Harnoejegvilsi Skrevet fredag kl 02:11 #6281 Del Skrevet fredag kl 02:11 Milla1717 skrev (14 timer siden): Joda. Kanskje ikke kvinneguiden er noe for meg mere. Uansett hvem jeg går innpå synes jeg det er mest negative ting som blir nevnt. Å blir dratt inn i dette selv fort også. Som jeg har nevnt før her, er det selve bransjen og all plass disse påvirkere får jeg er i mot. Jeg tror, uten å være noen ekspert at mange irriterer seg over mennesker som utelukkende viser frem et fasadeliv. Therese prøver hardt å bli som venninnene, men rekker aldri helt opp. Man kan se skuffelsen på henne, når de hylles og applauderes. Følelsen er misunnelse. Hvilket jeg tenker er helt normalt. For hun jobber vel like hardt, ut fra egen overbevisning. Hun har samme krimkramsbutikk som Sara. Sara går Therese i næringen. Spesielt da SE også begynte med treningstøy. Therese, Monica og Sara, lever utelukkende for eget ego. Det koker i verden i dag. Innholdet til de fleste influencere bærer, for meg, preg av tomt innhold, der mesteparten omhandler en selv. Jeg mener ikke at influencere skal bli det nye NTB, ved at de bare snakker om alt annet enn seg selv. Men det er mangelen på mellomting jeg vil frem til. . Jeg skulle ønske at fremfor å dyrke eget ego, bli ufine, på egne kanaler til kritiske røster, heller skulle blitt mer menneskelig. De snakker om foreks egen dårlige økonomi, samtidig som de vasser i penger, pga mange ukritiske følgere som handler og støtter…. De ser ned på de som er uenig, eller kritiserer innholdet de produserer. De gir ikke inntrykk av å følge med på det som opptar vanlige mennesker. Hvem kan egentlig relatere til dem? Og hva er det de inspirerer til, annet enn å pushe egne merkevarer på sine følgere? Hadde de foreks vært ærlige og sagt; « Pr nå er jeg redd for økonomien vår, for vi har brukt mye mer enn det som kommer inn» Så kunne jeg kan hende relatert til det og tenkt « Det har jeg også gjort noenganger» De setter seg over andre mennesker, ved at de fjerner seg fra et ordinært liv, som om de er noe mer, og større enn andre. De prissetter seg selv, gjennom delinger av hyllester fra følgerne. Therese er slik. Jeg tror, uten å vite sikkert, at det gjelder de fleste. Personlig er jeg mett av dem alle. Det siste bør man vel ikke si, men det er sant…. 7 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harnoejegvilsi Skrevet fredag kl 04:16 #6282 Del Skrevet fredag kl 04:16 Vinterland skrev (På 14.2.2025 den 14.53): Har man valgt å skrive noe til en influenser, og influenseren har andre meninger enn deg. Da har man kanskje bedt om å bli postet på nett selv? Eller er det kanskje derfor så mange «anonyme» skriver her? Hadde nå alle kommentarfelt på nett krevd BankId hadde verden vært et bedre sted, men kanskje ikke her? Hvorfor hr du et brukernavn? Er fullt mulig å bruke eget navn, når man oppretter konto her. Men jeg er enig med deg når det kommer til omtale av andre. Man må kunne stå for det man skriver, og det bør være av en slik karakter at man kan si det, direkte til den det gjelder. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla1717 Skrevet fredag kl 06:58 #6283 Del Skrevet fredag kl 06:58 Harnoejegvilsi skrev (4 timer siden): Jeg tror, uten å være noen ekspert at mange irriterer seg over mennesker som utelukkende viser frem et fasadeliv. Therese prøver hardt å bli som venninnene, men rekker aldri helt opp. Man kan se skuffelsen på henne, når de hylles og applauderes. Følelsen er misunnelse. Hvilket jeg tenker er helt normalt. For hun jobber vel like hardt, ut fra egen overbevisning. Hun har samme krimkramsbutikk som Sara. Sara går Therese i næringen. Spesielt da SE også begynte med treningstøy. Therese, Monica og Sara, lever utelukkende for eget ego. Det koker i verden i dag. Innholdet til de fleste influencere bærer, for meg, preg av tomt innhold, der mesteparten omhandler en selv. Jeg mener ikke at influencere skal bli det nye NTB, ved at de bare snakker om alt annet enn seg selv. Men det er mangelen på mellomting jeg vil frem til. . Jeg skulle ønske at fremfor å dyrke eget ego, bli ufine, på egne kanaler til kritiske røster, heller skulle blitt mer menneskelig. De snakker om foreks egen dårlige økonomi, samtidig som de vasser i penger, pga mange ukritiske følgere som handler og støtter…. De ser ned på de som er uenig, eller kritiserer innholdet de produserer. De gir ikke inntrykk av å følge med på det som opptar vanlige mennesker. Hvem kan egentlig relatere til dem? Og hva er det de inspirerer til, annet enn å pushe egne merkevarer på sine følgere? Hadde de foreks vært ærlige og sagt; « Pr nå er jeg redd for økonomien vår, for vi har brukt mye mer enn det som kommer inn» Så kunne jeg kan hende relatert til det og tenkt « Det har jeg også gjort noenganger» De setter seg over andre mennesker, ved at de fjerner seg fra et ordinært liv, som om de er noe mer, og større enn andre. De prissetter seg selv, gjennom delinger av hyllester fra følgerne. Therese er slik. Jeg tror, uten å vite sikkert, at det gjelder de fleste. Personlig er jeg mett av dem alle. Det siste bør man vel ikke si, men det er sant…. Enig med deg…. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.G.E Skrevet i går, 00:58 #6284 Del Skrevet i går, 00:58 FreezeandFawn skrev (På 5.3.2025 den 12.25): Tror aldri jeg har sett henne i jeans. Joda, hun brukte noen fra KappAhl før, skinny! Men ikke etter at kjolebanden starta å lage kjoler i stor skala Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.G.E Skrevet i går, 01:02 #6285 Del Skrevet i går, 01:02 Klittings skrev (På 5.3.2025 den 13.45): Ser ut som hun syns hun får for lite oppmerksomhet på rød løper i kveld 😅 Dumt hu ikke hadde på den rosa hun hadde på Vixen 🤣 Men sånn seriøst… jeg får litt spasmer av «kjerring stilen».. veldig blomstrete.. Hadde jeg vært amish så hadde dette vært pen kjole.. Alle har samme stilen i den stallen.. alle kjolene ser lik ut.. Jeg tar den lille sorte eller den frekke røde foran dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet i går, 10:42 #6286 Del Skrevet i går, 10:42 M.G.E skrev (9 timer siden): Men sånn seriøst… jeg får litt spasmer av «kjerring stilen».. veldig blomstrete.. Hadde jeg vært amish så hadde dette vært pen kjole.. Alle har samme stilen i den stallen.. alle kjolene ser lik ut.. Jeg tar den lille sorte eller den frekke røde foran dette Hva er det egentlig Therese har på seg her? Er det hennes egen? Det ser jo absolutt ikke bra ut! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillelykke Skrevet i går, 12:00 #6287 Del Skrevet i går, 12:00 Bibbi_ skrev (1 time siden): Hva er det egentlig Therese har på seg her? Er det hennes egen? Det ser jo absolutt ikke bra ut! Ja, menet modellen heter cahn eller noe slikt. Grusomt design 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FreezeandFawn Skrevet i går, 12:32 #6288 Del Skrevet i går, 12:32 M.G.E skrev (11 timer siden): Joda, hun brukte noen fra KappAhl før, skinny! Men ikke etter at kjolebanden starta å lage kjoler i stor skala Så bra, det hjelper i alle fall litt på troverdigheten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.G.E Skrevet i går, 16:42 #6289 Del Skrevet i går, 16:42 Bibbi_ skrev (5 timer siden): Hva er det egentlig Therese har på seg her? Er det hennes egen? Det ser jo absolutt ikke bra ut! Si det, lite flatterende 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorisdott Skrevet 23 timer siden #6290 Del Skrevet 23 timer siden Bibbi_ skrev (7 timer siden): Hva er det egentlig Therese har på seg her? Er det hennes egen? Det ser jo absolutt ikke bra ut! Det er hennes eget kjole design. Disse kjolene kommer i flere varianter nå, i hvertfall blå,grønn,rosa mener jeg hun viste frem. jeg personlig liker de ikke, men det er jo folk som liker dette designet også, så sikkert noen som kjøper disse når de blir sluppet også. Hun skulle slippe ganske mye nå fremover, masse kjoler. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 20 timer siden #6291 Del Skrevet 20 timer siden Dorisdott skrev (2 timer siden): Det er hennes eget kjole design. Disse kjolene kommer i flere varianter nå, i hvertfall blå,grønn,rosa mener jeg hun viste frem. jeg personlig liker de ikke, men det er jo folk som liker dette designet også, så sikkert noen som kjøper disse når de blir sluppet også. Hun skulle slippe ganske mye nå fremover, masse kjoler. Ok. Min mening er at de ser forferdelige ut! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoker45 Skrevet 8 timer siden #6292 Del Skrevet 8 timer siden Bibbi_ skrev (11 timer siden): Ok. Min mening er at de ser forferdelige ut! Det selges utrolig lite av disse kjolene og det kan man jo mildt sagt forstå😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet 8 timer siden #6293 Del Skrevet 8 timer siden Snoker45 skrev (28 minutter siden): Det selges utrolig lite av disse kjolene og det kan man jo mildt sagt forstå😅 Hvordan vet du det selges utrolig lite av disse kjolene? Jeg er enig med deg, kjolene er grusomt stygge, men hun må jo selge en del ettersom hun fortsetter å "designe" sine kjoler. Penger tjener hun tydeligvis. Ny bil til 1 million og nytt hus med svømmebasseng. Pengene kan ikke bare komme fra snap?? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla1717 Skrevet 8 timer siden #6294 Del Skrevet 8 timer siden Really skrev (10 minutter siden): Hvordan vet du det selges utrolig lite av disse kjolene? Jeg er enig med deg, kjolene er grusomt stygge, men hun må jo selge en del ettersom hun fortsetter å "designe" sine kjoler. Penger tjener hun tydeligvis. Ny bil til 1 million og nytt hus med svømmebasseng. Pengene kan ikke bare komme fra snap?? Enig med deg. Salget må jo gå siden hun fortsetter med de. Men for hennes del er det kanskje lurt å satse på noe nye ting. Jeg som er et bukse og skjørte menneske har ingenting å finne hos henne😅 eller venninne hennes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet 7 timer siden #6295 Del Skrevet 7 timer siden Milla1717 skrev (17 minutter siden): Enig med deg. Salget må jo gå siden hun fortsetter med de. Men for hennes del er det kanskje lurt å satse på noe nye ting. Jeg som er et bukse og skjørte menneske har ingenting å finne hos henne😅 eller venninne hennes. Ja hun burde absolutt satse på noe nytt. Jeg elsker kjoler, men kunne aldri i livet kjøpt en av kjolene som hun lanserer nå. Jeg hadde heller aldri kjøpt de pga prisen, går ann å finne rimeligere kjoler andre steder, og det er heller ikke et kjent merke. Kjole av Therese Lien, nei takk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 7 timer siden #6296 Del Skrevet 7 timer siden M.G.E skrev (På 8.3.2025 den 2.02): Men sånn seriøst… jeg får litt spasmer av «kjerring stilen».. veldig blomstrete.. Hadde jeg vært amish så hadde dette vært pen kjole.. Alle har samme stilen i den stallen.. alle kjolene ser lik ut.. Jeg tar den lille sorte eller den frekke røde foran dette Jeg får litt amish /sekt -vibber av de tre der. Det er på en måte en egen religion , fast-fashion med døgnflue klær, ingenting klassisk , stilig eller varig over dem. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet 6 timer siden #6297 Del Skrevet 6 timer siden Really skrev (1 time siden): Hvordan vet du det selges utrolig lite av disse kjolene? Jeg er enig med deg, kjolene er grusomt stygge, men hun må jo selge en del ettersom hun fortsetter å "designe" sine kjoler. Penger tjener hun tydeligvis. Ny bil til 1 million og nytt hus med svømmebasseng. Pengene kan ikke bare komme fra snap?? Hun har jo sagt at hun ikke tjener noe på By lien. Det er samarbeid og snap som gir henne inntekt. Altså ThereseLien AS. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 6 timer siden #6298 Del Skrevet 6 timer siden Really skrev (1 time siden): Hvordan vet du det selges utrolig lite av disse kjolene? Jeg er enig med deg, kjolene er grusomt stygge, men hun må jo selge en del ettersom hun fortsetter å "designe" sine kjoler. Penger tjener hun tydeligvis. Ny bil til 1 million og nytt hus med svømmebasseng. Pengene kan ikke bare komme fra snap?? Tall fra 2023. Men man ser jo at Bylien AS ikke går veldig bra. Therese Lien AS går nok bedre. Skjermbilde fra Proff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet 5 timer siden #6299 Del Skrevet 5 timer siden Men de holder det gående ja, med nye design og stadig nye produkt. Sengetøy, kopper, kjoler, sko. Her kan du finne det meste 🤪 Syns det er merkelig at ikke troverdigheten synker når man opplever denne desperasjonen etter å selge ræl 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 3 timer siden #6300 Del Skrevet 3 timer siden Bibbi_ skrev (3 timer siden): Tall fra 2023. Men man ser jo at Bylien AS ikke går veldig bra. Therese Lien AS går nok bedre. Skjermbilde fra Proff By Lien måtte lete etter penger for å gi til veldedig formål slik Reme krever. Hun hadde ikke overskudd og ta av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå