Blåttvann Skrevet 24. januar #5761 Del Skrevet 24. januar Milla1717 skrev (På 21.1.2025 den 22.27): Er dette nyheter ja hmm. Hva synes dere🙄?. Kjolene er stygge, men denne reklamen gjør de jo enda styggere! Så mørkt og trist og kjolene fremheves ikke, tvert imot. Ble bare trist av å se dette evig brune, homogene og dystre bildet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villa31 Skrevet 24. januar #5762 Del Skrevet 24. januar Så mye pusting og pesing for å vise den trenings tightsen.. Virker helt manisk for å selge den 🫠 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 24. januar #5763 Del Skrevet 24. januar (endret) Blåttvann skrev (2 timer siden): Kjolene er stygge, men denne reklamen gjør de jo enda styggere! Så mørkt og trist og kjolene fremheves ikke, tvert imot. Ble bare trist av å se dette evig brune, homogene og dystre bildet. Grusomme ja...ser ut som gamle hyttegardiner...hvis dette selger blir eg overrasket...hva er prisen? Endret 24. januar av Moongirl 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet 25. januar #5764 Del Skrevet 25. januar Moongirl skrev (8 timer siden): Grusomme ja...ser ut som gamle hyttegardiner...hvis dette selger blir eg overrasket...hva er prisen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 25. januar #5765 Del Skrevet 25. januar Teflonhjernen skrev (50 minutter siden): Er dette seriøst brukt som produktbilder? Det er elendige bilder å bruke for å selge kjolene. Jeg trodde de ble lagt ut som en rask presentasjon i farten på SoMe, men å ha de som produktbilder? Er det trangt om økonomien så hun må ta bilder selv med mobilen kanskje? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 25. januar #5766 Del Skrevet 25. januar Teflonhjernen skrev (1 time siden): Konfirmanten til høyre, døra til venstre😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoker45 Skrevet 25. januar #5767 Del Skrevet 25. januar Dette må være en spøk? Ingen kjøper vel disse?🙈 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 25. januar #5768 Del Skrevet 25. januar Kan jo toppes med denne overprisa polyester-filla. «Vi tar bilder utenfor Norges bank», så ser det proft og business-aktig ut…🤦🏼♀️ 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 25. januar #5769 Del Skrevet 25. januar Den vesten der er altså så SYKT kjerring. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 25. januar #5770 Del Skrevet 25. januar Isola2 skrev (1 time siden): Kan jo toppes med denne overprisa polyester-filla. «Vi tar bilder utenfor Norges bank», så ser det proft og business-aktig ut…🤦🏼♀️ Denne er ikke pen,. Bilde fra TL sin Snapchat 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvaduikkeser Skrevet 25. januar #5771 Del Skrevet 25. januar Lager hun også klær for store damer? Tetter et hull🤷♀️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla1717 Skrevet 25. januar #5772 Del Skrevet 25. januar Hun er vel opptatt at ingen klær skal være stramme . Løse og god strikk😅 Virker jo som hun har folk som kjøper og liker klærne. Men jeg er ikke en av de. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 25. januar #5773 Del Skrevet 25. januar elskersommer skrev (58 minutter siden): Denne er ikke pen,. Bilde fra TL sin Snapchat Det ser altså så telt ut. Hvorfor gjøre folk større enn de er?! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 25. januar #5774 Del Skrevet 25. januar Milla1717 skrev (2 timer siden): Hun er vel opptatt at ingen klær skal være stramme . Løse og god strikk😅 Virker jo som hun har folk som kjøper og liker klærne. Men jeg er ikke en av de. Hun er opptatt av masse stretch.... 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorisdott Skrevet 25. januar #5775 Del Skrevet 25. januar elskersommer skrev (3 timer siden): Hun er opptatt av masse stretch.... Og viser på alt hun viser frem at «her er det stretch» og drar tøyet en meter ut fra livet… 😅 man kan kjapt konkludere med at to ting som beskriver denne dama bra er shopping av alt mulig ræl og stretchy klær😂 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 25. januar #5776 Del Skrevet 25. januar Hjelpes for noen stygge, overprisede klær! 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet 25. januar #5777 Del Skrevet 25. januar loffen skrev (18 minutter siden): Hjelpes for noen stygge, overprisede klær! Skjønner ikke helt hvordan disse influenserene kan selge så mye klær. Verken Therese Lien, Monica Nyhus eller Isabel Raad har klær som er verken fine eller flatterende syntes jeg. Veldig mye rett og slett stygt etter min smak. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet 26. januar #5778 Del Skrevet 26. januar Ser hun står og reklamerer for Hello Fresh iført den rutete, nye kjolen hun selger….. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorisdott Skrevet 27. januar #5779 Del Skrevet 27. januar Trodde hun tok til seg kritikk sist når hun fikk beskjed av en av følgerene at Hallo!!! Vi er ikke interessert i den slafsinga der. Går det an😩 voksne folk som smatter, og i tillegg filmer det til alle sine følgere… 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillelykke Skrevet 27. januar #5780 Del Skrevet 27. januar Hva er hysteriet rundt dette treningstøyet? De vet at det finnes gode, billige varianter på markedet? Jeg selv er kjempe fornøyd med kayday og hm. Godt med støtte og de sitter bra på plass. Eneste jeg kjøper dyrt er sportsbh, kun fordi jeg har nakkeproblemer og klarer ikke dra de over hodet, så må ha med masse støtte og åpning bak. Utover det trenger jeg ikke en tights til mange hundre kroner, noen jeg mistenker at lien sine skal koste 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå