Gjest Svanemom2024 Skrevet 14. oktober #5441 Del Skrevet 14. oktober elskersommer skrev (3 minutter siden): Hun får garantert solgt huset i Østfold.. selv om mange mener hun ikke får det Gjør hun nok. Håpe ikke de angrer flott hus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 14. oktober #5442 Del Skrevet 14. oktober Noen som vet noe om dette nettstedet? Hvem har feil her? Bilde fra TL sin snapchat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.G.E Skrevet 14. oktober #5443 Del Skrevet 14. oktober elskersommer skrev (1 time siden): Noen som vet noe om dette nettstedet? Hvem har feil her? Bilde fra TL sin snapchat Aldri hørt om det, og det er rart… Skal høre litt rundt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorisdott Skrevet 14. oktober #5444 Del Skrevet 14. oktober Jeg bruker Rabatta appen… har installert den på tlf og hatt og brukt den mange ganger. skal jeg handle på nett sjekker den automatisk etter rabattkoder. Therese er nok uskyldig her om hun bare har brukt denne 😀👍 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 14. oktober #5445 Del Skrevet 14. oktober Om ikke annet skaper det nå klikk og penger og stakkars Therese sympati. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 14. oktober #5446 Del Skrevet 14. oktober Snublefot62 skrev (46 minutter siden): Om ikke annet skaper det nå klikk og penger og stakkars Therese sympati. Ja det er nettopp det.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk nysgjerrig Skrevet 14. oktober #5447 Del Skrevet 14. oktober (endret) Noen som vet hvilken rabattkode det er snakk om ? /Fra hvilken nettbutikk ? Endret 14. oktober av Frk nysgjerrig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isa2 Skrevet 14. oktober #5448 Del Skrevet 14. oktober Tror det var Lyko Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unodostrez Skrevet 15. oktober #5449 Del Skrevet 15. oktober Bra noen liker de Lien kjolene. Jeg syns rett og slett at de er svært formløse…. Blir forundret over hvor mange sånne versjoner hun kan lansere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorisdott Skrevet 15. oktober #5450 Del Skrevet 15. oktober Jeg kjøpte en sånn smock kjole. Så forsåvidt fin ut på henne, men jeg følte meg som tatt ut ifra en amish tv serie😂😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unodostrez Skrevet 15. oktober #5451 Del Skrevet 15. oktober Ser ut som det er enormt med stoff! Lange ermer, lang kjole. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.G.E Skrevet 16. oktober #5452 Del Skrevet 16. oktober Dorisdott skrev (6 timer siden): Jeg kjøpte en sånn smock kjole. Så forsåvidt fin ut på henne, men jeg følte meg som tatt ut ifra en amish tv serie😂😂 Syntes de ser amish ut på alle 🤣🫣 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.G.E Skrevet 16. oktober #5453 Del Skrevet 16. oktober Har de fått solgt husene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svanemom2024 Skrevet 16. oktober #5454 Del Skrevet 16. oktober M.G.E skrev (5 timer siden): Har de fått solgt husene? Bare hørt at Kristiansand er solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klara91 Skrevet 16. oktober #5455 Del Skrevet 16. oktober Får nesten litt vondt av Therese dersom det viser seg at Nyhus og co skal flytte til Spania så fort de flytter ned.. Vi som har fulgt Therese noen år vet jo at hun ikke egentlig har hatt noen venner, annet enn Sara og Monica. Det ble veldig tydelig at Therese ville flytte ned til Kristiansand etter at hun endelig fikk seg en gjeng/venninner i Nyhus, Reme, Sandra ++. Trist hvis hun har revet opp røttene til datteren, mannen har sluttet i jobben, solgt barndomshjemmet til ungen osv, dersom det er for "ingenting" hvis Nyhus flytter. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorisdott Skrevet 16. oktober #5456 Del Skrevet 16. oktober Bare meg som tenker at Therese handler/shopper ekstremt mye, og unødvendig (hvertfall i mine øyne). Virker nesten som om hun må handle noe hele tiden. Er støtt på kjøpesenteret. mulig bare meg som tenker sånn siden jeg selv hater å være på senter😂. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 16. oktober #5457 Del Skrevet 16. oktober Klara91 skrev (5 timer siden): Får nesten litt vondt av Therese dersom det viser seg at Nyhus og co skal flytte til Spania så fort de flytter ned.. Vi som har fulgt Therese noen år vet jo at hun ikke egentlig har hatt noen venner, annet enn Sara og Monica. Det ble veldig tydelig at Therese ville flytte ned til Kristiansand etter at hun endelig fikk seg en gjeng/venninner i Nyhus, Reme, Sandra ++. Trist hvis hun har revet opp røttene til datteren, mannen har sluttet i jobben, solgt barndomshjemmet til ungen osv, dersom det er for "ingenting" hvis Nyhus flytter. Som man reder ligger man. Tenker det er en grunn til at Therese ikke har nære venner.. 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svanemom2024 Skrevet 16. oktober #5458 Del Skrevet 16. oktober Therese prater lite om butikkene sine. Men ser det er avslag de nærmeste dagene😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unodostrez Skrevet 16. oktober #5459 Del Skrevet 16. oktober Hvorfor annonserer både Lien og Sara for Pierre Robert sine strømpebukser idag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 16. oktober #5460 Del Skrevet 16. oktober Unodostrez skrev (25 minutter siden): Hvorfor annonserer både Lien og Sara for Pierre Robert sine strømpebukser idag? Fordi de får betalt. Samme hva det er, gir det penger så er det ok. Ingen selvrespekt å spore ✅ 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå