Gå til innhold

Therese Lien

supermamz

Anbefalte innlegg

Milla1717 skrev (På 21.1.2025 den 22.27):

Er dette nyheter ja hmm. Hva synes dere🙄?.

IMG_9544.jpeg

Kjolene er stygge, men denne reklamen gjør de jo enda styggere! Så mørkt og trist og kjolene fremheves ikke, tvert imot. Ble bare trist av å se dette evig brune, homogene og dystre bildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så mye pusting og pesing for å vise den trenings tightsen.. Virker helt manisk for å selge den 🫠

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåttvann skrev (2 timer siden):

Kjolene er stygge, men denne reklamen gjør de jo enda styggere! Så mørkt og trist og kjolene fremheves ikke, tvert imot. Ble bare trist av å se dette evig brune, homogene og dystre bildet.

Grusomme ja...ser ut som gamle hyttegardiner...hvis dette selger blir eg overrasket...hva er prisen?

Endret av Moongirl
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moongirl skrev (8 timer siden):

Grusomme ja...ser ut som gamle hyttegardiner...hvis dette selger blir eg overrasket...hva er prisen?

IMG_1839.thumb.jpeg.777314087c1c2135f7b2845f375a3b93.jpeg

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teflonhjernen skrev (50 minutter siden):

Er dette seriøst brukt som produktbilder? Det er elendige bilder å bruke for å selge kjolene. Jeg trodde de ble lagt ut som en rask presentasjon i farten på SoMe, men å ha de som produktbilder?

Er det trangt om økonomien så hun må ta bilder selv med mobilen kanskje?

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teflonhjernen skrev (1 time siden):

Konfirmanten til høyre, døra til venstre😆

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan jo toppes med denne overprisa polyester-filla. «Vi tar bilder utenfor Norges bank», så ser det proft og business-aktig ut…🤦🏼‍♀️

IMG_5854.jpeg

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isola2 skrev (1 time siden):

Kan jo toppes med denne overprisa polyester-filla. «Vi tar bilder utenfor Norges bank», så ser det proft og business-aktig ut…🤦🏼‍♀️

IMG_5854.jpeg

Denne er ikke pen,.

Bilde fra TL sin Snapchat 

Screenshot_2025-01-25-11-28-04-699_com.android.chrome.jpg

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er vel opptatt at ingen klær skal være stramme . Løse og god strikk😅 Virker jo som hun har folk som kjøper og liker klærne. Men jeg er ikke en av de.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (58 minutter siden):

Denne er ikke pen,.

Bilde fra TL sin Snapchat 

Screenshot_2025-01-25-11-28-04-699_com.android.chrome.jpg

Det ser altså så telt ut. Hvorfor gjøre folk større enn de er?! 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Milla1717 skrev (2 timer siden):

Hun er vel opptatt at ingen klær skal være stramme . Løse og god strikk😅 Virker jo som hun har folk som kjøper og liker klærne. Men jeg er ikke en av de.

Hun er opptatt av masse stretch....

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (3 timer siden):

Hun er opptatt av masse stretch....

Og viser på alt hun viser frem at «her er det stretch» og drar tøyet en meter ut fra livet… 😅

man kan kjapt konkludere med at to ting som beskriver denne dama bra er shopping av alt mulig ræl og stretchy klær😂

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
loffen skrev (18 minutter siden):

Hjelpes for noen stygge, overprisede klær! :overrasket:

Skjønner ikke helt hvordan disse influenserene kan selge så mye klær. Verken Therese Lien, Monica Nyhus eller Isabel Raad har klær som er verken fine eller flatterende syntes jeg. Veldig mye rett og slett stygt etter min smak. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser hun står og reklamerer for Hello Fresh iført den rutete, nye kjolen hun selger….. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde hun tok til seg kritikk sist når hun fikk beskjed av en av følgerene at Hallo!!! Vi er ikke interessert i den slafsinga der. Går det an😩 voksne folk som smatter, og i tillegg filmer det til alle sine følgere…

IMG_4270.png

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er hysteriet rundt dette treningstøyet? De vet at det finnes gode, billige varianter på markedet? Jeg selv er kjempe fornøyd med kayday og hm. Godt med støtte og de sitter bra på plass. Eneste jeg kjøper dyrt er sportsbh, kun fordi jeg har nakkeproblemer og klarer ikke dra de over hodet, så må ha med masse støtte og åpning bak. Utover det trenger jeg ikke en tights til mange hundre kroner, noen jeg mistenker at lien sine skal koste

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...