Milla1717 Skrevet torsdag kl 14:13 #5601 Del Skrevet torsdag kl 14:13 Dama er i full jobb som hun sier😅så da kan hun ikke pakke ned flyttelasset sitt selv. Bruke litt mindre tid på kjøpesentre så rekker du å pakke ned noen esker hver dag😅 Hun har vel et stort lager hun kan fylle opp . God tid har de. Eller er det å brife litt at jeg har råd og jeg gjør bare det som er morsomt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet torsdag kl 17:08 #5602 Del Skrevet torsdag kl 17:08 Dyrt med flyttebyrå si😝 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorisdott Skrevet fredag kl 13:31 #5603 Del Skrevet fredag kl 13:31 Outandabout skrev (20 timer siden): Dyrt med flyttebyrå si😝 Hvis man har 100tusen å svi av på å få noen til å flytte for deg så er jo det fint. Blir en kostbar affære å få noen til å fikse det på begge steder😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla1717 Skrevet fredag kl 14:09 #5604 Del Skrevet fredag kl 14:09 Latskap å ikke kunne pakke ned sine egne ting. Uansett hvor god råd man har. Å noen hadde hatt godt av å sett alt de eier, da hadde kjøpetrangen dempa seg litt kanskje🙄 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet fredag kl 15:24 #5605 Del Skrevet fredag kl 15:24 Jaaaa... Jeg er semifinalist i to kategorier så da slår vi til med og kjøre umerket reklame for snowroller Bilde fra TL sin snapchat 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet fredag kl 16:11 #5606 Del Skrevet fredag kl 16:11 elskersommer skrev (46 minutter siden): Jaaaa... Jeg er semifinalist i to kategorier så da slår vi til med og kjøre umerket reklame for snowroller Bilde fra TL sin snapchat Ganske så ufortjent 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet fredag kl 16:16 #5607 Del Skrevet fredag kl 16:16 Bibbi_ skrev (4 minutter siden): Ganske så ufortjent Ufortjent ja... Men så lenge Vixen ikke gidder og forholde seg til de reglene de har satt så blir det slik 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorisdott Skrevet 14 timer siden #5608 Del Skrevet 14 timer siden elskersommer skrev (På 22.11.2024 den 17.16): Ufortjent ja... Men så lenge Vixen ikke gidder og forholde seg til de reglene de har satt så blir det slik Hva er «kriteriene» for å nomineres? Og hvem stemmer? Hvermannsen? Eller er det en jury? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillelykke Skrevet 13 timer siden #5609 Del Skrevet 13 timer siden Milla1717 skrev (På 22.11.2024 den 15.09): Latskap å ikke kunne pakke ned sine egne ting. Uansett hvor god råd man har. Å noen hadde hatt godt av å sett alt de eier, da hadde kjøpetrangen dempa seg litt kanskje🙄 Hvor mange av oss andre som faktisk er bundet til en jobb kan betale over 50.000kr! For å flytte? Begge gangene vi har flyttet har vi vært nødt til å bruke lutt av ferien på å pakke. Sånn er det for alle. Blir regelrett oppgitt over hvor lat hun er.. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 11 timer siden #5610 Del Skrevet 11 timer siden Minlillelykke skrev (2 timer siden): Hvor mange av oss andre som faktisk er bundet til en jobb kan betale over 50.000kr! For å flytte? Begge gangene vi har flyttet har vi vært nødt til å bruke lutt av ferien på å pakke. Sånn er det for alle. Blir regelrett oppgitt over hvor lat hun er.. Hun har jo "møtt veggen" en gang for noen år siden. Når det er ting denne venninnegjengen ikke gidder så skylder de på sykdom o.l. Rart man aldri hører noe om å gidde / orke når det er noe gøy eller noe de tjener penger på de skal. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillelykke Skrevet 11 timer siden #5611 Del Skrevet 11 timer siden Bibbi_ skrev (Akkurat nå): Hun har jo "møtt veggen" en gang for noen år siden. Når det er ting denne venninnegjengen ikke gidder så skylder de på sykdom o.l. Rart man aldri hører noe om å gidde / orke når det er noe gøy eller noe de tjener penger på de skal. Står i møtt veggen situasjonen selv nå jeg, men velger man å flytte må man nesten ta jobben og. Aldri hadde jeg latt noen andre pakke ned tingene mine. Ikke hadde jeg brukt over 50 K på det heller men det er meg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KroniskEngasjert Skrevet 1 time siden #5612 Del Skrevet 1 time siden Hva er greia med PT? Høres så eksklusivt ut…. 🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå