Gå til innhold

Therese Lien

supermamz

Anbefalte innlegg

Dorisdott skrev (16 minutter siden):

Er det bare meg, eller er alle kjolene hennes veldig korte. Når man bøyer seg ser det ut som man ser rett hjem🤭🤭

IMG_4147.jpeg

Er slik kjolene ser ut når min datter har på kjole før fest 🙈 rimelig kort men hun er 21 å ikke 40+

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

elskersommer skrev (2 timer siden):

Er slik kjolene ser ut når min datter har på kjole før fest 🙈 rimelig kort men hun er 21 å ikke 40+

😂😂😂 Passer liksom ikke like godt på en voksen dame nei…. Personlig liker jeg ikke de lange kjolene hennes. De ser ut som amish kjoler. Grusomme på min kropp ihvertfall.
De korte kjolene er rett og slett altfor korte for oss som er litt mer enn 160 cm...

Også er jeg SÅ lei denne shmock-fasongen. Så utdatert… Kan hun ikke finne på noe annet?!? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frublå skrev (1 time siden):

😂😂😂 Passer liksom ikke like godt på en voksen dame nei…. Personlig liker jeg ikke de lange kjolene hennes. De ser ut som amish kjoler. Grusomme på min kropp ihvertfall.
De korte kjolene er rett og slett altfor korte for oss som er litt mer enn 160 cm...

Også er jeg SÅ lei denne shmock-fasongen. Så utdatert… Kan hun ikke finne på noe annet?!? 

Ja jeg er også 160, og selv på meg så blir jo disse korte. Har reagert på ekstremt korte kjoler tidligere og. Mulig det er fordi hun er ganske høy, så blir de sånn. Men det tar seg liksom ikke ut. Lengde til rett over kneet pleier å være ganske flatterende. Og det passer seg også bedre til voksen dame.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (5 timer siden):

Men Therese er jo ikke 40+! Hun blir 37. Greit å kritisere på ting, men dette mener jeg er en ikke sak. Jeg er like gammel og bruker kjoler med lik lengde, men har alltid strømpebukse på.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minlillelykke skrev (Akkurat nå):

Men Therese er jo ikke 40+! Hun blir 37. Greit å kritisere på ting, men dette mener jeg er en ikke sak. Jeg er like gammel og bruker kjoler med lik lengde, men har alltid strømpebukse på.

Når mente jeg egentlig ikke henne... Men om mange av de som er hennes følgere og som kjøper kjolene..

Jeg er 56 og går gjerne i korte kjoler men ikke så korte at nabomannen ser trusestrikken om jeg må plukke opp noe🙈  Men kan gjerne skrive 25+ om du mener det er bedre

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ikke fulgt Therese på en stund, har det skjedd noe nytt? Eller går det fortsatt i det samme? Lufting av hund, kjøring til trening med datteren, filme når man setter inn i oppvaskmaskin og informasjon om alle disse møtene hun er i hver dag? Kommer det noen nye kjoler eller går det fortsatt i det samme amish opplegget som er så grusomt at jeg har ikke ord? Ser jo ut som det kunne vært med i serien Livet på Prærien fra 1970 tallet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snoker45 skrev (Akkurat nå):

Nå har jeg ikke fulgt Therese på en stund, har det skjedd noe nytt? Eller går det fortsatt i det samme? Lufting av hund, kjøring til trening med datteren, filme når man setter inn i oppvaskmaskin og informasjon om alle disse møtene hun er i hver dag? Kommer det noen nye kjoler eller går det fortsatt i det samme amish opplegget som er så grusomt at jeg har ikke ord? Ser jo ut som det kunne vært med i serien Livet på Prærien fra 1970 tallet.

Tipper det går litt i serum og foundation også. Og kanskje posen på vedstativet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Outandabout skrev (3 timer siden):

Tipper det går litt i serum og foundation også. Og kanskje posen på vedstativet? 

Skjønner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror de fleste som bruker tid på alle disse. 👗👗👗👗damene… Kan skape et mye mere spennende liv selv. Glad jeg slettet Snapchat ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...