Gå til innhold

Therese Lien

supermamz

Anbefalte innlegg

Vinterland skrev (17 minutter siden):

Du har fått svar på alle dine spørsmål har du ikke? Jeg venter fremdeles på mine.. Sitter det så langt inne å innrømme at man er et nett-troll ? 

Har svart deg på samtlige, og spesifisert at du kan ramse opp det du mener er påstandene mine, så skal du få enda mer utfyllende svar. Med t-skje som jeg skrev. Men selvsagt, er ikke du villig til å vise hva du mener er påstander, eller begrunne hvordan dine spørsmål er relevante for tråden, blir det litt vanskelig. Så vi kan godt sette strek her🤭
Noen er nett-troll og andre heter bokstavelig talt Trollet. Hvem vet🤷🏼‍♀️

Endret av Xmasclovn
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vinterland skrev (13 minutter siden):

Bra👍 Bytt ut «pelsdotten» med hunden så får du 6’r😀

Han er å blir en hvit pelsdott.. å det er egentlig det eneste jeg kan komme på som er tommel opp.. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GulleGull skrev (1 time siden):

I såfall, gansketeit egentlig🙊

Gansketeit Trollet. Poteto potato🤭

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinterland skrev (25 minutter siden):

Hvorfor man skal si noe positivt om noen? Får da lærer man kanskje noe i denne verden her? 

For - ikke får. Der lærte du noe å.

Men for å svare seriøst, du kan dessverre ikke diktere hva andre skal skrive her inne. Enkelt og greit. Du må gjerne skrive noe positivt HVIS du har lyst til det 🙂

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinterland skrev (21 minutter siden):

Bra👍 Bytt ut «pelsdotten» med hunden så får du 6’r😀

😂 Elskersommer var nok ute etter å gå en god karakter 😂😂

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (18 minutter siden):

😂 Elskersommer var nok ute etter å gå en god karakter 😂😂

Elskersommer visste nok ikke at KG nesten er det samme som skole😂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Xmasclovn skrev (17 minutter siden):

Elskersommer visste nok ikke at KG nesten er det samme som skole😂

Bibbi_ skrev (38 minutter siden):

For - ikke får. Der lærte du noe å.

Men for å svare seriøst, du kan dessverre ikke diktere hva andre skal skrive her inne. Enkelt og greit. Du må gjerne skrive noe positivt HVIS du har lyst til det 🙂

«Elskersommer» en godt voksen dame på over 50 år bør vel ha nok livserfaring til å forstå at man skal behandle andre mennesker med respekt.. 

Takk for rettelsen Bibbi, det må ha vært det mest fornuftige som kom fra den kanten idag. 

Og igjen , tenk godt over hva man skriver på nett bak et «anonymt» tastatur. En dag kan det slå tilbake på en. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinterland skrev (3 minutter siden):

«Elskersommer» en godt voksen dame på over 50 år bør vel ha nok livserfaring til å forstå at man skal behandle andre mennesker med respekt.. 

Takk for rettelsen Bibbi, det må ha vært det mest fornuftige som kom fra den kanten idag. 

Og igjen , tenk godt over hva man skriver på nett bak et «anonymt» tastatur. En dag kan det slå tilbake på en. 

Du skiver så generelt, hvem skal tenke seg godt om og hvordan slår det tilbake? Tror folk flest klarer passe seg selv uten pekefinger fra ett annet anonymt tastatur☺️ Dette blir siste fra meg -nå er vi over i brukerdebatt og avsporing fra tråden. Blir nok slettet. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinterland skrev (6 minutter siden):

Det er godt mulig at det er litt tynn luft der du sitter på din høye hest, men du er like anonym her du også.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinterland skrev (20 minutter siden):

Jeg sa da ikke ett vondt ord om TL i det jeg skrev? Eller hva

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinterland skrev (19 minutter siden):

Kan ikke du begynne med å skrive her under eget navn først, og sette et godt eksempel? Legg gjerne ved et bilde av legtimasjon🤭 Så vi andre «lærer kanskje noe i denne verden her» som du er så opptatt av.

• Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (20 minutter siden):

Det er godt mulig at det er litt tynn luft der du sitter på din høye hest, men du er like anonym her du også.

Tja…Prøver i hvert fall å holde seg anonym🤭

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinterland skrev (1 time siden):

Utrolig att du har klart og finne ut av min alder ved og ha blitt medlem her for ca 30 timer siden🙈  

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Xmasclovn skrev (16 timer siden):

🤭

Siterte feil person 

Endret av elskersommer
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har kanskje ikke de mest spennende dagene å følge, kjolene er ikke for alle og hun kan innimellom glemme å «huske å puste» selv.
Men, hun har tatt sjansen, satset, prøvd å ha et par butikker. Fant ut at det ikke fungerte og satt en strek over butikkdrift og vært ærlig om at det ikke var lønnsomt. Jeg synes det er kult å tørre å prøve, være litt vågal. En vet jo ikke hvordan det går før en faktisk har prøvd 🙂

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (1 time siden):

Hun ble medlem på KG i går kl 13 og vet allerede att jeg er over 50 år. Skulle tro hun har vært her før

Du vet, Hadelandtrollet & co frekventerer KG 24/7😉 Skulle trodd de hadde en vaktliste🤭 Men hun fikk i det minste oppfylt sitt største ønske om å «lære meg noe nytt i verden da» i det minste- at du er over 50 år. Selv om jeg har vært her siden 2018 og diskutert med deg mange ganger før så visste jeg ikke det😂

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Vikken skrev (33 minutter siden):

Hun har kanskje ikke de mest spennende dagene å følge, kjolene er ikke for alle og hun kan innimellom glemme å «huske å puste» selv.
Men, hun har tatt sjansen, satset, prøvd å ha et par butikker. Fant ut at det ikke fungerte og satt en strek over butikkdrift og vært ærlig om at det ikke var lønnsomt. Jeg synes det er kult å tørre å prøve, være litt vågal. En vet jo ikke hvordan det går før en faktisk har prøvd 🙂

Er hun ærlig om at det ikke er lønnsomt? Sist jeg såg skrøyt hun over at varene fløy ut av butikken. 

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (14 minutter siden):

Er hun ærlig om at det ikke er lønnsomt? Sist jeg såg skrøyt hun over at varene fløy ut av butikken. 

Ja, nå er dette er en stund siden, men på de snappene jeg så da sa hun at det ble for dyrt å drive butikker så de valgte å ikke forlenge pop-up kontraktene med sentrene og heller bare satse på nett og kanskje en kort pop-up her og der i fremtiden. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (16 timer siden):

Problemet er at det finnes i praksis ingen måte å gi tilbakemeldinger, input eller kritikk til en influenser uten å bli hengt ut med navn og rykte. Selv TL har lagt ut snapper hun har fått av følgere (med fornavn og profilbilde) hvor en helt grei tilbakemelding latterliggjøres og målet åpenbart er å henge ut brukeren/meningen.

Jeg kan godt ha en ærlig diskusjon med en influenser med fullt navn oss i mellom, men jeg stoler ikke på at influensere generelt ikke sekundet jeg snur ryggen til bruker navn, bilde og melding for å drite meg ut og høste sympati.

Så hvorfor skal jeg ta den risikoen og være avhengig av dagsformen eller tolkingen til influenseren?

Selv TL har jo tidligere lagt ut spørsmål til følgerene sine, og når hun får noe som er kritikk så bruker hun det til innhold. Med navn. Og alt.

Jeg finnes ikke fan av TL, syns hun er helt udregelig og det har hun alltid vært - så dette er absolutt ingen forsvar av henne. 

Men helt ærlig, hvis du er redd for at du skal bli hengt ut med navn og bilde for kommentaren din - så burde man kanskje vurdere hvordan man skriver?😅 Og øvrig, de siste sidene her nå er ganske så tragiske. Kan man ikke prøve å holde seg konstruktive? Å beskylde brukere for å være andre(og å kalle folk for stygge navn er ugreit) er bare teit og en utrolig dårlig hersketeknikk.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe med at når Lien driver en bedrift som selger klær, så blir det litt merkelig å se måten hun kler seg på. 
Den brune boblejakken over den kjolen igår, med de kritthvite bootsa til. 
Tenker at det ikke er så veldig gjennomtenkt outfit? Også er det liksom denne sjarmen hun spiller på, at hun setter komfort høyere enn stil. Vel….. 

Jaja, noen liker sikkert denne designen på de kjolene… For meg er de uten fasong, og jeg hadde aldri skaffet meg en. 
Har også sett en strikket genser fra Lien in real Life. Nuppete, tynt stoff og skikkelig »hard»

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...