Gå til innhold

Therese Lien

supermamz

Anbefalte innlegg

Kattedama skrev (3 timer siden):

Noen som har sett denne reklamen? Som har screenshots? @Lawyer @Milla1717 .Hva er ordlyden i den reklamen? Det er hårreisende hvis TL ikke får kritikk for noe som Sara Emilie Tandberg får kritikk for, når de har samme management. Ser at yummy mummy forsvarer SET med at pitchen  i reklamen kan ha kommet fra produsenten, og at da er SET fritatt for hva hun har sagt (kort oppsummert). Derfor er det ekstra interessant å høre hva TL sa om disse fjølene. 

Jeg skippa igjennom da hu reklamerte for det. Tenkte bare; bombe, nå kommer hu med det samme som SET. Skipper alltid når de reklamerer for div, interesserer meg ikke. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Outandabout skrev (6 timer siden):

Slutta å merke med egenreklame hun… rett og slett bare slutta….

Kan ikke stemme, hun er jo best i klassen 😂

Skjermbilde fra TL sin snap, viser hvor voksen og seriøs hun er 😂

Screenshot_20230930_101052_Chrome.jpg

Endret av Bibbi_
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (23 timer siden):

Kan ikke stemme, hun er jo best i klassen 😂

Skjermbilde fra TL sin snap, viser hvor voksen og seriøs hun er 😂

Screenshot_20230930_101052_Chrome.jpg

Hjelpes…

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun får mye dårlige tilbakemeldinger på by-llien kjøp og salg på Facebook. Var snakk om en pysjbukse

IMG_20241117_231702.jpg

IMG_20241117_231811.jpg

Endret av elskersommer
  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er så synd å se hvordan hun og S har tapt seg. Før hadde de jo innhold som det var morsomt å følge med på, nå er det jo 90 % reklame og klaging! De var veldig mye mere kreative og folkelige før. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (18 timer siden):

Hun får mye dårlige tilbakemeldinger på by-llien kjøp og salg på Facebook. Var snakk om en pysjbukse

IMG_20241117_231702.jpg

IMG_20241117_231811.jpg

☝️dette👏👏👏 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (20 timer siden):

IMG_20241117_231702.jpg

IMG_20241117_231811.jpg

Jeg har sett en genser fra Therese, det var like etter dropp, så dama jeg så den på hadde ikke rukket å bruke den så mye. Å den var så nuppete at man skulle tro genseren var brukt og vasket 100 ganger. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kattedama skrev (7 timer siden):

Hvordan ble forstuing av en tå, til et benbrudd? 

Det kalles influenser virkelighet.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (39 minutter siden):

Det kalles influenser virkelighet.

😂👏

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (På 17.11.2024 den 23.22):

IMG_20241117_231702.jpg

IMG_20241117_231811.jpg

Menneskene som handler av disse damene er vel helst ikke de skarpeste i samfunnet.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hippyskippy skrev (1 time siden):

Menneskene som handler av disse damene er vel helst ikke de skarpeste i samfunnet.

Hvor mye slike feil skal de ha før folk ikke gidder og handle mer.?

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hippyskippy skrev (2 timer siden):

Finnes faktisk folk som går fysisk på et kjøpesenter å handler også. Å ikke er her eller i Snapchat verden.  Noen handler i god tro at varer som selges i Norge har en viss kontroll. Synes mye av regler i Norge hva som skal selges i norske butikker skulle ha et mye strengere regler og kontroll . Så slipper folk å kjøpe ræl … 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekket snappen idag… har shoppet enda mer… nå går det i sjø tema på servise og ildfaste former.. man får aldri nok av sånne ting kanskje? 🤷‍♀️ 

«dere som kjenner meg vet at jeg pleier å handle mye på black friday tilbud» sier hun. Synes nå hun handler ekstremt mye hele året jeg da… 😵😵men kanskje det er bare meg som prøver å være fornuftig med å bruke det jeg har og ikke kjøpe nytt hele tiden🤷‍♀️ 

IMG_3851.jpeg

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Snoker45 skrev (1 minutt siden):

Hvorfor blir en forslått fot så innmari altoppslukende for henne? Det er fascinerende:-)

Har hun så mye annet å ta seg til da? Nei...å da er det jo klart at når det skjer en liten hendelse er det viktig å fokusere og bruke tid på det. 🙈

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dorisdott skrev (8 timer siden):

Sjekket snappen idag… har shoppet enda mer… nå går det i sjø tema på servise og ildfaste former.. man får aldri nok av sånne ting kanskje? 🤷‍♀️ 

«dere som kjenner meg vet at jeg pleier å handle mye på black friday tilbud» sier hun. Synes nå hun handler ekstremt mye hele året jeg da… 😵😵men kanskje det er bare meg som prøver å være fornuftig med å bruke det jeg har og ikke kjøpe nytt hele tiden🤷‍♀️ 

IMG_3851.jpeg

Hva i alle dager har hun handlet her.. bilde,vase,ett strå

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (2 timer siden):

Hva i alle dager har hun handlet her.. bilde,vase,ett strå

Hun hadde handlet ildfaste former i beige, div skåler formet som østers skjell og noen vaser i beige… måtte ha noe ril nyhuset, for hun elsket sjø tema

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...