Vinterland Skrevet 13. februar #6001 Skrevet 13. februar Bibbi_ skrev (7 minutter siden): Ja det synes jeg faktisk. Så det skal bli GØY å se som sagt, om forbruket står i stil med inntektene. Eller om hun kanskje går på en smell snart. Du håper at et annet menneske går på en smell? Merkelig utsagn. Da er jeg spent på hva denne dama har gjort deg galt som fortjener det? 7
Bibbi_ Skrevet 13. februar #6002 Skrevet 13. februar Vinterland skrev (2 minutter siden): Du håper at et annet menneske går på en smell? Merkelig utsagn. Da er jeg spent på hva denne dama har gjort deg galt som fortjener det? Det skal du få lov å være spent på. 8
Vinterland Skrevet 13. februar #6003 Skrevet 13. februar Bibbi_ skrev (Akkurat nå): Det skal du få lov å være spent på. Du ble så fort tomt for ord ja.. Skal du først sitte anonym bak et tastatur og kaste ut om andre mennesker får du vel svare for deg også🥴 4 1
elskersommer Skrevet 13. februar #6004 Skrevet 13. februar Bibbi_ skrev (18 minutter siden): Det skal du få lov å være spent på. Ikke svar bruker som kun er ute etter brukerdebatt 😊 11
Snublefot62 Skrevet 14. februar #6005 Skrevet 14. februar Vinterland skrev (8 timer siden): Du håper at et annet menneske går på en smell? Merkelig utsagn. Da er jeg spent på hva denne dama har gjort deg galt som fortjener det? For min del handler det ikke om at det er gøy at et annet menneske sliter eller går på en smell. Det som blir «gøy» er å se at virkeligheten ikke er sånn som influensere gir inntrykk av at den er. At det er masse luftslott de lever på. At sannheten faktisk kommer mer frem. For vi kan åpenbart ikke stole på at influensere selv er ærlige om det de gjør og hvordan det går. Det er og TL et klart bevis på. De sier en ting til kamera og lyver om at det går så fantastisk bra og varene FLYR ut av butikkene. Mens når tallene offentliggjøres så viser det blodrøde tall, butikker legges ned og omsetningen daler. Imens står en fortsatt fremfor kamera og behandler de som ser på som idioter og lyver. TL for eksempel har i utgangspunktet en bakgrunn og en historie som kunne virkelig blitt brukt til å gjøre verden til et bedre sted, sikret økonomisk fremtid og gitt henne en merkevare som en tror på. Istede lar hun seg friste av penger og blir grådig. Hun er nå involvert i en bedrift som selger skidresser som ikke kan brukes i skibakken (Snowroller AS), en bedrift som selger bærekraftige kjoler som ikke er bærekraftige (Amicas AS) og unike drikkeflasker som du får kliss like av på Clas Ohlson til halve prisen (ByLien AS). Og i mens så stresser TL daglig med gjøremål (som stort sett består av å lufte Cocos, kjøre på dattera og drømme om neste handletur) samtidig som hun langer ut mot de som er negative og kritiske. Det er de luftslottene der som det er «gøy» å se at lufta går ut av. 21 1 8
Snoker45 Skrevet 14. februar #6006 Skrevet 14. februar Snublefot62 skrev (5 minutter siden): For min del handler det ikke om at det er gøy at et annet menneske sliter eller går på en smell. Det som blir «gøy» er å se at virkeligheten ikke er sånn som influensere gir inntrykk av at den er. At det er masse luftslott de lever på. At sannheten faktisk kommer mer frem. For vi kan åpenbart ikke stole på at influensere selv er ærlige om det de gjør og hvordan det går. Det er og TL et klart bevis på. De sier en ting til kamera og lyver om at det går så fantastisk bra og varene FLYR ut av butikkene. Mens når tallene offentliggjøres så viser det blodrøde tall, butikker legges ned og omsetningen daler. Imens står en fortsatt fremfor kamera og behandler de som ser på som idioter og lyver. TL for eksempel har i utgangspunktet en bakgrunn og en historie som kunne virkelig blitt brukt til å gjøre verden til et bedre sted, sikret økonomisk fremtid og gitt henne en merkevare som en tror på. Istede lar hun seg friste av penger og blir grådig. Hun er nå involvert i en bedrift som selger skidresser som ikke kan brukes i skibakken (Snowroller AS), en bedrift som selger bærekraftige kjoler som ikke er bærekraftige (Amicas AS) og unike drikkeflasker som du får kliss like av på Clas Ohlson til halve prisen (ByLien AS). Og i mens så stresser TL daglig med gjøremål (som stort sett består av å lufte Cocos, kjøre på dattera og drømme om neste handletur) samtidig som hun langer ut mot de som er negative og kritiske. Det er de luftslottene der som det er «gøy» å se at lufta går ut av. Akkurat dette! Spot on. 6 1
Outandabout Skrevet 14. februar #6007 Skrevet 14. februar Husk at det nok er inntekter fra snap som holder Lien gående, ikke ByLien. Hun har vel typ 80 000 følgere der? Og hun har på ingen måte funnet «sin greie» som influencer. Som noen nevnte her så er det jo på repeat hele greia. Et desperat forsøk i det siste på å skulle påvirke med «sunnere» versjoner av ymse dessert. Og så er det jo dette uendelige snakket om serum….. Tenker at hun er avhengig av lojale følgere, og desse kan jo på ingen måte ha høye krav til innhold. 🤣 Håper ikke hun går på en smell, det er for drøyt å si. Det jeg mener er at det er forskjell på desse influencerne. Det er ikke alle (faktisk svært få) som fortjener desse pengene som de får av snap. Etter min mening har ikke Lien så mye å komme med… men… hver sin smak…. 2 6
Vinterland Skrevet 14. februar #6008 Skrevet 14. februar Snublefot62 skrev (2 timer siden): For min del handler det ikke om at det er gøy at et annet menneske sliter eller går på en smell. Det som blir «gøy» er å se at virkeligheten ikke er sånn som influensere gir inntrykk av at den er. At det er masse luftslott de lever på. At sannheten faktisk kommer mer frem. For vi kan åpenbart ikke stole på at influensere selv er ærlige om det de gjør og hvordan det går. Det er og TL et klart bevis på. De sier en ting til kamera og lyver om at det går så fantastisk bra og varene FLYR ut av butikkene. Mens når tallene offentliggjøres så viser det blodrøde tall, butikker legges ned og omsetningen daler. Imens står en fortsatt fremfor kamera og behandler de som ser på som idioter og lyver. TL for eksempel har i utgangspunktet en bakgrunn og en historie som kunne virkelig blitt brukt til å gjøre verden til et bedre sted, sikret økonomisk fremtid og gitt henne en merkevare som en tror på. Istede lar hun seg friste av penger og blir grådig. Hun er nå involvert i en bedrift som selger skidresser som ikke kan brukes i skibakken (Snowroller AS), en bedrift som selger bærekraftige kjoler som ikke er bærekraftige (Amicas AS) og unike drikkeflasker som du får kliss like av på Clas Ohlson til halve prisen (ByLien AS). Og i mens så stresser TL daglig med gjøremål (som stort sett består av å lufte Cocos, kjøre på dattera og drømme om neste handletur) samtidig som hun langer ut mot de som er negative og kritiske. Det er de luftslottene der som det er «gøy» å se at lufta går ut av. Her kommer du med mange påstander uten å legge ved fakta. Ta f.eks. disse drikkeflaskene du nevner, er de helt like de på Clas Ohlson og samme varenummer? Dokumenter gjerne dette😀 Og hva henne legger ut på sin kanal av daglige gjøremål, hva har det med deg å gjøre? Det er vel ikke slik at henne har som mål å tilfredsstille deg for en hver pris. Det er jo helt merkelig hvor opptatt man er her inne av at noe skal mislykkes. Bedre å la være da? 1
Jessica Jones Skrevet 14. februar #6009 Skrevet 14. februar Jeg lagde kjøleskapsgrøten hennes, veldig god! Men kanskje greit å nevne at det er en annen som har delt oppskriften?
happygilmore Skrevet 14. februar #6010 Skrevet 14. februar Vinterland skrev (17 minutter siden): Her kommer du med mange påstander uten å legge ved fakta. Ta f.eks. disse drikkeflaskene du nevner, er de helt like de på Clas Ohlson og samme varenummer? Dokumenter gjerne dette😀 Og hva henne legger ut på sin kanal av daglige gjøremål, hva har det med deg å gjøre? Det er vel ikke slik at henne har som mål å tilfredsstille deg for en hver pris. Det er jo helt merkelig hvor opptatt man er her inne av at noe skal mislykkes. Bedre å la være da? *hun 4 7
Nussepus Skrevet 14. februar #6011 Skrevet 14. februar Vinterland skrev (11 timer siden): Du ble så fort tomt for ord ja.. Skal du først sitte anonym bak et tastatur og kaste ut om andre mennesker får du vel svare for deg også🥴 Fordi hun selger skrot og alt er kopiert fra andre. 7 4
Bibbi_ Skrevet 14. februar #6012 Skrevet 14. februar elskersommer skrev (12 timer siden): Ikke svar bruker som kun er ute etter brukerdebatt 😊 Jepp. 👍 3 1
Xmasclovn Skrevet 14. februar #6013 Skrevet 14. februar (endret) Vinterland skrev (1 time siden): Her kommer du med mange påstander uten å legge ved fakta. Ta f.eks. disse drikkeflaskene du nevner, er de helt like de på Clas Ohlson og samme varenummer? Dokumenter gjerne dette😀 Og hva henne legger ut på sin kanal av daglige gjøremål, hva har det med deg å gjøre? Det er vel ikke slik at henne har som mål å tilfredsstille deg for en hver pris. Det er jo helt merkelig hvor opptatt man er her inne av at noe skal mislykkes. Bedre å la være da? Hvis «henne» vil ha nok følgere på snap til å leve av det, må «henne» tilby noe mer enn det «henne» gjør nå. De fleste er ikke interessert i å se 263816 «influensere» ta ut av oppvaskmaskinen og rydde vaskerommet for ente gang. Så ja, «henne» bør ha som mål å tilfredstille oss hvis «henne» vil ha følgere og penger. Endret 14. februar av Xmasclovn 10 5
Vinterland Skrevet 14. februar #6014 Skrevet 14. februar Xmasclovn skrev (26 minutter siden): Hvis «henne» vil ha nok følgere på snap til å leve av det, må «henne» tilby noe mer enn det «henne» gjør nå. De fleste er ikke interessert i å se 263816 «influensere» ta ut av oppvaskmaskinen og rydde vaskerommet for ente gang. Så ja, «henne» bør ha som mål å tilfredstille oss hvis «henne» vil ha følgere og penger. Det er vel akkurat det «henne» har da, nok følgere til å kunne leve av det. Spørsmålet mitt er da hvorfor du følger «henne» om det ikke er godt nok for deg? Og på det igjen kommenterer «hennes» hverdag inne på et anonymt forum? Svaret på din problemstilling nå da er vel å avfølge «henne» og la «henne» være i fred? Om det ikke er løsningen har du dypere problemer enn du tror dessverre😓 1
Xmasclovn Skrevet 14. februar #6015 Skrevet 14. februar (endret) Vinterland skrev (9 minutter siden): Det er vel akkurat det «henne» har da, nok følgere til å kunne leve av det. Spørsmålet mitt er da hvorfor du følger «henne» om det ikke er godt nok for deg? Og på det igjen kommenterer «hennes» hverdag inne på et anonymt forum? Svaret på din problemstilling nå da er vel å avfølge «henne» og la «henne» være i fred? Om det ikke er løsningen har du dypere problemer enn du tror dessverre😓 Jeg følger ikke henne. Jeg avfulgte nettopp av den grunn at hun ikke appellerer med å fly rundt som en hodeløs høne i desperat forsøk etter å finne noe unikt å selge inn, samtidig som det går på repeat om Cocos, rydding av vaskerommet og campingen. Hun har sikkert nok følgere..enn så lenge. Og noen sikkert så trofaste at de alltid vil være der. Men hvis hun vil forbli i gamet, må hun nok finne måter å tilfredsstille publikum. Jeg kommenterer for øvrig ikke hverdagen hennes på et «anonymt forum». Jeg kommenterer det som er jobben hennes. Ellers har du det bra, siden du må ty til brukerangrep? Endret 14. februar av Xmasclovn Skrivefeil 1 5
Vinterland Skrevet 14. februar #6016 Skrevet 14. februar Xmasclovn skrev (Akkurat nå): Jeg følger ikke henne. Jeg avfulgte nettopp av den grunn at hun ikke applerer med å fly rundt som en hodeløs høne i desperat forsøk etter å finne noe unikt å selge inn, samtidig som det går på repeat om Cocos, rydding av vaskerommet og campingen. Hun har sikkert nok følgere..enn så lenge. Og noen sikkert så trofaste at de alltid vil være der. Men hvis hun vil forbli i gamet, må hun nok finne måter å tilfredsstille publikum. Ellers har du det bra, siden du må ty til brukerangrep? Dette er ikke et brukerangrep på deg. Isåfall et like stort et som du begår mot TL her inne.. Det må vel gå å spørre deg om hvorfor man skal bry seg om en person man ikke følger , og ikke har noe positivt å mene om? Jeg er kun ute etter faktabaserte og ærlige svar. Jeg har ikke tatt deg på dine ærlige svar, de skal du så klart få lov til å mene akkurat som du selv vil😀 1
Xmasclovn Skrevet 14. februar #6017 Skrevet 14. februar Vinterland skrev (4 minutter siden): Dette er ikke et brukerangrep på deg. Isåfall et like stort et som du begår mot TL her inne.. Det må vel gå å spørre deg om hvorfor man skal bry seg om en person man ikke følger , og ikke har noe positivt å mene om? Jeg er kun ute etter faktabaserte og ærlige svar. Jeg har ikke tatt deg på dine ærlige svar, de skal du så klart få lov til å mene akkurat som du selv vil😀 TL er diskusjonsemne her og ikke en bruker. Og det at jeg kommenterer innholdet hennes i SoMe, som jo er jobben hennes, er innafor reglene. Du står fritt till å rapportere dersom du mener det er brudd. At du derimot, i mangel på argumenter, påstår at jeg har problemer, sitat: «har du dypere problemer enn du tror dessverre» er brukerdebatt. Hva jeg har og ikke har er urelevant. Tenker du jeg skal takke deg for at du sier jeg skal få lov til å mene akkurat det jeg vil, som om det er du som bestemmer det? Morsomt🤭 4 4
Bibbi_ Skrevet 14. februar #6018 Skrevet 14. februar Xmasclovn skrev (9 minutter siden): TL er diskusjonsemne her og ikke en bruker. Og det at jeg kommenterer innholdet hennes i SoMe, som jo er jobben hennes, er innafor reglene. Du står fritt till å rapportere dersom du mener det er brudd. At du derimot, i mangel på argumenter, påstår at jeg har problemer, sitat: «har du dypere problemer enn du tror dessverre» er brukerdebatt. Hva jeg har og ikke har er urelevant. Tenker du jeg skal takke deg for at du sier jeg skal få lov til å mene akkurat det jeg vil, som om det er du som bestemmer det? Morsomt🤭 Noen er på'n igjen med å få i gang brukerdebatt. Bare å overse. 4
Snublefot62 Skrevet 14. februar #6019 Skrevet 14. februar Vinterland skrev (2 timer siden): Her kommer du med mange påstander uten å legge ved fakta. Ta f.eks. disse drikkeflaskene du nevner, er de helt like de på Clas Ohlson og samme varenummer? Dokumenter gjerne dette😀 Og hva henne legger ut på sin kanal av daglige gjøremål, hva har det med deg å gjøre? Det er vel ikke slik at henne har som mål å tilfredsstille deg for en hver pris. Det er jo helt merkelig hvor opptatt man er her inne av at noe skal mislykkes. Bedre å la være da? Selv om jeg hadde vist til dokumentasjon så hadde det blitt avfeid med en detalj som var ulikt, logo som var feil eller noe. Realiteten er at du får bedre produkter til lavere pris andre steder. Inkludert Clas Ohlson. Det er ikke noe revolusjonerende med termokoppen til TL - bortsett fra at det står "Remember to breathe" på siden... 6 2
Xmasclovn Skrevet 14. februar #6020 Skrevet 14. februar (endret) Bibbi_ skrev (3 minutter siden): Noen er på'n igjen med å få i gang brukerdebatt. Bare å overse. Ser det. Skal ikke synke på «noens» nivå, det trengs ikke, men det er morsomt hvor raskt argumentene forsvinner. Om de i det hele tatt fantes. Endret 14. februar av Xmasclovn 3 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå