Gå til innhold

Therese Lien

supermamz

Anbefalte innlegg

elskersommer skrev (16 minutter siden):

Leste ett sted att hun skulle satse mer på butikken i Kristiansand.. stemmer dette eller har jeg lest feil?

Aner ikke. Men hun flytter vel fra Østfold snart. Så da er det vel logisk . ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun viste en vareprøve på en kjole i dag. Hun har gitt den ut før men nye farger. 

For en gang skyld så synes jeg kjole satt fint på. Ikke så stor nederst. Men jeg liker at de sitter litt fint på som også kan vise de formene som vi kvinner har😊 Men Neida.. da er den sydd helt feil fordi den må være stor🙄 Hva med og ha to typer f.eks? Slik at de som kan styre seg for Amish kan finne noe

Bilde fra TL sin Snapchat 

Screenshot_2025-02-05-15-48-05-753_com.snapchat.android.jpg

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (49 minutter siden):

Hun viste en vareprøve på en kjole i dag. Hun har gitt den ut før men nye farger. 

For en gang skyld så synes jeg kjole satt fint på. Ikke så stor nederst. Men jeg liker at de sitter litt fint på som også kan vise de formene som vi kvinner har😊 Men Neida.. da er den sydd helt feil fordi den må være stor🙄 Hva med og ha to typer f.eks? Slik at de som kan styre seg for Amish kan finne noe

Enig, hadde hun også tatt bort rysjene på skuldrene, så var det en kjole jeg kunne tenkt  meg å kjøpe. Kanskje stakkars Ann kan sy flere kjoler med feil uten å få kjeft😉

• Liker 11
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller de har sydd den til en normal M🤷‍♀️ 

Kjolene/klærne til ByLien er romslige i størrelsen, og de fleste må vel ned minst en str. Føler det er for at Therese kan si at hun bruker str Medium, selv om hun ikke er noen klassisk medium 🫣 klær fra andre vanlige merker må hun jo opp i large. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (1 time siden):

Hver sin smak, jeg synes den er like «Amish» som de andre. Eller kanskje mer Huset på prærien, mangler bare kyse. 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

elskersommer skrev (2 timer siden):

Ja denne så ikke så "telt-aktig" ut. Så da må hun jo for guds skyld gjøre den til et telt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (2 timer siden):

Ja denne så ikke så "telt-aktig" ut. Så da må hun jo for guds skyld gjøre den til et telt. 

Men hvor er alle damene som kjøper disse kjolene ( til henne og Sara E ) Har aldri møtt noen i sånne kjoler , seriøst . 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NiceOrNothing skrev (12 minutter siden):

Men hvor er alle damene som kjøper disse kjolene ( til henne og Sara E ) Har aldri møtt noen i sånne kjoler , seriøst . 

Har lurt litt på dette jeg også. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NiceOrNothing skrev (14 minutter siden):

De er overalt, jeg har ett par kollegaer som har kjoler fra careless.. Aldri møtt noen i Lien sine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NiceOrNothing skrev (1 time siden):

Har ei venninne som kjøpte en genser fra TL . Traff henne med genseren, den var knapt brukt å sååå nuppete.  Hun var ikke veldig fornøyd med kvaliteten. 

Så har jeg sett ei en kjole fra Careless i en barnedåp, var gjennomsiktig og ikke pen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dorisdott skrev (2 minutter siden):

Hva er det hun snakker om her? 

IMG_4310.png

Sikkert noen som har klaget på en amishkjole eller noe annet ubetydelig hun drar lengst mulig for flest mulige klikk. 

• Liker 3
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nussepus skrev (21 minutter siden):

Sikkert noen som har klaget på en amishkjole eller noe annet ubetydelig hun drar lengst mulig for flest mulige klikk. 

Kom til å tenke på de som skulle lage sak mot henne her i vinter… husker ikke helt hva det var, men hun skrev et motsvar, også tok de ikke tlf når hun ringte de… eller kanskje den saken er ute av verden🧐

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dorisdott skrev (26 minutter siden):

Kom til å tenke på de som skulle lage sak mot henne her i vinter… husker ikke helt hva det var, men hun skrev et motsvar, også tok de ikke tlf når hun ringte de… eller kanskje den saken er ute av verden🧐

Kan jo også være noe med huskjøp/salg. Hender jo det ender opp i konflikt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Dorisdott skrev (Akkurat nå):

Så ingen bilder av han der

Er ikke på snap så får ikke med meg alle ting 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den vixen-kjolen med gode verdier...

Hvorfor liker og kommenterer TL CBE og It's my birthday?

Dobbeltmoral tiltrekker ikke meg.

Gjør dere det? Kommenterer og liker opp og ned i mente hos disse glossy influenserne, på Instagram?

Og nei, TL.... 🥴 En sunnere dessert "gjør ikke sånt i munnen". Hva er greia med å tøffe seg og være så vulgær? Se på CBE da...og ta deg sammen i valg av ord og gode verdier.

Endret av pålandjorda
Tilføyde
  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dorisdott skrev (9 timer siden):

Hva er det hun snakker om her? 

IMG_4310.png

Er nok denne e-posten influencere fikk idag… Hun gikk sikkert i total panikk siden ByLien ikke gir henne noen millioninntekt som Snapchat gjør… Sara Emilie delte om det nå 🫣 Therese har jo ikke noe annet vettigt å komme med. Det er samme dag ut og dag inn; og stort sett om vareprøver og eget merke 😅 Hadde det bare vært så vel at hun mistet inntekten fordi hun ikke har NOE spennende å dele… IMG_7239.thumb.jpeg.c4af2a0fe698f754346c403fd955a3ba.jpeg

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...