Gå til innhold

Therese Lien

supermamz

Anbefalte innlegg

Era Vulgaris skrev (12 minutter siden):

Og for alle «venninnene» rundt omkring 😁

Som de er så glad i 😁

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har da skjønte att det ble sendt feil fra Snapchat sin side. Men om influencer verden blir så på tuppa fordi Snapchat kunne finne på og faktisk betale ut mindre så hadde jeg vurdert og drevet med noe annet og tjene penger på. F.eks få seg en jobb 🙄 Hva skjer den dagen hvor de ikke har den inntekten?

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (6 timer siden):

Her😊

Bilde fra TL sin Snapchat 

Screenshot_2025-02-07-11-08-00-295_com.snapchat.android.jpg

Tjener ikke masse penger på snap, men nok til å matche en 100% stilling i Forsvaret. Herregud for løgner. 

• Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kønn skrev (1 time siden):

Tjener ikke masse penger på snap, men nok til å matche en 100% stilling i Forsvaret. Herregud for løgner. 

Sara Emilie sier hun tjener 5-6mill på snap

Tviler på at noen stillinger i Forsvaret har den lønnen😅

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dorisdott skrev (2 timer siden):

Sara Emilie sier hun tjener 5-6mill på snap

Tviler på at noen stillinger i Forsvaret har den lønnen😅

Tror du misforsto hva jeg mener, men utdyp gjerne. Har vel aldri antydet at hun skal overføre hele sin lønn til mannen😅 Poenget mitt er at Therese lyver når hun sier hun tjener lite på snap. For hun sier også at hun ikke lever av By Lien. Så da lurer jeg på hva hun tjener snaue 5 mill på. La oss si hun lønner mannen med 6/700 000,- i tillegg har hun ansatte i ByLien. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kønn skrev (12 timer siden):

Tror du misforsto hva jeg mener, men utdyp gjerne. Har vel aldri antydet at hun skal overføre hele sin lønn til mannen😅 Poenget mitt er at Therese lyver når hun sier hun tjener lite på snap. For hun sier også at hun ikke lever av By Lien. Så da lurer jeg på hva hun tjener snaue 5 mill på. La oss si hun lønner mannen med 6/700 000,- i tillegg har hun ansatte i ByLien. 

Ja kanskje jeg gjorde det😆 Jeg tenkte også kanskje han tjente rundt det du skriver… kanskje mer med vakt tillegg (han er vel borte en uke om gangen) 

men å gjøre seg avhengig av den inntekten er jo veldig dumt, men det er hun jo ikke 🤦🏼‍♀️ sier en ting en dag og noe annet dagen etter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

elskersommer skrev (På 5.2.2025 den 11.28):

Leste ett sted att hun skulle satse mer på butikken i Kristiansand.. stemmer dette eller har jeg lest feil?

Den på Sørlandssenteret skal legges ned. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kønn skrev (16 timer siden):

Tenk hvis dette virkelig ble en realitet . At de faktisk måtte begynne å jobbe isteden for å dele privatlivet på snap. Håper den dagen kommer . Før eller senere gjør den det. Evnt de blir uinteressante å ingen gidder være deres kilde til inntekt lenger . 

• Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teflonhjernen skrev (4 minutter siden):

Den på Sørlandssenteret skal legges ned. 

Begge ByLien butikkene skal legges ned. Null folk der hver gang jeg går forbi. Hun selger svært dårlig nå. Dette er et synkende skip🙈

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoker45 skrev (39 minutter siden):

Begge ByLien butikkene skal legges ned. Null folk der hver gang jeg går forbi. Hun selger svært dårlig nå. Dette er et synkende skip🙈

Hva tjener hun penger på da? Er det nettbutikk og snap da? Har hun noen gang nevnt hva hun tjener på snap?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (11 minutter siden):

Hva tjener hun penger på da? Er det nettbutikk og snap da? Har hun noen gang nevnt hva hun tjener på snap?

Tipper snap er den største inntektskilden. Blir festlig når hun skal begynne å lønne mannen også og betale på 11 millioners huset🙈

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (1 time siden):

Nettbutikken er vel ByLien og hun sier at den lever hun ikke av. Mener å huske hun sa at det var samarbeid i firmaet Therese Lien a/s som ga hun mat på bordet. Arrester meg om jeg tar feil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kønn skrev (4 minutter siden):

Nettbutikken er vel ByLien og hun sier at den lever hun ikke av. Mener å huske hun sa at det var samarbeid i firmaet Therese Lien a/s som ga hun mat på bordet. Arrester meg om jeg tar feil. 

Ok. Altså samarbeid på snap og andre som f.eks Obs som hun har hatt noe samarbeid med?

Så hun sliter altså hvis snap skulle gjøre endringer 👏

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snoker45 skrev (3 timer siden):

Den i Moss er stengt 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Altså samarbeid på snap og andre som f.eks Obs som hun har hatt noe samarbeid med?

Så hun sliter altså hvis snap skulle gjøre endringer 👏

Er redd det er mange som vil slite om Snapchat fjerner dette med utbetaling 🙈

Sitter ei borte i Dubai som jeg er redd må legge om handlemønsteret sitt om det skjer😊

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (11 minutter siden):

Er redd det er mange som vil slite om Snapchat fjerner dette med utbetaling 🙈

Sitter ei borte i Dubai som jeg er redd må legge om handlemønsteret sitt om det skjer😊

Hadde jo vært fantastisk morsomt da. Tenk om de måtte finne seg en vanlig jobb. 😂 Da tenker jeg mange av de hadde forstått hva en jobb faktisk er... Mulig flere av disse hadde møtt veggen og blitt uføre igjen 🙈

• Liker 5
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde jo vært fantastisk morsomt da. Tenk om de måtte finne seg en vanlig jobb. 😂 Da tenker jeg mange av de hadde forstått hva en jobb faktisk er... Mulig flere av disse hadde møtt veggen og blitt uføre igjen 🙈

Hadde faktisk vært meget samfunnsnyttig om Snapchat skrudde av pengekrana til disse influenserne. Og det hadde nok blitt mange tvangssalg på boliger..

• Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Go4it skrev (På 7.2.2025 den 9.28):

Jeg tror det handler om denne CB aka design_logg, hun som var døgnflue-bestevenn. De var bestevenner frem til sommeren i fjor også ble det plutselig helt stille. 

Hvem trenger drama i sitt liv når brukere på KG prøver å lage det.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel75 skrev (46 minutter siden):

Hvem trenger drama i sitt liv når brukere på KG prøver å lage det.

Hører veldig lite om design_logg ja, lurer på hvorfor😅

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoker45 skrev (56 minutter siden):

Hører veldig lite om design_logg ja, lurer på hvorfor😅

Hun ble tagget i dag. Og jobber med huset i Kr.sand. Må man snakke om noen hele tiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...