Gå til innhold

Therese Lien

supermamz

Anbefalte innlegg

pwy90 skrev (12 timer siden):

Så littegrann på live-sendinga fra Rød Løper. Mange gikk raskt videre. Therese derimot oppholdt seg leeenge rett ved reporteren, men ingen tok tak i henne😂

Hun fikk en artikkel i Aftenposten av alle ting

https://www.aftenposten.no/kultur/i/EyXpJ2/influenserne-stroemmer-til-vixen-jeg-vil-vise-hvordan-ting-egentlig-er

Min mote skrev også om kjolen

https://www.minmote.no/mote/roed-loeper/a/63dM0z/therese-lien-antrekk-vixen

Endret av Isola2
Skriveleif
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bibbi_ skrev (7 minutter siden):

Tror kanskje ikke mange er enig med deg.. Men hver sin smak. 

Mange er ikke på KG og skriver om hva de liker. KG er kjent for å skrive at folk er dumme bl.a.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tone- skrev (24 minutter siden):

Bare jeg som syns antrekket til Therese i går var råkult? Syns det var en bra outfit med bra budskap. 

Flott budskap. Men hun lever jo ikke etter det. Hun er jo åpenbart en del av problemet. Så hele stuntet i går minner mest av alt om et skrik etter oppmerksomhet fordi engasjementet daler, følgere forsvinner og inntekten reduseres.

Noe som da stuntet i går egentlig viser at hun er en del av problemet.

Spørsmålet nå er om hun følger opp fremover? Og hvorfor har vi ikke sett noe til dette de siste tre månedene siden hun bestemte seg for budskapet?

• Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tone- skrev (28 minutter siden):

Bare jeg som syns antrekket til Therese i går var råkult? Syns det var en bra outfit med bra budskap. 

Kanskje ikke bare du, men jeg nekter å tro at dere er mange. Oppbrukt budskap andre har formidlet x antall ganger før. Intet nytt og inovativt. Grusomt design.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tone- skrev (45 minutter siden):

Jeg synes det var skikkelig harry. Men, jeg bruker fortsatt uttrykk som 'harry' og jeg likte den brune, rutete kjolen, fikk skikkelig god nittitallsfeeling av den, så jeg innser at jeg ikke er oppdatert på motebildet 😅

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isola2 skrev (38 minutter siden):

Min mote ble tatt kontakt med i forkant. De har bilder tatt av vg-fotograf i studio hos designer i forkant, så dette var planlagt publisert. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Satt med 4 tenåringer å så på igår. Hele vixen virker fake og utspilt sin rolle. Ingen relevante store var med. De unge lovende spirene må delta , de andre virker desperate etter å holde seg relevant.  Tenåringene viste ikke hvem halvparten av prisvinneren var, og usikker på publikum Vixen retter seg mot.

Personlig synes jeg kjole-stuntet var relativt flaut , små desperat og ikke særlig kreativt. Men alle er forskjellig. 

• Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inga-pinga skrev (7 minutter siden):

Satt med 4 tenåringer å så på igår. Hele vixen virker fake og utspilt sin rolle. Ingen relevante store var med. De unge lovende spirene må delta , de andre virker desperate etter å holde seg relevant.  Tenåringene viste ikke hvem halvparten av prisvinneren var, og usikker på publikum Vixen retter seg mot.

Personlig synes jeg kjole-stuntet var relativt flaut , små desperat og ikke særlig kreativt. Men alle er forskjellig. 

Nettopp, mange av disse er desperate! 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (1 time siden):

Kanskje ikke bare du, men jeg nekter å tro at dere er mange. Oppbrukt budskap andre har formidlet x antall ganger før. Intet nytt og inovativt. Grusomt design.

Kjolen var dessverre ikke særlig fin, men det gjør jo ingenting. Synes derimot det er verre at kjolen heller mest mot et bittert statement og rop om oppmerksomhet.  Teksten på ryggen "Therese who?" - er ganske passivt aggressivt, en finger til de som ikke ga hun priser på Vixen i fjor/ ikke "brydde seg".  Virker som hun mener hun ikke får nok anerkjennelse og at hun fortjener mye mer oppmerksomhet. Hun sier til og med til Min Mote: – Nå kjenner jeg at jeg kan gå på den røde løperen med hodet høyt hevet. Og så er selvfølgelig den største skrekken: «Tenk om ingen bryr seg?» 

Endret av Lesehest75
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maijuni skrev (58 minutter siden):

Min mote ble tatt kontakt med i forkant. De har bilder tatt av vg-fotograf i studio hos designer i forkant, så dette var planlagt publisert. 

Ah,logisk. Men utover artiklene så ser det ikke ut til at denne kjolen hennes utgjorde så mye. Ingen pris og hun er fremdeles bare tredje hjulet på reme-vogna..altså Therese…? Hvem? Selvoppfyllende kjole..

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper hun får mye mediedekning og oppmerksomhet nå da i etterkant. Om ikke blir det jo litt pinlig 😝

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isola2 skrev (21 minutter siden):

Ah,logisk. Men utover artiklene så ser det ikke ut til at denne kjolen hennes utgjorde så mye. Ingen pris og hun er fremdeles bare tredje hjulet på reme-vogna..altså Therese…? Hvem? Selvoppfyllende kjole..

Men det er jo noe hun har skapt selv. Inntrykket mitt er at hun har hengt seg på Nyhus og Tanberg for å mele sin egen kake og tjene penger på det. Og når hun nå ikke vekker særlig stor interesse og fortsatt er i skyggen skal hun være skuffet og såret over så lite oppmerksomhet hun får i forhold.

Voksent.

Hun kunne jo gitt uttalelsen i går litt troverdighet med å ha ytret budskapet sitt de siste tre månedene. Akkurat nå virker det mest som om hun er desperat etter engasjement og sparker i en retning hun tror gir oppmerksomhet og engasjement, men har ikke helt våget å gjøre det fordi hun er redd for hva venninnene hennes vil mene om det. Sparket går tross alt i deres retning og.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inga-pinga skrev (1 time siden):

Jeg følger litt med på disse forskjellige influencere.. det hender jeg skal fortelle min datter på 21 om hva jeg har sett og hun aner stort sett ikke hvem jeg prater om..   Så tror faktisk mange unge ikke ser så mye på disse på Snapchat. Føler det er mer Tik Tok de er på

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lesehest75 skrev (2 timer siden):

Kjolen var dessverre ikke særlig fin, men det gjør jo ingenting. Synes derimot det er verre at kjolen heller mest mot et bittert statement og rop om oppmerksomhet.  Teksten på ryggen "Therese who?" - er ganske passivt aggressivt, en finger til de som ikke ga hun priser på Vixen i fjor/ ikke "brydde seg".  Virker som hun mener hun ikke får nok anerkjennelse og at hun fortjener mye mer oppmerksomhet. Hun sier til og med til Min Mote: – Nå kjenner jeg at jeg kan gå på den røde løperen med hodet høyt hevet. Og så er selvfølgelig den største skrekken: «Tenk om ingen bryr seg?» 

Du formulerer det bra og helt enig🎯

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tone- skrev (5 timer siden):

Budskapet var bra men det er feil person som fronter dette budskapet. Hun kaster et topp med steiner i glasshuset. 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kønn skrev (10 minutter siden):

Budskapet var bra men det er feil person som fronter dette budskapet. Hun kaster et topp med steiner i glasshuset. 

Skulle nok heller vært feks " funkigine" som hadde frontet dette budskapet, om det skal ha/få gjennomslag i form av forandringer.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Kønn skrev (2 timer siden):

Det kan jeg være enig i 😄

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe kleint 🫣 

Hun er så overfladisk og fasade, lager drama for mener hun er en større stjerne enn hun er.

Og det skinner godt igjennom når hun i forkant av vixen er redd ingen vil bry seg om det stuntet og kjolen!

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.G.E skrev (43 minutter siden):

Kjempe kleint 🫣 

Hun er så overfladisk og fasade, lager drama for mener hun er en større stjerne enn hun er.

Og det skinner godt igjennom når hun i forkant av vixen er redd ingen vil bry seg om det stuntet og kjolen!

Og hun bruker 38.000 kr på dette antrekket… 😱 SÅ mye penger for å få oppmerksomhet 😅

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klittings skrev (1 minutt siden):

Og hun bruker 38.000 kr på dette antrekket… 😱 SÅ mye penger for å få oppmerksomhet 😅

Håper hun synest antrekket var verdt pengene, kan vere det blir litt vanskelig å få solgt det. 🫣

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...