Gå til innhold

Therese Lien

supermamz

Anbefalte innlegg

Snoker45 skrev (På 8.2.2025 den 15.33):

Hører veldig lite om design_logg ja, lurer på hvorfor😅

Ekspander  

Har ikke ho vært opptatt med å hjelpe Janne Formoe med opppusing og interiør? Om det er samme dama da. Har iallefall sett sånn ut på Instagram. Janne er vel også en del av Reme nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

NiceOrNothing skrev (På 5.2.2025 den 20.07):

Men hvor er alle damene som kjøper disse kjolene ( til henne og Sara E ) Har aldri møtt noen i sånne kjoler , seriøst . 

Ekspander  

Har sett kjolene til TL noen ganger(noen på skolen til barnet mitt har jobbet i butikken hennes) - og de er så grusomme. Kvinnen som bruker de er så nydelig, men hun ser ut som en potet sekk med de på.. SE sine kjoler ser jeg overalt, og de er veldig fine!😊 Vet det er kult å hate på henne fordi hun jobber med det hun jobber med, men hun har faktisk fått til noe her. Hun pusher ut produkter som blir veldig godt mottatt og bare vokser.

Veldig spent på om TL vil donere noe til forskning i år. I fjor var unnskyldningen at de hadde investert så mye året før, i butikker osv - spent på hva som er skyld i år. 

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (På 8.2.2025 den 20.39):

Har sett kjolene til TL noen ganger(noen på skolen til barnet mitt har jobbet i butikken hennes) - og de er så grusomme. Kvinnen som bruker de er så nydelig, men hun ser ut som en potet sekk med de på.. SE sine kjoler ser jeg overalt, og de er veldig fine!😊 Vet det er kult å hate på henne fordi hun jobber med det hun jobber med, men hun har faktisk fått til noe her. Hun pusher ut produkter som blir veldig godt mottatt og bare vokser.

Veldig spent på om TL vil donere noe til forskning i år. I fjor var unnskyldningen at de hadde investert så mye året før, i butikker osv - spent på hva som er skyld i år. 

Ekspander  

For min del har det ingenting med å hate på å gjøre . Syns bare ikke at de kjolene er pene , hverken SE eller T sine . Men det er jo heldigvis hver sin smak☺️. Ang veldedighet måtte vel T forplikte seg til det. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milla1717 skrev (På 8.2.2025 den 12.41):

Den i Moss er stengt 

Ekspander  

Den på Sørlandssenteret også. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (På 8.2.2025 den 21.25):

Nei.. den skulle hun beholde

Ekspander  

Gikk forbi der i dag og den er borte. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Teflonhjernen skrev (På 8.2.2025 den 21.26):

Gikk forbi der i dag og den er borte. 

Ekspander  

Bare så det sto dette i ett intervju med Moss avis

Bilde fra Moss avis

Screenshot_2025-02-08-22-32-42-141_com.android.chrome.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så etter på butikkoversikt på sørlandssenteret, og ser ikke butikken hennes der....

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (På 8.2.2025 den 21.34):

Så etter på butikkoversikt på sørlandssenteret, og ser ikke butikken hennes der....

Ekspander  

Nei da har de vel bestemt og legge ned den etter intervjuet med avisa

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NiceOrNothing skrev (På 8.2.2025 den 21.01):

For min del har det ingenting med å hate på å gjøre . Syns bare ikke at de kjolene er pene , hverken SE eller T sine . Men det er jo heldigvis hver sin smak☺️. Ang veldedighet måtte vel T forplikte seg til det. 

Ekspander  

Men uavhengig av om man liker kjolene til SE eller ikke, så kan man ikke nekte for at hun har lyktes med noe her. Hun har truffet et marked åpenbart, for hun selger som bare det. TL må være utrolig bitter for at venninnen gjør det så bra, når hun selv failer så grundig. 
Ja, vet hun er forpliktet - men i fjor ga hun ingenting fordi det ikke var overskudd å gi fra. Spent på om det blir overskudd i år - har mine tvil. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har de samme designer? 
Syns det er merkelig at de ikke endrer design når det åpenbart ikke er en hit desse kjolene hennes. Også går vel Lien litt bredere ut, sengetøy og dill og dall. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke akkurat så veldig betryggende at en bedriftseier går fra å «satse» på en butikk og legger ned de andre, til at alle butikkene fordufter på en måneds tid. Lite forutsigbart for utleiere, kunder og ikke minst ansatte.

Mistenker mest at det går veldig dårlig i bedriften og at tallene er enda verre enn i fjor - og at Therese er sliten av å prøve å følge etter/kopiere «venninnene».

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er merkelig at de skal lage treningstøy (SE og Therese) når ingen av de er noe særlige til trening mennesker(selv om T snakker om x antall år i bransjen…) 

Lurer på om det er folk som driver med trening aktivt som kjøper dette, eller er det de som tar en gåtur i ny og ned som kjøper dette? Ikke er det spesielt nyskapende, og det er rimelig stivt i prisen kontra mange anerkjente merker. 
Tanker? 

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dorisdott skrev (På 9.2.2025 den 11.10):

Synes det er merkelig at de skal lage treningstøy (SE og Therese) når ingen av de er noe særlige til trening mennesker(selv om T snakker om x antall år i bransjen…) 

Lurer på om det er folk som driver med trening aktivt som kjøper dette, eller er det de som tar en gåtur i ny og ned som kjøper dette? Ikke er det spesielt nyskapende, og det er rimelig stivt i prisen kontra mange anerkjente merker. 
Tanker? 

Ekspander  

Therese trener da flere ganger i uken. Hun løp senest på fredag til inntekt for mental helse. Må man være på ekstrem på treningsfronten for å ønske noe annet? Jeg personlig handler ikke fra noen av dem, synes de har kjedelige klær. Men å si at Therese ikke trener blir feil

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minlillelykke skrev (På 9.2.2025 den 11.58):

Therese trener da flere ganger i uken. Hun løp senest på fredag til inntekt for mental helse. Må man være på ekstrem på treningsfronten for å ønske noe annet? Jeg personlig handler ikke fra noen av dem, synes de har kjedelige klær. Men å si at Therese ikke trener blir feil

Ekspander  

Mulig du misforsto meg. Jeg sa ikke at hun ikke trente, men at hverken hun eller SE virker som noen trenings mennesker. 
Jeg har sett at hun var med på det greiene her om dagen, og er å trener innimellom. 
mulig jeg misforstår og at de er supersporty🤷‍♀️ 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dorisdott skrev (På 9.2.2025 den 13.20):

Mulig du misforsto meg. Jeg sa ikke at hun ikke trente, men at hverken hun eller SE virker som noen trenings mennesker. 
Jeg har sett at hun var med på det greiene her om dagen, og er å trener innimellom. 
mulig jeg misforstår og at de er supersporty🤷‍♀️ 

Ekspander  

Supersporty er de nok ikke. Men Therese trener nå i det minste 1 gang i uka. Kanskje 2. Sara trener jo ikke. 

Sara skylder på graviditeten så blir spennende og se om hun trener mer når svangerskapet tar slutt

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  Birdo skrev (På 9.2.2025 den 7.39):

TL må være utrolig bitter for at venninnen gjør det så bra, når hun selv failer så grundig. 

Ekspander  

Den bitterheten stikker ikke lengre enn at Bylien AS eier en stor aksjepost i Dignity Collective AS, som eier halvparten Careless AS. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zena33 skrev (På 9.2.2025 den 19.41):

Den bitterheten stikker ikke lengre enn at Bylien AS eier en stor aksjepost i Dignity Collective AS, som eier halvparten Careless AS. 

Ekspander  

Det er jo de som deleier ByLien AS også? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (På 9.2.2025 den 19.45):

Det er jo de som deleier ByLien AS også? 

Ekspander  

Stemmer, de eier halvparten av ByLien AS også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...