Gå til innhold

Therese Lien

supermamz

Anbefalte innlegg

Sølvberget skrev (36 minutter siden):

Therese har jo designer(e), ansatte på lager, investor, bestevenninna som høyre hånd (?) osv i ryggen..  Hvor mye jobb gjenstår, bortsett fra Snap og daglige gjøremål? 

Kanskje han må avlaste henne med daglige gjøremål? 😆🙈 så kan hun sitte der å snappe og pæse…

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan får disse influenserene så mye lån av banken? Kun hun med inntekt, da han skal jobbe for henne i et firma de ikke tjener penger på. Og hun har en så useriøs "jobb" som influenser? Jeg skjønner ikke det jeg. Har et vennepar, han med god jobb, tipper han tjener rundt 600-650.000 i året og hun er ufør, tror hun har sagt hun har rundt 350.000 i året. De fikk maks 2,8 i lån. Og de har sikker fast inntekt i mnd! Så kommer disse å kan låne titalls millioner med kun hun med inntekt... 

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (15 minutter siden):

Hvordan får disse influenserene så mye lån av banken? Kun hun med inntekt, da han skal jobbe for henne i et firma de ikke tjener penger på. Og hun har en så useriøs "jobb" som influenser? Jeg skjønner ikke det jeg. Har et vennepar, han med god jobb, tipper han tjener rundt 600-650.000 i året og hun er ufør, tror hun har sagt hun har rundt 350.000 i året. De fikk maks 2,8 i lån. Og de har sikker fast inntekt i mnd! Så kommer disse å kan låne titalls millioner med kun hun med inntekt... 

Merkelig hele greia. Om noen jobber i bank med utlån fint om dere forklarer hvorfor disse nye yrkene er så trygge for dere. ?

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (3 timer siden):

En person som er sykepleier og tjener etter min mening greit får jo nesten ikke lån.. å en sykepleier er jo minste i en trygg jobb. De har jo rundt 550 tusen pluss tillegg i året

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror snappen hennes er min guilty pleasure 🙈 det er det samme hele tiden, men jeg klikker meg igjennom likavel. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FreezeandFawn skrev (7 minutter siden):

Jeg tror snappen hennes er min guilty pleasure 🙈 det er det samme hele tiden, men jeg klikker meg igjennom likavel. 

Gjør det av og til jeg også, og tenker hver gang at jeg bidrar til de forbaska krystallene hennes. 🤢

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Outandabout skrev (19 minutter siden):

Gjør det av og til jeg også, og tenker hver gang at jeg bidrar til de forbaska krystallene hennes. 🤢

Hehe, ja! For ingenting, seriøst, vippeserum, malingskoder og rotete vaskerom for ørtende og en halv gang. Jeg skammer meg faktisk litt. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lille jeg får med meg. Virker hun rotete i alle ting. Den gangen jeg startet å se på hun, virket hun mere den hun var. Nå ser det ut som hun strever mye for å passe inn både her og der. Må være slitsomt og kaos liv å leve .

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel nedtur at Nyhus flytter til Spania nå som de flytter ned til Kristiansand? Men, de har vel et større nettverk der, siden de flytter så langt?

Endret av Moongirl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moongirl skrev (48 minutter siden):

Er vel nedtur at Nyhus flytter til Spania nå som de flytter ned til Kristiansand? Men, de har vel et større nettverk der, siden de flytter så langt?

Det er jeg spent på å se. Hun har jo fortalt at de har en del venner der og at datteren allerede har fått venner der, så bygger man jo også litt nytt nettverk når man flytter til et nytt sted (om man går inn for det). Lettere om man har barn og da kommer inn i en foreldregruppe.  Hun har sagt det går fint at Monica og de skal flytte, men hun må jo kjenne litt på det. Flytte bort fra all familie. Og så flytter den beste venninnen du hadde på stedet du skulle flytte til. 🥴

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dorisdott skrev (31 minutter siden):

Det er jeg spent på å se. Hun har jo fortalt at de har en del venner der og at datteren allerede har fått venner der, så bygger man jo også litt nytt nettverk når man flytter til et nytt sted (om man går inn for det). Lettere om man har barn og da kommer inn i en foreldregruppe.  Hun har sagt det går fint at Monica og de skal flytte, men hun må jo kjenne litt på det. Flytte bort fra all familie. Og så flytter den beste venninnen du hadde på stedet du skulle flytte til. 🥴

Har Monica og familien vært å besøkt de i Østfold ?. Synes det virker som venninne forholde har gått mye en vei. Det jeg har sett .

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milla1717 skrev (6 timer siden):

Har Monica og familien vært å besøkt de i Østfold ?. Synes det virker som venninne forholde har gått mye en vei. Det jeg har sett .

Du sier noe der… det har jeg aldri sett. Bare at de har vært på campingen sammen. Men da alltid med flere. Aldri bare de to

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sølvberget skrev (På 17.3.2025 den 10.29):

Therese har jo designer(e), ansatte på lager, investor, bestevenninna som høyre hånd (?) osv i ryggen..  Hvor mye jobb gjenstår, bortsett fra Snap og daglige gjøremål? 

Hvem er denne bestevenninna?  Det virker jo ikke som hun har venner i det hele tatt. Disse Reme-vennene hennes virker veldig påtatt og tvunget.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dorisdott skrev (8 timer siden):

Er vel ikke lenge før Lien også flytter til Spania 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Befriende å se henne i noe annet enn kjoler…. Og da lurer jeg på hva som har ført til at hun velger å plutselig ta på andre typer klær……. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Outandabout skrev (21 minutter siden):

Befriende å se henne i noe annet enn kjoler…. Og da lurer jeg på hva som har ført til at hun velger å plutselig ta på andre typer klær……. 

Hun har endelig innsett av kjolene er dritstygge og ikke kler henne eller noen andre🤷‍♀️

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Really skrev (På 17.3.2025 den 10.10):

Her vil jeg forsvare henne. En kan møte veggen av andre ting, det er ikke nødvendigvis jobben hennes som har gjort at hun har møtt veggen. Hun har mistet søsteren sin. Det er nok til å møte veggen. Søsteren var nok alt for ung og tenk deg den smerte og sorg Therese har kjent på her. 

Jeg er helt enig med deg! Det er ikke kun jobb som gjør at man møter veggen. Ingen av de jeg kjenner som har møtt veggen, har gjort det pga jobb. Det er en belastning i kropp og sinn som de har gått med altfor lenge. Det kan være alt fra tankekjør til ting som har skjedd i barndommen. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Outandabout skrev (20 timer siden):

Eksponering av barn for første gang? 

Eksponerte vel barn(a) mere før. Helt til det ble fyfy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...