Bibbi_ Skrevet mandag kl 22:38 #6201 Del Skrevet mandag kl 22:38 Xmasclovn skrev (11 minutter siden): Ser den! Forresten, vi to går visstnok en viss 😇 sånn på nervene at stakkaren klager på oss på dis*ord😂 Send meg en PM hvis du vil vite mer🤭 Så fordi man er kritisk til bl.a Terese og venninnene så blir man diskutert på andre forumer? Oi, da har man virkelig lite å ta seg til. Men det er gøy da. Det rare er at en gang i tiden likte jeg å følge både TL og SE, men det var helt til de ble uspiselige. Å det var vel rundt samme tiden pengene begynte å renne inn. Rart hva penger gjør med folk. 5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet mandag kl 22:40 #6202 Del Skrevet mandag kl 22:40 Bibbi_ skrev (1 minutt siden): Så fordi man er kritisk til bl.a Terese og venninnene så blir man diskutert på andre forumer? Oi, da har man virkelig lite å ta seg til. Men det er gøy da. Det rare er at en gang i tiden likte jeg å følge både TL og SE, men det var helt til de ble uspiselige. Å det var vel rundt samme tiden pengene begynte å renne inn. Rart hva penger gjør med folk. Signerer alt du skriver her! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet mandag kl 23:32 #6203 Del Skrevet mandag kl 23:32 Xmasclovn skrev (1 time siden): Orke forholde seg til svadasvar. Står det noe om hva de legger i begrepet eller kriteriene for å bli finalist eller årets rollemodell? Vet du hvem som vant prisen i fjor? For de hadde vel en utdeling for 2024 hvis jeg ikke husker feil.. Skal se litt på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pålandjorda Skrevet i går, 00:04 #6204 Del Skrevet i går, 00:04 En rollemodell er en person som fungerer som et eksempel eller en inspirasjonskilde for andre, ofte fordi de har egenskaper, ferdigheter eller verdier som andre ser opp til og ønsker å etterligne. En rollemodell kan påvirke andres holdninger, handlinger eller livsstil gjennom sine egne valg og handlinger. Dette kan være både i positive og negative retninger, men ofte er en rollemodell noen som har oppnådd noe eller lever på en måte som andre ønsker å lære fra. fek styrte en øl i loungen, vulgært språk, bryte regler. 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet i går, 00:07 #6205 Del Skrevet i går, 00:07 Angel75 skrev (2 timer siden): Står fritt fram i forumet å svare. Men det blir jo bare dumt å svare på noe når man ikke svarer på det som er spørsmålet,, da gjør man det jo bare for å irritere og avspore 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet i går, 01:24 #6206 Del Skrevet i går, 01:24 (endret) Her er ett bilde av hva som er kriterie for og bli nominert til årets rollemodell og hvem som var finalister i 2024.. jeg fant ikke ut av hvem som vant i fjor Bilde fra Her programmet.no Endret i går, 01:27 av elskersommer 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet i går, 06:36 #6207 Del Skrevet i går, 06:36 Maren er nominert (Dignity C) Sandra er nominert Hege Zaar er nominert Sara E er nominert Lien er nominert Norn kjenner noen som kjenner noen 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet i går, 08:26 #6208 Del Skrevet i går, 08:26 Outandabout skrev (1 time siden): Maren er nominert (Dignity C) Sandra er nominert Hege Zaar er nominert Sara E er nominert Lien er nominert Norn kjenner noen som kjenner noen Blir for dumt og useriøst når alle de er nominert 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet i går, 08:34 #6209 Del Skrevet i går, 08:34 Det er jo bare helt patetisk hele greia. Tenker at i 2025 burde bærekraft spille en stor rolle! Ikke fastfashion og stadige snapper med tips om billig RÆL du kan finne. Bruk og kast, pust og pes, kjøp kjøp kjøp, brudd på lover og regler = rollemodell…. Verden er gal! 11 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs.Brain Vacation Skrevet 23 timer siden #6210 Del Skrevet 23 timer siden Outandabout skrev (7 timer siden): Det er jo bare helt patetisk hele greia. Tenker at i 2025 burde bærekraft spille en stor rolle! Ikke fastfashion og stadige snapper med tips om billig RÆL du kan finne. Bruk og kast, pust og pes, kjøp kjøp kjøp, brudd på lover og regler = rollemodell…. Verden er gal! Hør hør! Ønsker å trykke liker på dette uendelig mange ganger. Hvorfor kan ikke de som fremmer kvalitet, ekte verdier, likeverd og en mer nedpå hverdag (normal) bli løftet frem. Fint å bruke ulike modeller i sin reklame. Det er veldig positivt. Men det kjøpekjøret er bare trist. Jeg titter kun innom ulike kanaler i ny og ne. Men rene reklamekanaler styrer jeg unna. Og da tenker jeg på de som er utkledd som en venninnekanal. De som kun reklamerer for sitt firma, feks spa, Treningssenter, mm, er helt ok. Da vet jeg hva jeg får når jeg går inn 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 19 timer siden #6211 Del Skrevet 19 timer siden elskersommer skrev (18 timer siden): Her er ett bilde av hva som er kriterie for og bli nominert til årets rollemodell og hvem som var finalister i 2024.. jeg fant ikke ut av hvem som vant i fjor Bilde fra Her programmet.no Takk for at du fant frem dette her. Jeg ser ikke hvordan Lien på noen som helst måte passer til den beskrivelsen av «rollemodell» de har skrevet her. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel75 Skrevet 19 timer siden #6212 Del Skrevet 19 timer siden Xmasclovn skrev (3 minutter siden): Takk for at du fant frem dette her. Jeg ser ikke hvordan Lien på noen som helst måte passer til den beskrivelsen av «rollemodell» de har skrevet her. Og det er ditt syn, og det gjelder faktisk ikke for alle andre. Takk og lov for det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 19 timer siden #6213 Del Skrevet 19 timer siden Angel75 skrev (11 minutter siden): Og det er ditt syn, og det gjelder faktisk ikke for alle andre. Takk og lov for det. Der ikke bare bare med vinter og glatte veier. Snart er våren her. Takk og lov for det. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klittings Skrevet 19 timer siden #6214 Del Skrevet 19 timer siden Xmasclovn skrev (17 minutter siden): Takk for at du fant frem dette her. Jeg ser ikke hvordan Lien på noen som helst måte passer til den beskrivelsen av «rollemodell» de har skrevet her. Skjønner ikke hvordan hun kan være en rollemodell for noen. Sparkler trynet i tjukke lag, og ellers handler det om hund, dans og alternativer hun tror er sunt å spise. Og mesteparten av tiden hun er på snap så reklamerer hun; mest for eget design og 10 prosent samarbeid 🙈 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 19 timer siden #6215 Del Skrevet 19 timer siden Klittings skrev (17 minutter siden): Skjønner ikke hvordan hun kan være en rollemodell for noen. Sparkler trynet i tjukke lag, og ellers handler det om hund, dans og alternativer hun tror er sunt å spise. Og mesteparten av tiden hun er på snap så reklamerer hun; mest for eget design og 10 prosent samarbeid 🙈 Som privatperson må hun gjerne forbli det du beskriver. Dama eier ikke dybde uansett. Det jeg ikke forstår er hvordan hun på noen som helst måte f.eks «har utmerket seg som et eksemplarisk forbilde innen næringslivet eller samfunnet». Eksemplarisk?! Hun som ikke engang klarer å merke reklame og bryter lover over en lav sko. Hadde et positivt inntrykk av HER-programmet..frem til nå… 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 18 timer siden #6216 Del Skrevet 18 timer siden Lurer på hva som gjør TL til en rollemodell? Skulle vært gøy å høre fra de som mener hun er det. Er dette oppførselen til en rollemodell? Skjermbilde fra TL sin snap 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Notthatbad Skrevet 16 timer siden #6217 Del Skrevet 16 timer siden elskersommer skrev (På 24.2.2025 den 12.10): Ja da.. jeg vet hun får klingende mynt i kassa. Men kom gjerne med forslag på hvordan jeg skal få meldt inn til FT uten og måtte se på hennes snap? Det er ett godt spørsmål:-) Vet ikke om de får betalt om du avfølger å titter innom snapkonto? (Vet ikke hvor mye eller hva man ser). Tror boten fra FT et så liten i forhold til inntjening på snap (som er årsaken til at influencere holder koken) at de ikke "bryr" seg. Alt er økonomisk regnestykke, å de kalkulerer hele tiden. Å tror nok at mange av de offentlige tilsynene desverre ikke har ressurser til å følge opp klager som kommer inn fra forbrukere å prioriterer store merkevarer og kjeder før TL. Har avfulgt både TL, SE, MN, pilotparet og BJ så har 0 kontroll på hva de legger ut. Avfulgte av den enkle grunn at for meg er det mer interessant å se maling tørke, men moro med litt oppdateringer her inne (litt nysgjerrig er jeg)🙂 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lin Skrevet 6 timer siden #6218 Del Skrevet 6 timer siden Notthatbad skrev (9 timer siden): Det er ett godt spørsmål:-) Vet ikke om de får betalt om du avfølger å titter innom snapkonto? (Vet ikke hvor mye eller hva man ser). Tror boten fra FT et så liten i forhold til inntjening på snap (som er årsaken til at influencere holder koken) at de ikke "bryr" seg. Alt er økonomisk regnestykke, å de kalkulerer hele tiden. Å tror nok at mange av de offentlige tilsynene desverre ikke har ressurser til å følge opp klager som kommer inn fra forbrukere å prioriterer store merkevarer og kjeder før TL. Har avfulgt både TL, SE, MN, pilotparet og BJ så har 0 kontroll på hva de legger ut. Avfulgte av den enkle grunn at for meg er det mer interessant å se maling tørke, men moro med litt oppdateringer her inne (litt nysgjerrig er jeg)🙂 Helt enig med deg! Jeg tror også konsekvensene av færre følgere er mye større for en influenser enn at folk melder inn regelbrudd. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla1717 Skrevet 1 time siden #6219 Del Skrevet 1 time siden Hadde jo vært topp om mange sluttet å abo følgere de her fast. Kunne jo vært en drøm om de mistet den stjernen så inntekter raste😅 Synes veldig få av denne gjengen fortjener disse pengene . 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå