elskersommer Skrevet mandag kl 18:11 #5781 Del Skrevet mandag kl 18:11 Minlillelykke skrev (2 timer siden): Hva er hysteriet rundt dette treningstøyet? De vet at det finnes gode, billige varianter på markedet? Jeg selv er kjempe fornøyd med kayday og hm. Godt med støtte og de sitter bra på plass. Eneste jeg kjøper dyrt er sportsbh, kun fordi jeg har nakkeproblemer og klarer ikke dra de over hodet, så må ha med masse støtte og åpning bak. Utover det trenger jeg ikke en tights til mange hundre kroner, noen jeg mistenker at lien sine skal koste Nå vet jeg att Shein ikke er det beste stedet og handle på men har ei datter som handler treningstøy der. Hun betaler vel rundt 150 kr for en tights. Å jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har vasket det og de er like fine i farge og fasong. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillelykke Skrevet mandag kl 19:27 #5782 Del Skrevet mandag kl 19:27 elskersommer skrev (1 time siden): Nå vet jeg att Shein ikke er det beste stedet og handle på men har ei datter som handler treningstøy der. Hun betaler vel rundt 150 kr for en tights. Å jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har vasket det og de er like fine i farge og fasong. Ikke sant, mine begynner å dra på åra, og er nok blitt litt store, men like fine i både fasong og farge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorisdott Skrevet mandag kl 19:34 #5783 Del Skrevet mandag kl 19:34 Minlillelykke skrev (3 timer siden): Hva er hysteriet rundt dette treningstøyet? De vet at det finnes gode, billige varianter på markedet? Jeg selv er kjempe fornøyd med kayday og hm. Godt med støtte og de sitter bra på plass. Eneste jeg kjøper dyrt er sportsbh, kun fordi jeg har nakkeproblemer og klarer ikke dra de over hodet, så må ha med masse støtte og åpning bak. Utover det trenger jeg ikke en tights til mange hundre kroner, noen jeg mistenker at lien sine skal koste Den skal visstnok koste 599 mener jeg at jeg leste… ikke er den fin heller😆 det finnes så mye fint treningstøy, i alle størrelser, selv ikke kjente merker er veldig dyrt(de har stort sett også rimelige alternativer). kjøper heller tøy fra anerkjente merker enn fra en influenser sitt eget merke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillelykke Skrevet tirsdag kl 07:15 #5784 Del Skrevet tirsdag kl 07:15 Dorisdott skrev (11 timer siden): Den skal visstnok koste 599 mener jeg at jeg leste… ikke er den fin heller😆 det finnes så mye fint treningstøy, i alle størrelser, selv ikke kjente merker er veldig dyrt(de har stort sett også rimelige alternativer). kjøper heller tøy fra anerkjente merker enn fra en influenser sitt eget merke. Så enig! Jeg har med vilje ikke kjøpt dyrt da jeg er på vekt reise. Så klærne sitter ikke bra sp lenge før jeg må ha nye🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorisdott Skrevet tirsdag kl 07:40 #5785 Del Skrevet tirsdag kl 07:40 (endret) Minlillelykke skrev (25 minutter siden): Så enig! Jeg har med vilje ikke kjøpt dyrt da jeg er på vekt reise. Så klærne sitter ikke bra sp lenge før jeg må ha nye🙈 Ta tights.no f.eks. de Selges masse flott treningstøy, med salg og tilbud året rundt. 2pack treningstights er ofte på tilbud der til rundt 400kr og det er kjempegode tightser som holder seg fine lenge. Det er jo med treningstøy som med mye annet. Vasker man det riktig så holder det lenge. Ser ut som salget gikk veldig bra igår… var det vestene som «fløy ut» denne gangen? Endret tirsdag kl 07:42 av Dorisdott Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillelykke Skrevet tirsdag kl 07:45 #5786 Del Skrevet tirsdag kl 07:45 Dorisdott skrev (3 minutter siden): Ta tights.no f.eks. de Selges masse flott treningstøy, med salg og tilbud året rundt. 2pack treningstights er ofte på tilbud der til rundt 400kr og det er kjempegode tightser som holder seg fine lenge. Det er jo med treningstøy som med mye annet. Vasker man det riktig så holder det lenge. Ser ut som salget gikk veldig bra igår… var det vestene som «fløy ut» denne gangen? Vest og hårbøyle tror jeg. Jeg hadde aldri vist meg ute med en slik. Men vi har hver vår smak. Dyr var den og. Hvem gidder å betale 1500kr for en vest? 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoker45 Skrevet tirsdag kl 08:43 #5787 Del Skrevet tirsdag kl 08:43 Dorisdott skrev (1 time siden): Ta tights.no f.eks. de Selges masse flott treningstøy, med salg og tilbud året rundt. 2pack treningstights er ofte på tilbud der til rundt 400kr og det er kjempegode tightser som holder seg fine lenge. Det er jo med treningstøy som med mye annet. Vasker man det riktig så holder det lenge. Ser ut som salget gikk veldig bra igår… var det vestene som «fløy ut» denne gangen? Dette er er slagstriks fra henne. Det ble overhodet ikke solgt mye i går. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet tirsdag kl 12:47 #5788 Del Skrevet tirsdag kl 12:47 Dorisdott skrev (5 timer siden): Ta tights.no f.eks. de Selges masse flott treningstøy, med salg og tilbud året rundt. 2pack treningstights er ofte på tilbud der til rundt 400kr og det er kjempegode tightser som holder seg fine lenge. Det er jo med treningstøy som med mye annet. Vasker man det riktig så holder det lenge. Ser ut som salget gikk veldig bra igår… var det vestene som «fløy ut» denne gangen? Det er ikke utsolgt i noen størrelse på verken disse vestene eller på de skjorte kjolene hun slapp i forrige uke. Å spørsmålet er hvor mange enheter hun har i hver størrelse? Er det 100 eller 5000 stk 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet 21 timer siden #5789 Del Skrevet 21 timer siden Snakke litt om å vere forbilde da, sikre seg en Vixen pris. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klittings Skrevet 19 timer siden #5790 Del Skrevet 19 timer siden Outandabout skrev (2 timer siden): Snakke litt om å vere forbilde da, sikre seg en Vixen pris. Ja verden trenger flere forbilder…. som henne høres det ut som. Styrer fælt med vixen-kostyme for å få oppmerksomhet…. Fordi hun ikke har fått nok øyner mot seg på Vixen tidligere. Mange vet jo ikke hvem hun er engang 😅 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillelykke Skrevet 18 timer siden #5791 Del Skrevet 18 timer siden Klittings skrev (1 time siden): Ja verden trenger flere forbilder…. som henne høres det ut som. Styrer fælt med vixen-kostyme for å få oppmerksomhet…. Fordi hun ikke har fått nok øyner mot seg på Vixen tidligere. Mange vet jo ikke hvem hun er engang 😅 Vi MÅ følge med på min mote fredag 17:30 eller noe, da blir det AVSLØRT! Og hun skal provisere.. Jeg blir helt matt av disse folka som tror de er noe.. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorisdott Skrevet 2 timer siden #5792 Del Skrevet 2 timer siden Minlillelykke skrev (16 timer siden): Vi MÅ følge med på min mote fredag 17:30 eller noe, da blir det AVSLØRT! Og hun skal provisere.. Jeg blir helt matt av disse folka som tror de er noe.. Hva er greia? Ble hun gjort narr av eller mobbet ifjor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillelykke Skrevet 1 time siden #5793 Del Skrevet 1 time siden Dorisdott skrev (51 minutter siden): Hva er greia? Ble hun gjort narr av eller mobbet ifjor? Jeg orker ikke følge med så mye. Men det hadde visst skjedd mye greier. Er visstnok godt med kroppspress i denne såkalte bransjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Go4it Skrevet 52 minutter siden #5794 Del Skrevet 52 minutter siden Jeg husker det som at TL hadde full overtenning, drakk for mye alkohol, krasja ett intervju hvor hun ble omtalt som "venninna til MN" og egentlig dumma seg litt ut. Toppa det hele ved at SET la ut en video av henne der hun disser en av de andre nominerte. Det hele endte i null priser og i beste fall en dårlig hangover. Jeg tror henne når hun sier at hun ikke kjente igjen seg selv, at hun prøvde å være noe hun ikke er (selv om jeg tror det handler om mer enn løshår, selvbruning og falske vipper som hun peker på). Mer usikker er jeg på det stuntet hun skal utføre i morgen. Får vi se ett antrekk a la Martha Louise på sin 30 årsdag, en kjole med påsydde løsvipper? Hadde jeg vært TL så hadde jeg kanskje sittet litt stille i båten. Hun skal skape debatt mener hun, jeg tror kanskje mer på en flopp her. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 45 minutter siden #5795 Del Skrevet 45 minutter siden Minlillelykke skrev (29 minutter siden): Jeg orker ikke følge med så mye. Men det hadde visst skjedd mye greier. Er visstnok godt med kroppspress i denne såkalte bransjen Tja når man kommer inn på et sånt arrangement og disser andre nominerte og sitter å furter så er det vel ikke rart at andre himler litt med øya 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 31 minutter siden #5796 Del Skrevet 31 minutter siden Orly skrev (5 minutter siden): Tja når man kommer inn på et sånt arrangement og disser andre nominerte og sitter å furter så er det vel ikke rart at andre himler litt med øya Å hva var det hun sa dagen etter, og forsåvidt før vixen i fjor også. Noe med at det hadde vært på tide at en .... jeg husker ikke hva slags ord hun brukte. Men det gikk i hvertfall ut på at hun fortjente pris mer enn Funkygine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lin Skrevet 28 minutter siden #5797 Del Skrevet 28 minutter siden Hele oppkjøringen ifjor var spesiell syntes jeg. Jeg fulgte da alle 3 venninne. Husker både T og MN snakket etterpå at de satt med en vond følelse i etterkant. Det gjorde jeg også. Synes det er bra T er mer bevisst i år og velger anderledes. Men er spent og usikker på stuntet jeg også… skjønner egentlig ikke hvorfor ikke de går i egne kjoler? Er jo mye det de lever av. Skjønner at kjolene er hverdagstøy for de, men likevel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk nysgjerrig Skrevet 10 minutter siden #5798 Del Skrevet 10 minutter siden Dette trekløveret ,TL,MN og SE , er så høye på seg selv at det er rett og slett til å bli kvalm av. Skjemmes over meg selv at jeg fulgte dem . Håper nesten at de driter seg ut på Vixen igjen , og at mange fler får opp øynene og ser hvor kyniske de er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå