faltforfristelsen Skrevet onsdag kl 15:51 #6261 Del Skrevet onsdag kl 15:51 Syns Therese virker som ei flott dame, men må si jeg er litt fascinert over både klesstil og sminke. Syns noen av klærne hun selger er fine, men hun er ikke så god på å matche. Samme med Sara Emilie. Til å være så store businesskvinner, så er dette litt interessant å se på. Monica syns jeg er mye flinkere på klesfronten. Ikke at penger og personlig stil trenger å ha noen sammenheng. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sh999 Skrevet onsdag kl 15:57 #6262 Del Skrevet onsdag kl 15:57 Eniig, og de hvite bootsene til alt hun går med. Tar seg virkelig ikke ut. Ser så uferdig og rotete ut. 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FreezeandFawn Skrevet onsdag kl 17:25 #6263 Del Skrevet onsdag kl 17:25 Tror aldri jeg har sett henne i jeans. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klittings Skrevet onsdag kl 18:45 #6264 Del Skrevet onsdag kl 18:45 Ser ut som hun syns hun får for lite oppmerksomhet på rød løper i kveld 😅 Dumt hu ikke hadde på den rosa hun hadde på Vixen 🤣 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet onsdag kl 22:01 #6265 Del Skrevet onsdag kl 22:01 Klittings skrev (3 timer siden): Ser ut som hun syns hun får for lite oppmerksomhet på rød løper i kveld 😅 Dumt hu ikke hadde på den rosa hun hadde på Vixen 🤣 Gjør seg bra i bakgrunn da 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorisdott Skrevet torsdag kl 02:49 #6266 Del Skrevet torsdag kl 02:49 Leste artikkel på se og hør om stjernene e som strømmet til, og bilder av alle på den røde løperen… men Therese var ikke å se på noen av bildene 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariie Skrevet torsdag kl 04:29 #6267 Del Skrevet torsdag kl 04:29 Legger vel ikke ut bilder av sure kjerringer https://www.seher.no/kjendis/kjendisene-strommet-til/82781002 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorisdott Skrevet torsdag kl 05:12 #6268 Del Skrevet torsdag kl 05:12 (endret) FreezeandFawn skrev (11 timer siden): Tror aldri jeg har sett henne i jeans. Hun hadde på seg det her om dagen når hun reklamerte for det… fra bubbleroom om…helt feil fasong de hun reklamerte for og lite fine på henne 🧐🧐 kan se for meg at hun kler litt sånn type dressbukser med litt vide ben(uten at jeg er noen mote ekspert)😄😆 Endret torsdag kl 05:12 av Dorisdott 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet torsdag kl 05:53 #6269 Del Skrevet torsdag kl 05:53 Bibbi_ skrev (7 timer siden): Gjør seg bra i bakgrunn da 😂 First price varianten av Monica 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sh999 Skrevet torsdag kl 07:29 #6270 Del Skrevet torsdag kl 07:29 Off, får nesten litt vondt av henne som prøver for hardt å bli like «populær» som venninnene sine. Det er litt pinlig å være vitne til . T er nok en flott dame, med mange gode kvaliteter, men ikke alle passer inn i «influenser boksen» . 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klittings Skrevet torsdag kl 07:57 #6271 Del Skrevet torsdag kl 07:57 Sh999 skrev (25 minutter siden): Off, får nesten litt vondt av henne som prøver for hardt å bli like «populær» som venninnene sine. Det er litt pinlig å være vitne til . T er nok en flott dame, med mange gode kvaliteter, men ikke alle passer inn i «influenser boksen» . Og ikke alle er kjendiser selv om man gjerne vil tro det selv 😅 Blir vel noe suttring nå da om at hun ikke føler seg inkludert i bransjen… Det ser ikke ut som statementet hun gjorde på vixen hjalp likevel 😅 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla1717 Skrevet torsdag kl 08:25 #6272 Del Skrevet torsdag kl 08:25 Oi her var janteloven høy. Hun har vel like mye rett å vise seg hun, som alle de andre i denne tåpelig bransjen . 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kønn Skrevet torsdag kl 08:29 #6273 Del Skrevet torsdag kl 08:29 Dorisdott skrev (5 timer siden): Leste artikkel på se og hør om stjernene e som strømmet til, og bilder av alle på den røde løperen… men Therese var ikke å se på noen av bildene Hun var heller ikke avbildet i VG. Jeg tror hun prøver for mye også blir det bare feil. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sh999 Skrevet torsdag kl 08:32 #6274 Del Skrevet torsdag kl 08:32 Milla1717 skrev (5 minutter siden): Oi her var janteloven høy. Hun har vel like mye rett å vise seg hun, som alle de andre i denne tåpelig bransjen . Selvfølgelig har alle lov å vise seg , men som du sier , det er en tåpelig bransje, og noen har gjerne godt av og bare skjønne det, og finne verdi i noe annet. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kønn Skrevet torsdag kl 08:33 #6275 Del Skrevet torsdag kl 08:33 Milla1717 skrev (4 minutter siden): Oi her var janteloven høy. Hun har vel like mye rett å vise seg hun, som alle de andre i denne tåpelig bransjen . Janteloven? Dette har vel lite med janteloven å gjøre. Det er vel ingen som har nektet henne å vise seg, men media bestemmer jo selv hvem de gir spalteplass. T har hengt ut folk som bidrar til inntekten hennes og vært usaklig mot tatere. Kan tenkes media har merket seg ett og annet fra henne. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet torsdag kl 08:34 #6276 Del Skrevet torsdag kl 08:34 Klittings skrev (13 timer siden): Ser ut som hun syns hun får for lite oppmerksomhet på rød løper i kveld 😅 Dumt hu ikke hadde på den rosa hun hadde på Vixen 🤣 Jeg så dette på snap. Fikk samme inntrykk som deg. Therese ser så skuffet ut for de snakker med Monica og ikke henne. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla1717 Skrevet torsdag kl 08:40 #6277 Del Skrevet torsdag kl 08:40 Kønn skrev (2 minutter siden): Janteloven? Dette har vel lite med janteloven å gjøre. Det er vel ingen som har nektet henne å vise seg, men media bestemmer jo selv hvem de gir spalteplass. T har hengt ut folk som bidrar til inntekten hennes og vært usaklig mot tatere. Kan tenkes media har merket seg ett og annet fra henne. Får ikke med meg det skjer på snap osv. bare synes det er på grensa til mobb her på forum. Jeg er i mot hele denne bransjen . Kjendis status osv var noe annet før. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet torsdag kl 10:50 #6278 Del Skrevet torsdag kl 10:50 Milla1717 skrev (2 timer siden): Oi her var janteloven høy. Hun har vel like mye rett å vise seg hun, som alle de andre i denne tåpelig bransjen . Alle har lov til å vise seg. Men de må og tåle kritikk på det de eksponerer. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla1717 Skrevet torsdag kl 11:14 #6279 Del Skrevet torsdag kl 11:14 Snublefot62 skrev (18 minutter siden): Alle har lov til å vise seg. Men de må og tåle kritikk på det de eksponerer. Joda. Kanskje ikke kvinneguiden er noe for meg mere. Uansett hvem jeg går innpå synes jeg det er mest negative ting som blir nevnt. Å blir dratt inn i dette selv fort også. Som jeg har nevnt før her, er det selve bransjen og all plass disse påvirkere får jeg er i mot. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nysgjerriper Skrevet torsdag kl 12:14 #6280 Del Skrevet torsdag kl 12:14 Milla1717 skrev (3 timer siden): Får ikke med meg det skjer på snap osv. bare synes det er på grensa til mobb her på forum. Jeg er i mot hele denne bransjen . Kjendis status osv var noe annet før. Fullstendig enig med deg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå