inn…men tror jeg står over gitt… 4 1
Really Skrevet 7. april #6575 Skrevet 7. april Møte Therese? Hvem tror hun at hun er? Det kan ikke være mange som deltar på dette?? 3 4
Floriamint Skrevet 7. april #6576 Skrevet 7. april Ikke handler jeg på Temu. Men å søke kjoler på temu 🙉😂 Så er masse likt og mye å spare🙄😂 1
Kønn Skrevet 7. april #6577 Skrevet 7. april elskersommer skrev (På 5.4.2025 den 20.42): Jeg tror rett og slett att han ikke slipper til..Hun skal nok fixe alt selv Hun gjør jo ikke det. Både Camilla og mannen slipper da til.
elisabeth30 Skrevet 7. april #6578 Skrevet 7. april «Vi har ikke kjøpt feriebolig i Kristiansand. Kan noen meg fortelle hvor dette står?» bilde nummer to jeg har delt er clickbaiten hun la ut i går kveld 🙄😂 3
Floriamint Skrevet 7. april #6579 Skrevet 7. april (endret) elisabeth30 skrev (1 time siden): «Vi har ikke kjøpt feriebolig i Kristiansand. Kan noen meg fortelle hvor dette står?» bilde nummer to jeg har delt er clickbaiten hun la ut i går kveld 🙄😂 Prøver å få opp litt mere klikk kanskje🙄Hun kan vel slette om hun har gjort feil. Neida la det stå🙄 Endret 7. april av Floriamint 2
Tigerfrue Skrevet 7. april #6580 Skrevet 7. april Er ho helt fritatt for å skrive egenreklame??? ........ gir faen ihvertfall. Og nå er ho på tiggerferd også, så hvis noen vil sponse i det nye huset, så si ifra......... eier ikke skam disse folkene her 🤑 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå