Blåttvann Skrevet 5. november #5561 Del Skrevet 5. november Teflonhjernen skrev (På 28.8.2024 den 18.49): Hvis de flytter hit så kommer jeg garantert til å treffe på henne på tur. Skal bli gøy å se om hun er sånn type som smiler/sier hei på tur eller om hun bare ser en annen vei. Truffet Monica Nyhus og mannen noen ganger. Hun er gørrsur, han nikker gjerne og smiler. Skjønner ikke helt at huset hun ønsker er drømmehuset. Ja, det er fint, men ikke til den prisen. Men, vi er alle forskjellige. Jeg tviler ikke. Virker så ekstremt falsk. På Bloggerne fikk vi jo se en veldig annen Monica enn hun liker å vise i egne kanaler. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet 7. november #5562 Del Skrevet 7. november Nominert til business! Håper Vixen tenker miljø og bærekraft i sin vurdering 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorisdott Skrevet 9. november #5563 Del Skrevet 9. november har ikke fulgt på en stund og sjekket idag… samme gamle… Da er vi tilbake i Kristiansand i helgen… og hva gjør vi…. Jo vi shopper på Sørlandssenteret… shop til you drop!! Så sykt mye bruk og kast mentalitet..🤮 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet 9. november #5564 Del Skrevet 9. november Dorisdott skrev (11 timer siden): har ikke fulgt på en stund og sjekket idag… samme gamle… Da er vi tilbake i Kristiansand i helgen… og hva gjør vi…. Jo vi shopper på Sørlandssenteret… shop til you drop!! Så sykt mye bruk og kast mentalitet..🤮 Har de flyttet? Orker ikke se innom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorisdott Skrevet 10. november #5565 Del Skrevet 10. november Outandabout skrev (21 timer siden): Har de flyttet? Orker ikke se innom. Nei, ikke enda. Mener jeg hørte noe om til våren en gang når jeg klikket gjennom. er bare på helgetur og shopper🤪 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla1717 Skrevet 10. november #5566 Del Skrevet 10. november Nå er det jammen kjedelig julefilmer panteflasker og rer opp senga å en tur på normal 🙄 Det er faktisk bedre å kjede seg enn å se på hun der😅🙄 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klittings Skrevet 13. november #5567 Del Skrevet 13. november Milla1717 skrev (På 10.11.2024 den 21.47): Nå er det jammen kjedelig julefilmer panteflasker og rer opp senga å en tur på normal 🙄 Det er faktisk bedre å kjede seg enn å se på hun der😅🙄 Har ikke tittet innom der på hele uka og tror ikke jeg har gått glipp av noe 😅 Ikke engang vi på Kvinneguiden finner noe å skrive om henne, så da er det jaggu ett kjedelig liv 🤣 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla1717 Skrevet 13. november #5568 Del Skrevet 13. november Klittings skrev (1 time siden): Har ikke tittet innom der på hele uka og tror ikke jeg har gått glipp av noe 😅 Ikke engang vi på Kvinneguiden finner noe å skrive om henne, så da er det jaggu ett kjedelig liv 🤣 Ja nettopp. Bedre å se malingen tørke på veggen. 🙄😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet 14. november #5569 Del Skrevet 14. november Hæ? Siste melding her handler om kjedelig innhold, og idag svarer hun ut akkurat det på snap! Den ble for avslørende! Da antar jeg at du leser her, Therese Lien. Av og til kikker jeg innom dine kanaler. Jeg må si at jeg får en uggen følelse i magen av forbruket. Hva tenker du om miljø og bærekraft? Vi er nødt å være gode forbilder for neste generasjon, og der av tenker jeg på det du presenterer vis snap. Det er stadig noe nytt, shopping… Tanker? 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet 14. november #5570 Del Skrevet 14. november Regner med hun har på Lien kjole. Ingen merking av reklame i hele dag 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla1717 Skrevet 14. november #5571 Del Skrevet 14. november Outandabout skrev (7 timer siden): Hæ? Siste melding her handler om kjedelig innhold, og idag svarer hun ut akkurat det på snap! Den ble for avslørende! Da antar jeg at du leser her, Therese Lien. Av og til kikker jeg innom dine kanaler. Jeg må si at jeg får en uggen følelse i magen av forbruket. Hva tenker du om miljø og bærekraft? Vi er nødt å være gode forbilder for neste generasjon, og der av tenker jeg på det du presenterer vis snap. Det er stadig noe nytt, shopping… Tanker? Ikke sett noen som flyr i så mye i butikker og shopper, som henne 😳. Har hørt butikkene hennes legges ned. Men rart hun aldri viser seg i de. ?. Kunne kanskje fått opp besøke litt på de😅 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet 14. november #5572 Del Skrevet 14. november Da har hun fått sminka seg, vist litt umerka egenreklame, fortalt om flyttebyrå, snappet fra ferja, og vist siste innkjøp, middag, sofa. Det var denne dagen, si! 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 14. november #5573 Del Skrevet 14. november Outandabout skrev (3 minutter siden): Da har hun fått sminka seg, vist litt umerka egenreklame, fortalt om flyttebyrå, snappet fra ferja, og vist siste innkjøp, middag, sofa. Det var denne dagen, si! Er slitsomt altså, forstår godt hun og venninna synes dette kan sammenlignes med å jobbe i forsvaret, helsevesenet osv 😂😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyer Skrevet 15. november #5574 Del Skrevet 15. november Outandabout skrev (16 timer siden): Hæ? Siste melding her handler om kjedelig innhold, og idag svarer hun ut akkurat det på snap! Den ble for avslørende! Da antar jeg at du leser her, Therese Lien. Av og til kikker jeg innom dine kanaler. Jeg må si at jeg får en uggen følelse i magen av forbruket. Hva tenker du om miljø og bærekraft? Vi er nødt å være gode forbilder for neste generasjon, og der av tenker jeg på det du presenterer vis snap. Det er stadig noe nytt, shopping… Tanker? Det er helt stille fra TL ang de skjærebrettene. Er venninna SE som står i vinden der virker det som 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet 15. november #5575 Del Skrevet 15. november Lawyer skrev (17 minutter siden): Det er helt stille fra TL ang de skjærebrettene. Er venninna SE som står i vinden der virker det som Reklamerte hun også? Og hvorfor slipper managementet så billig unna da? Ifølge Sara var det jo de som booket dette samarbeidet? Merkelig. Hadde vært naturlig om de kom på banen og tok seg av kommunikasjon omkring saken. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyer Skrevet 15. november #5576 Del Skrevet 15. november Outandabout skrev (19 minutter siden): Reklamerte hun også? Og hvorfor slipper managementet så billig unna da? Ifølge Sara var det jo de som booket dette samarbeidet? Merkelig. Hadde vært naturlig om de kom på banen og tok seg av kommunikasjon omkring saken. Ja. Hu reklamerte og. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoker45 Skrevet 15. november #5577 Del Skrevet 15. november Lawyer skrev (1 time siden): Ja. Hu reklamerte og. Dette er interessant. Hvor sier hun ingenting om dette? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 15. november #5578 Del Skrevet 15. november (endret) Noen som har sett denne reklamen? Som har screenshots? @Lawyer @Milla1717 .Hva er ordlyden i den reklamen? Det er hårreisende hvis TL ikke får kritikk for noe som Sara Emilie Tandberg får kritikk for, når de har samme management. Ser at yummy mummy forsvarer SET med at pitchen i reklamen kan ha kommet fra produsenten, og at da er SET fritatt for hva hun har sagt (kort oppsummert). Derfor er det ekstra interessant å høre hva TL sa om disse fjølene. Endret 15. november av Kattedama 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla1717 Skrevet 15. november #5579 Del Skrevet 15. november Kattedama skrev (17 minutter siden): Noen som har sett denne reklamen? Som har screenshots? @Lawyer @Milla1717 .Hva er ordlyden i den reklamen? Det er hårreisende hvis TL ikke får kritikk for noe som Sara Emilie Tandberg får kritikk for, når de har samme management. Ser at yummy mummy forsvarer SET med at pitchen i reklamen kan ha kommet fra produsenten, og at da er SET fritatt for hva hun har sagt (kort oppsummert). Derfor er det ekstra interessant å høre hva TL sa om disse fjølene. Jeg så den men tok ikke noe screenshots av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 15. november #5580 Del Skrevet 15. november @Snoker45 har du oversikt over hvordan TL presenterte disse fjølene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå