pålandjorda Skrevet 8 timer siden #6221 Del Skrevet 8 timer siden Pulesveisprat er heller ikke sjarmerende. Esj. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 7 timer siden #6222 Del Skrevet 7 timer siden Kønn skrev (2 timer siden): Hun og Monica gjør narr av en som skriver at det er lite interessant å vite når T får mensen, spesielt når de er i Monaco og burde ha mer å melde. Hvorfor kan de ikke heller bare ta en slik melding uten å latterlige den? Vi som er inne der er inntektsgrunnlaget deres. Nå har jeg fulgt med på denne galskapen en stund og det jeg sitter igjen med er hva de kjøper, hva de selger, hvor de er, hvor mye sminke de bruker og sist men ikke minst når de har mensen. T er absolutt ikke et forbilde. Det er en gjenganger hos influensere. Hvem har interesse av å vite når noen har mensen? Disse damene der er jo så umodne og så dårlig på å takle annet enn rævslikking at det er vondt å se på de. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kønn Skrevet 7 timer siden #6223 Del Skrevet 7 timer siden Bibbi_ skrev (5 minutter siden): Det er en gjenganger hos influensere. Hvem har interesse av å vite når noen har mensen? Disse damene der er jo så umodne og så dårlig på å takle annet enn rævslikking at det er vondt å se på de. Lurer på om jeg skal spørre henne hvor mye hun blør, hvilke bind/ob hun bruker og om hun selv er interessert i når andre har mensen osv. En ting er å si til medreisende at hun har fått mensen og er nødt til å finne en butikk som selger bind, men hvorfor melde det til alle følgerne? Ser flere skriver at det er vi som reagerer på denne formidlingen som er problemet. T er så primitiv i forhold til å ta kritikk. Er vel greit å være uenig og bare si det, isteden for å latterliggjøre folk. Poenget er vel ikke å være enige med alt og alle. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 6 timer siden #6224 Del Skrevet 6 timer siden Kønn skrev (1 time siden): Lurer på om jeg skal spørre henne hvor mye hun blør, hvilke bind/ob hun bruker og om hun selv er interessert i når andre har mensen osv. En ting er å si til medreisende at hun har fått mensen og er nødt til å finne en butikk som selger bind, men hvorfor melde det til alle følgerne? Ser flere skriver at det er vi som reagerer på denne formidlingen som er problemet. T er så primitiv i forhold til å ta kritikk. Er vel greit å være uenig og bare si det, isteden for å latterliggjøre folk. Poenget er vel ikke å være enige med alt og alle. Men ikke glem att hun tross alt er nominert til "Årets Forbilde"🙈 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla1717 Skrevet 5 timer siden #6225 Del Skrevet 5 timer siden Dette er under et års siden. Hun var i Moss avis. At hun skal være forbilde da må det være dårlig forbilde. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå