Gå til innhold

Therese Lien

supermamz

Anbefalte innlegg

Klittings skrev (14 minutter siden):

Og hun bruker 38.000 kr på dette antrekket… 😱 SÅ mye penger for å få oppmerksomhet 😅

Brukte hun faktisk 38.000 på et antrekk for en kveld? 😂😂 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klittings skrev (57 minutter siden):

Og hun bruker 38.000 kr på dette antrekket… 😱 SÅ mye penger for å få oppmerksomhet 😅

38 tusen kroner for den mindre pene kjolen😱 kunne hun ikke brukt en kjole fra eget merke eller amicas også gitt de pengene til kirkens Bymisjon eller lignende 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun står å sier at «er det dette min datter skal vokse opp med»?

Når hun selv er halvnaken under blazeren, med pupper som nesten ramler ut… ehhhh hallo!
Du står jo der å flasher kroppen din og forsøker å lage clickbait med antrekket ditt… her går det litt hurramegrundt… blir liksom litt dobbeltmoralsk spør du meg🤦🏼‍♀️

IMG_4286.png

• Liker 10
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et latterlig antrekk. Og bruke så mye penger!!! Her feilet hun!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dorisdott skrev (24 minutter siden):

Når hun selv er halvnaken under blazeren, med pupper som nesten ramler ut… ehhhh hallo!
Du står jo der å flasher kroppen din og forsøker å lage clickbait med antrekket ditt… her går det litt hurramegrundt… blir liksom litt dobbeltmoralsk spør du meg🤦🏼‍♀️

IMG_4286.png

Samme dama som la ut om «bulen i buksen» til mannen sin. Hun ER alt hun liksom kjemper mot.

• Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klittings skrev (3 timer siden):

Blir for dumt 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Xmasclovn skrev (1 time siden):

Samme dama som la ut om «bulen i buksen» til mannen sin. Hun ER alt hun liksom kjemper mot.

Jeg tror oppriktig hun har fått for lite oppmerksomhet i barndommen. Ref hvor skuffet hun var i fjor da ingen ville intervjue henne. Det er egentlig litt trist. For slik hun lever der det meste går på repit med shopping, Cocos-turer og sminke må jo være kjedelig i lengden. Hun vasser i penger, men virker ikke glad. Enda ett eksempel på at penger ikke gjør folk lykkelig. Synes mange av disse klager veldig mye over helt normale ting. Og hvorfor skal alle vite når de har mensen? For en rar verden.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kønn skrev (20 minutter siden):

Jeg tror oppriktig hun har fått for lite oppmerksomhet i barndommen. Ref hvor skuffet hun var i fjor da ingen ville intervjue henne. Det er egentlig litt trist. For slik hun lever der det meste går på repit med shopping, Cocos-turer og sminke må jo være kjedelig i lengden. Hun vasser i penger, men virker ikke glad. Enda ett eksempel på at penger ikke gjør folk lykkelig. Synes mange av disse klager veldig mye over helt normale ting. Og hvorfor skal alle vite når de har mensen? For en rar verden.

Det er jo veldig trist hvis det er tilfelle. Det må jo bli ensomt alene hjemme i lengden også. Du har liksom ingen å prate med annet enn mobilen din… og ofte alene(når mannen er på jobb). Hadde hun hatt en «vanlig» jobb med oppmøte hadde det blitt annerledes. Godt hun har hunden☺️ den er det jo mye selskap i, og den har det jo hvertfall luxus med hjemmeværende mamma. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var bare flaut 🫠

Det å bruke 40k på en statementkjole ingen bryr seg om. Budskapet er dørgende kjedelig og noe vi har hørt i 10 år nå. Hun hadde vel sett for seg det ble masse oppmerksomhet rundt den. Du er litt «late to the party» Therese og det skinner så godt igjennom at du er desperat

• Liker 15
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dorisdott skrev (12 timer siden):

IMG_4286.png

Helt enig! Ble veldig mye dobbeltmoral her. Veldig spesielt at hun ikke ser det selv. Syntes for øvrig at hår og sminke var veldig fint på henne og hun kler den rosa fargen. Men, kjolen/dressen eller hva det er er bare utrolig klein og virker desperat etter oppmerksomhet 🙈

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har rett i at det er sykt at det er dette som er blitt clikbate i bransjen. Men hun driver jo med akkurat det samme selv. Da faller jo hele budskapet i grus. På tide å få hur ut av egen ræv å se hva hun selv driver med. Hun ønsker vell å bli sett å få oppmerksomhet og gå forand som ett godt forbilde. Men da må hun jo følge det selv også. For alt hun kritiserer er jo akkurat det hun gjør selv. 

Screenshot_20250202_105258_Snapchat.jpg

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun deler et bilde av inntekt… og kommenterer noe med at «må man tjene penger på kropp, clickbaits» osv. Motsier ikke hun seg selv aldeles her? 

Og, når hun bruker sin egen spontanabort som agn for å få følgere inn på snap, bryter ikke hun da sine egne prinsipp? 

Jeg er så enig med det dere skriver. Hun er virkelig litt bakpå. Flere av de som vant står vel for sunne verdier? Ida Gran Jensen er vel innafor? Og flere med henne. Forstår faktisk ikke hva Lien vil frem til, men må nesten le av hele greia

• Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det Jørgine hun hånte under vixen ifjor? Som hun så tydelig ikke unnet prisen, eller rett og slett var misunnelig på? 

isåfall hadde pipa en annen lyd i år. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

veslemy2006 skrev (1 time siden):

Hun har rett i at det er sykt at det er dette som er blitt clikbate i bransjen. Men hun driver jo med akkurat det samme selv. Da faller jo hele budskapet i grus. På tide å få hur ut av egen ræv å se hva hun selv driver med. Hun ønsker vell å bli sett å få oppmerksomhet og gå forand som ett godt forbilde. Men da må hun jo følge det selv også. For alt hun kritiserer er jo akkurat det hun gjør selv. 

Screenshot_20250202_105258_Snapchat.jpg

Herregud, dette blir bare desperat og teit Therese! 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følelsen av å ikke være god nok, bli forbigått….. 

Jeg tenker at Lien kanskje ikke har funnet sin greie. Det blir mye på repeat. Det er grenser for hvor spennende det er å se at hun står opp sent, tar en kaffi, går tur med Cocos, viser foundation og vippeserum, viser nyeste innkjøp, viser campingen for 100.gang, og viser det rotete vaskerommet. En periode skal hun vise oppskrifter på sukkerfri snack. Også er det tilbake til rotete vaskerom. 

Og når hun hele tiden glemmer å puste selv, så etterlever hun ikke sitt eget mantra engang. Hva med å ta med Cocos en tur og sette seg ned og puste? 
Eller vise at man ikke trenger handle inn nytt hele tiden, men heller forberede en julaften, bursdag eller hva som helst og samtidig PUSTE? 
Skal hun fronte dette, så må hun etterleve det. Syns kontoen hennes kort oppsummert er STRESS 

• Liker 16
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Outandabout skrev (26 minutter siden):

Følelsen av å ikke være god nok, bli forbigått….. 

Jeg tenker at Lien kanskje ikke har funnet sin greie. Det blir mye på repeat. Det er grenser for hvor spennende det er å se at hun står opp sent, tar en kaffi, går tur med Cocos, viser foundation og vippeserum, viser nyeste innkjøp, viser campingen for 100.gang, og viser det rotete vaskerommet. En periode skal hun vise oppskrifter på sukkerfri snack. Også er det tilbake til rotete vaskerom. 

Og når hun hele tiden glemmer å puste selv, så etterlever hun ikke sitt eget mantra engang. Hva med å ta med Cocos en tur og sette seg ned og puste? 
Eller vise at man ikke trenger handle inn nytt hele tiden, men heller forberede en julaften, bursdag eller hva som helst og samtidig PUSTE? 
Skal hun fronte dette, så må hun etterleve det. Syns kontoen hennes kort oppsummert er STRESS 

Stress, kjøpemas, mye bæsj og bul-humor og hvor slitsomt alt er med det ene ganske store barnet hun har og en jobb hvor hun stort sett er hjemme. Synes hun er klein og prøver for hardt å være noe hun ikke er.

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Både Lien og Fridman er spent på reaksjonene når antrekket vises frem på Vixen-awards. 

– Nå kjenner jeg at jeg kan gå på den røde løperen med hodet høyt hevet. Og så er selvfølgelig den største skrekken: «Tenk om ingen bryr seg?»

fra minmote.no

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Outandabout skrev (1 time siden):

Både Lien og Fridman er spent på reaksjonene når antrekket vises frem på Vixen-awards. 

– Nå kjenner jeg at jeg kan gå på den røde løperen med hodet høyt hevet. Og så er selvfølgelig den største skrekken: «Tenk om ingen bryr seg?»

fra minmote.no

Har dere sett noen andre enn henne selv snakke om antrekket i ettertid? 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en på tik tok snakke om denne kjolen. Å han lo av hele greia og lurte på om hun skulle på Temu galla🙈

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilja82 skrev (1 minutt siden):

Har dere sett noen andre enn henne selv snakke om antrekket i ettertid? 

Har ikke sett noe positivt på Tik tok.. ingen skjønner greia å synes ikke den finnes fin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...