elskersommer Skrevet søndag kl 12:20 #6401 Del Skrevet søndag kl 12:20 Isola2 skrev (1 minutt siden): Bla deg tilbake noen år,så ser du at barnet ble eksponert en del. Dette var før «by Lien»-kjøret, men bildene ligger enda på Instagramen hennes. Ok. Vil ikke lete opp bildene av barnet. Men da stemmer det nok att de ligger der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet søndag kl 13:16 #6402 Del Skrevet søndag kl 13:16 Outandabout skrev (58 minutter siden): Mener hun sa samarbeid, live-sendinger… Stemmer at hun sa ByLien ikke ga inntekt. Snap var kun bonus. Det er vel livesending sammen med Sara jeg har sett henne i den siste tiden. Det firmaet som selger føner, airfryer m.m Husker ikke hvilket firma… Ellers er det vel Coop obs bygg før? Og så har begge samarbeid med Q korean? Det jeg da lurer på hva mannen sin arbeidsoppgaver vil være... Siden han har sagt opp jobben sin for å jobbe for / med henne? Trodde da han sku jobbe i ByLien. Men er ikke det dumt hvis hun ikke tjener penger på det firmaet? Eller skal hun ha han til å teste hårfønere og airfryere? Synes det er helt merkelig at han sier opp en fast jobb for å være hennes høyre hånd... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet søndag kl 13:19 #6403 Del Skrevet søndag kl 13:19 Dupers skrev (1 time siden): Tipper nok det er samarbeid. Men tjener hun mer på disse samarbeidene enn hun gjør på snap? Ikke sikkert du vet altså 😂 men jeg lurer på hvor godt betalt disse sammarbeidene er, siden snap er en ekstrainntekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet søndag kl 13:20 #6404 Del Skrevet søndag kl 13:20 Bibbi_ skrev (1 minutt siden): Det jeg da lurer på hva mannen sin arbeidsoppgaver vil være... Siden han har sagt opp jobben sin for å jobbe for / med henne? Trodde da han sku jobbe i ByLien. Men er ikke det dumt hvis hun ikke tjener penger på det firmaet? Eller skal hun ha han til å teste hårfønere og airfryere? Synes det er helt merkelig at han sier opp en fast jobb for å være hennes høyre hånd... Han kan jo være ansatt av Therese Lien a/s å jobbe på lageret i Kristiansand.. kanskje jobbe litt som samboeren til Sara Emilie. Ha ansvar for bestillinger og data. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dupers Skrevet søndag kl 13:24 #6405 Del Skrevet søndag kl 13:24 Bibbi_ skrev (4 minutter siden): Det jeg da lurer på hva mannen sin arbeidsoppgaver vil være... Siden han har sagt opp jobben sin for å jobbe for / med henne? Trodde da han sku jobbe i ByLien. Men er ikke det dumt hvis hun ikke tjener penger på det firmaet? Eller skal hun ha han til å teste hårfønere og airfryere? Synes det er helt merkelig at han sier opp en fast jobb for å være hennes høyre hånd... Tipper kanskje hans jobb har med logistikken i By lien å gjøre da. At han kanskje kan redusere en unødvendig utgift de har på å betale noen andre for å gjøre en jobb han kan gjøre billigere Bibbi_ skrev (1 minutt siden): Men tjener hun mer på disse samarbeidene enn hun gjør på snap? Ikke sikkert du vet altså 😂 men jeg lurer på hvor godt betalt disse sammarbeidene er, siden snap er en ekstrainntekt. Jeg vet ikke helt hva therese lien tar for et samarbeid, men rundt omkring det tidspunktet hvor we are fit hadde skandalen sin kom det ut moen tall fra andre influensere og utfra det som nå er noen år siden, og serien da vi styrte internett vil jeg tippe at en med Thereses følgertall tar ca 45 000 og en post i feed koster ca 90 000. Og siden hun gjerne poster for samme firma i story flere dager på rad har nok therese lien as kanskje 300 000 på samarbeid i måneden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet søndag kl 14:24 #6406 Del Skrevet søndag kl 14:24 Dupers skrev (58 minutter siden): Tipper kanskje hans jobb har med logistikken i By lien å gjøre da. At han kanskje kan redusere en unødvendig utgift de har på å betale noen andre for å gjøre en jobb han kan gjøre billigere Jeg vet ikke helt hva therese lien tar for et samarbeid, men rundt omkring det tidspunktet hvor we are fit hadde skandalen sin kom det ut moen tall fra andre influensere og utfra det som nå er noen år siden, og serien da vi styrte internett vil jeg tippe at en med Thereses følgertall tar ca 45 000 og en post i feed koster ca 90 000. Og siden hun gjerne poster for samme firma i story flere dager på rad har nok therese lien as kanskje 300 000 på samarbeid i måneden. Ok, det er såpass godt betalt. Helt horribelt. Men det er vel slik det er 😀 og da snapchat i tillegg blir det fin lønn i mnd ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet søndag kl 14:26 #6407 Del Skrevet søndag kl 14:26 elskersommer skrev (1 time siden): Han kan jo være ansatt av Therese Lien a/s å jobbe på lageret i Kristiansand.. kanskje jobbe litt som samboeren til Sara Emilie. Ha ansvar for bestillinger og data. Ja mulig. Men kan hun blande de to altså? Være ansatt i Therese Lien AS og jobbe på lageret til ByLien? Gubben til SE er vel ansatt i Careless? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet søndag kl 14:40 #6408 Del Skrevet søndag kl 14:40 Bibbi_ skrev (12 minutter siden): Ja mulig. Men kan hun blande de to altså? Være ansatt i Therese Lien AS og jobbe på lageret til ByLien? Gubben til SE er vel ansatt i Careless? Vil tenke att det ikke spiller noen rolle om han står og pakker på lageret for by-lien men får lønn av Therese Lien a/s.... Men jeg kan også ta helt feil 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Debbie M Skrevet 22 timer siden #6409 Del Skrevet 22 timer siden «Nei, no er a mor desperat si!» Hva i alle dager var det jeg så… kjære Therese, skjønner godt at du syns er corny i skogen med den outfitten der, men, seriøst? Toppen av kaka var jo den sminkehårbøylen.. men, er vel klær fra egen kolleksjon det der vel? Og, enig i at man le godt av produktene der ja 🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet 16 timer siden #6410 Del Skrevet 16 timer siden Det hun delte igår var - tur med Cocos - sminket seg - hentet pakket - PT - to samarbeid, iført pysj - tur med Cocos Og viser igår kveld at hun hadde høyt stressnivå i kroppen. Jeg har en opplevelse av at Therese stresser med innhold, å holde seg relevant. Føler at hun ikke helt finner seg selv og at det hun viser ofte er påtatt. Dette kan jo føre til mye stress og uro, jakten på klikk og seere. Tror hun hadde hatt det så enormt mye bedre om hun hadde en helt annen jobb, rett og slett. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoker45 Skrevet 16 timer siden #6411 Del Skrevet 16 timer siden Outandabout skrev (20 minutter siden): Det hun delte igår var - tur med Cocos - sminket seg - hentet pakket - PT - to samarbeid, iført pysj - tur med Cocos Og viser igår kveld at hun hadde høyt stressnivå i kroppen. Jeg har en opplevelse av at Therese stresser med innhold, å holde seg relevant. Føler at hun ikke helt finner seg selv og at det hun viser ofte er påtatt. Dette kan jo føre til mye stress og uro, jakten på klikk og seere. Tror hun hadde hatt det så enormt mye bedre om hun hadde en helt annen jobb, rett og slett. Det er helt tydelig at Therese hermer etter alt Monica gjør og forsøker desperat å finne sin plass i gjengen. Det går vel sånn pass kan man si:-) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 15 timer siden #6412 Del Skrevet 15 timer siden Outandabout skrev (1 time siden): Det hun delte igår var - tur med Cocos - sminket seg - hentet pakket - PT - to samarbeid, iført pysj - tur med Cocos Og viser igår kveld at hun hadde høyt stressnivå i kroppen. Jeg har en opplevelse av at Therese stresser med innhold, å holde seg relevant. Føler at hun ikke helt finner seg selv og at det hun viser ofte er påtatt. Dette kan jo føre til mye stress og uro, jakten på klikk og seere. Tror hun hadde hatt det så enormt mye bedre om hun hadde en helt annen jobb, rett og slett. Ikke rart hun trenger at mannen sier opp jobben og må hjelpe henne før hun møter veggen 😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 14 timer siden #6413 Del Skrevet 14 timer siden Bibbi_ skrev (41 minutter siden): Ikke rart hun trenger at mannen sier opp jobben og må hjelpe henne før hun møter veggen 😂😂 Nei. Med de arbeidsdagene der er det fullt forståelig😹 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lin Skrevet 12 timer siden #6414 Del Skrevet 12 timer siden Snoker45 skrev (4 timer siden): Det er helt tydelig at Therese hermer etter alt Monica gjør og forsøker desperat å finne sin plass i gjengen. Det går vel sånn pass kan man si:-) Blir så tydelig også, med konkrete ting som bootsene og nå plutselig klær fra Ellos OG Cubus, samt Gina T. Det er vel de 3 Monica også fronter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorisdott Skrevet 11 timer siden #6415 Del Skrevet 11 timer siden Når skal hun innse at hun må kjøpe bukser i større størrelse? Man skal ikke sloss for å få på seg buksa… de skjærer jo inn i midjen… kan umulig være godt å ha på seg… 🙄🙄🙄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet 11 timer siden #6416 Del Skrevet 11 timer siden Men hva skjer med at hun plutselig handler så mye klær? Når det ble klart fra forbrukertilsynet at desse damene måtte dobbeltmerke, da hadde hun ikke andre klær enn fra eget merke, og ville ei heller handle inn. Husker dere? Hun tok til og med på seg dattera sin rosa regnkåpe på trass. Jeg tror det er noe på gang…. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 10 timer siden #6417 Del Skrevet 10 timer siden I går sier hun plutselig igjen at hun lever av snapchat bl.a. Får hun bestemt seg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 10 timer siden #6418 Del Skrevet 10 timer siden Outandabout skrev (7 minutter siden): Men hva skjer med at hun plutselig handler så mye klær? Når det ble klart fra forbrukertilsynet at desse damene måtte dobbeltmerke, da hadde hun ikke andre klær enn fra eget merke, og ville ei heller handle inn. Husker dere? Hun tok til og med på seg dattera sin rosa regnkåpe på trass. Jeg tror det er noe på gang…. Jeg tror dette med størrelsene er for å skape engasjement og humor rundt egen kanal. Sikkert morsomt for noen en gang men om hun skal gjentatte ganger kjøpe for små klær og vise at hun blir sprutrød i trynet av å prøve akrobatikk for å komme inn i klær så blir en litt lei. Og flau. På hennes vegne. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet 9 timer siden #6419 Del Skrevet 9 timer siden Den assistenten hun skulle tilsette i firmaet, den personen dukket vel aldri opp? Er det denne stillingen mannen skal dekke? Det som er så «dumt», er at desse damene deler alt på snap, for klikk. Og mye av det som blir delt blir nok delt for kjapt, blant annet denne assistenten hun skulle tilsette. Idag er det designer som ikke er på plass. Hvem har designet kjolene til nå da? Er det noen som har sluttet? Jeg syns alt virker så rart. Careless også. De har designer, men likevel er det ørten vareprøver som må endres, og Sara sitter og peiker på små lapper med mønster på. Er ikke alt på en måte litt «på liksom»? Jobber Pia Tjelta også sånn? Bare spør…. Kjenner ikke til bransjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dupers Skrevet 7 timer siden #6420 Del Skrevet 7 timer siden Dorisdott skrev (3 timer siden): Når skal hun innse at hun må kjøpe bukser i større størrelse? Man skal ikke sloss for å få på seg buksa… de skjærer jo inn i midjen… kan umulig være godt å ha på seg… 🙄🙄🙄 Assa, jeg bruker M i bukser fra cubus med strech. L i bukser fra lindex med stretch og xl i bukser uten stretch fra kappahl. Det er ikke så enkelt å bare kjøpe bukser i en større størrelse. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå