Gå til innhold

Therese Lien

supermamz

Anbefalte innlegg

Syns Therese virker som ei flott dame, men må si jeg er litt fascinert over både klesstil og sminke. Syns noen av klærne hun selger er fine, men hun er ikke så god på å matche. Samme med Sara Emilie. Til å være så store businesskvinner, så er dette litt interessant å se på. Monica syns jeg er mye flinkere på klesfronten. Ikke at penger og personlig stil trenger å ha noen sammenheng.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eniig, og de hvite bootsene til alt hun går med. Tar seg virkelig ikke ut. Ser så uferdig og rotete ut. 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som hun syns hun får for lite oppmerksomhet på rød løper i kveld 😅 Dumt hu ikke hadde på den rosa hun hadde på Vixen 🤣 IMG_7566.thumb.jpeg.c31c961d5fd298cc6d4b3935c762ff0c.jpegIMG_7565.thumb.jpeg.8fdd6a5ca18ea12faf7574dd29c35ff2.jpeg

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klittings skrev (3 timer siden):

Ser ut som hun syns hun får for lite oppmerksomhet på rød løper i kveld 😅 Dumt hu ikke hadde på den rosa hun hadde på Vixen 🤣 IMG_7566.thumb.jpeg.c31c961d5fd298cc6d4b3935c762ff0c.jpegIMG_7565.thumb.jpeg.8fdd6a5ca18ea12faf7574dd29c35ff2.jpeg

Gjør seg bra i bakgrunn da 😂 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste artikkel på se og hør om stjernene e som strømmet til, og bilder av alle på den røde løperen… men Therese var ikke å se på noen av bildene

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FreezeandFawn skrev (11 timer siden):

Tror aldri jeg har sett henne i jeans. 

Hun hadde på seg det her om dagen når hun reklamerte for det… fra bubbleroom om…helt feil fasong de hun reklamerte for og lite fine på henne 🧐🧐 

kan se for meg at hun kler litt sånn type dressbukser med litt vide ben(uten at jeg er noen mote ekspert)😄😆

Endret av Dorisdott
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off, får nesten litt vondt av henne som prøver for hardt å bli like «populær» som venninnene sine. Det er litt pinlig å være vitne til . T er nok en flott dame, med mange gode kvaliteter, men ikke alle passer inn i «influenser boksen» . 

• Liker 7
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sh999 skrev (25 minutter siden):

Off, får nesten litt vondt av henne som prøver for hardt å bli like «populær» som venninnene sine. Det er litt pinlig å være vitne til . T er nok en flott dame, med mange gode kvaliteter, men ikke alle passer inn i «influenser boksen» . 

Og ikke alle er kjendiser selv om man gjerne vil tro det selv 😅 Blir vel noe suttring nå da om at hun ikke føler seg inkludert i bransjen… Det ser ikke ut som statementet hun gjorde på vixen hjalp likevel 😅

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi her var janteloven høy. Hun har vel like mye rett å vise seg hun, som alle de andre i denne tåpelig bransjen . 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dorisdott skrev (5 timer siden):

Leste artikkel på se og hør om stjernene e som strømmet til, og bilder av alle på den røde løperen… men Therese var ikke å se på noen av bildene

Hun var heller ikke avbildet i VG. Jeg tror hun prøver for mye også blir det bare feil. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Milla1717 skrev (5 minutter siden):

Oi her var janteloven høy. Hun har vel like mye rett å vise seg hun, som alle de andre i denne tåpelig bransjen . 

Selvfølgelig har alle lov å vise seg , men som du sier , det er en tåpelig bransje, og noen har gjerne godt av og bare skjønne det, og finne verdi i noe annet. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milla1717 skrev (4 minutter siden):

Janteloven? Dette har vel lite med janteloven å gjøre. Det er vel ingen som har nektet henne å vise seg, men media bestemmer jo selv hvem de gir spalteplass. T har hengt ut folk som bidrar til inntekten hennes og vært usaklig mot tatere. Kan tenkes media har merket seg ett og annet fra henne. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klittings skrev (13 timer siden):

Jeg så dette på snap. Fikk samme inntrykk som deg. Therese ser så skuffet ut for de snakker med Monica og ikke henne. 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Kønn skrev (2 minutter siden):

Janteloven? Dette har vel lite med janteloven å gjøre. Det er vel ingen som har nektet henne å vise seg, men media bestemmer jo selv hvem de gir spalteplass. T har hengt ut folk som bidrar til inntekten hennes og vært usaklig mot tatere. Kan tenkes media har merket seg ett og annet fra henne. 

Får ikke med meg det skjer på snap osv. bare synes det er på grensa til mobb her på forum.  Jeg er i mot hele denne bransjen . Kjendis status osv var noe annet før. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milla1717 skrev (2 timer siden):

Alle har lov til å vise seg.

Men de må og tåle kritikk på det de eksponerer.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (18 minutter siden):

Alle har lov til å vise seg.

Men de må og tåle kritikk på det de eksponerer.

Joda. Kanskje ikke kvinneguiden er noe for meg mere. Uansett hvem jeg går innpå synes jeg det er mest negative ting som blir nevnt. Å blir dratt inn i dette selv fort også.  Som jeg har nevnt før her, er det selve bransjen og all plass disse påvirkere får jeg er i mot. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milla1717 skrev (3 timer siden):

Får ikke med meg det skjer på snap osv. bare synes det er på grensa til mobb her på forum.  Jeg er i mot hele denne bransjen . Kjendis status osv var noe annet før. 

Fullstendig enig med deg.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...